Cyberpunk 2077 akčním RPG z pohledu první osoby

Autor: tonyskatePublikováno: 13.6.2018, 12:55

Publikováno: 13.6.2018, 12:55

Sociální sítě

O autorovi

tonyskate

tonyskate

Je autorem 3489 článků

Zaklínače není třeba představovat, ať už jde o fantastické knihy či skvělou herní sérii od polského studia CD Projekt RED. Poslední díl trilogie s podtitulem Divoký hon byl naprosto skvělou hrou a tak nějak většina hráčů počítala s tím, že Cyberpunk 2077 se bude držet osvědčené hratelnosti a zkrátka se jen vymění zasazení, prostředí atd. To by ale nebylo věhlasné studio, kdyby něco nezměnilo a opět si to udělalo po svém. Na konci konference Xbox E3 jsme sice mohli vidět první trailer po mnoha letech, ale o hře jako takové nám toho moc neprozradil.

Proto pro vás může být dnešní zpráva trochu překvapením. Cyberpunk 2077 skutečně bude akčním RPG s otevřeným světem, jak jsme čekali, ale hrát budete z pohledu první osoby, což je velká změna oproti Zaklínači, ve kterém jste vždy viděli celou postavu a nikoli z pohledu jejich očí. Každopádně nemáme obavy, že by tak hra ztratila na zábavnosti, protože ze stejného pohledu už jste dosti možná prošli jinou RPG série, a to The Elder Scrolls. Další novinkou v případě těchto vývojářů bude úprava postavy, a to především z hlediska pohlaví. Můžete si tak určit, jestli budete hrát za muže či ženu, ale v každém v případě bude jmenovat vaší postavy V. Ano, takto jednoduše se bude jmenovat váš hrdina či hrdinka a určitě to bude mít nějaký skrytý význam.

Ať už se tedy rozhodnete pro jakékoliv pohlaví, vzhled, třídu a minulost, vaším cílem bude stát se městskou legendou ve světě plném kyberneticky vylepšených rváčů, vyspělých síťových kurýrů a korporátních hackerů. Tvůrci slibují desítky hodin zábavy při hraní hlavního příběhu a k tomu si přičtěte nespočet vedlejších aktivit a interaktivní dialogový systém, které hrací dobu jen prodlouží.

Stejně jako v případě Zaklínače, rozhodnutí a jejich následky budou hrát velkou roli a jejich dopad na celou hru a její svět samozřejmě pocítí nejen obyvatelé metropole Night City, ale i vy. Na závěr dodáme, že hra by po vydání mohla dostat nějakou formu multiplayeru, ale momentálně se jedná o čistě příběhovou záležitost pro jednoho hráče. Nájemným zabijákem jménem V se staneme, kdo ví kdy. Tvůrci si totiž dávají na čas a v současnosti víme jen to, že hra vyjde na Xbox One.

28. 08. 2018 • tonyskate1

Cyberpunk 2077 a 48 minut z hraní!

Polské studio CD Projekt RED má zcela jiný přístup v prezentaci svých her než ostatní vydavatelé. Klidně nás nechají čekat roky, než jsou s výsledkem spokojeni natolik, aby ho ukázali veřejnosti, ale současně si strašně moc váží fanoušků. Důkazem toho budiž včerejší stream, během něhož ukázali fantastickou ukázku z jejich připravované RPG Cyberpunk 2077, která trvala neuvěřitelných 48 minut! Jak tvůrci řekli v mailu, který nám zaslali, jedná se o záznam hry, která je...

»
20. 07. 2018 • tonyskate4

Cyberpunk 2077 vyjde v češtině

Polské studio CD Projekt RED je plně vytíženo prací na svém novém RPG Cyberpunk 2077, který se po mnoha letech dočkal řádného představení při závěru konference Xbox E3. Přesto je ještě vydání hry vzdáleno a doposud jsme ji ještě ani neviděli v akci, což by se ale mohlo za měsíc změnit na gamescomu. Mezitím si musíme vystačit se současnými informacemi. Nicméně dnes pro vás máme daleko důležitější zprávu týkající se české...

»
25. 06. 2018 • tonyskate0

Za dlouhým vývojem hry Cyberpunk 2077 stojí Zaklínač

Čekání na zbrusu novou hru polského studia CD Projekt RED už vám asi připadá jako velmi dlouhé, zvláště když hra byla oznámena už v lednu 2013. Tehdy jsme se dočkali krátké upoutávky, ovšem poté jsme o hře několik let neslyšeli, a to až do nedávné neděle, kdy jsme spatřili parádní trailer v rámci hacknutého závěru konference Xbox E3. Teď už vývoj běží naplno, ovšem vždy tomu tak nebylo. Při oznámení se totiž...

»
11. 06. 2018 • tonyskate2

E3 2018: Cyberpunk 2077

Jak se říká, to nejlepší na konec. V případě konference Xbox E3 bychom se o tom dohadovali, ale to nic nemění na skutečnosti, že právě dlouho očekávané akční RPG Cyberpunk 2077 uzavřelo včerejší brífink Microsoftu. Jak víte, hra vychází z populární deskové hry Cyberpunk 2020 a pracuje na ní vyhlášené polské studio CD Projekt RED, jež před pár lety vydalo famózního Zaklínače 3: Divoký hon. Polští borci nás v tomto RPG s otevřeným světem...

»
22. 03. 2018 • p.a.c.o1

Zaklínač prodal již 30 miliónů kusů

Herní Zaklínač zaznamenal velký úspěch a to jak u kritiků, tak zejména u hráčů. Není proto zas až tak divné, že se celé sérii podařilo překonat hranici 30 miliónů prodaných kusů celosvětově. Konktrétně se prodalo více jak 33 miliónů kusů. Největší zásluhu na tom má třetí díl, kterého se prodalo nejvíce, následovaný druhým a prvním dílem. Poslední díl sice vyšel v roce 2015, ale stále patří mezi jedno z nejlepších...

»
16. 01. 2018 • tonyskate0

Cyberpunk 2077 by měl být na E3

Minulý týden jsme psali o náhlém oživnutí oficiálního účtu na Twitteru pro hru Cyberpunk 2077, na které už několik let pracují polští vývojáři CD Projekt RED. Teprve po dokončení třetího Zaklínače se ale vývoj rozjel naplno a na základě tweetu se očekává, že se letos budou dít velké věci. Nejnovější spekulace sice tvrdí, že hra si ještě žádá hodně práce a vydání je rok či dva vzdáleno, ale už letos...

»
11. 01. 2018 • tonyskate1

Cyberpunk 2077 žije

Už je tomu řadu let, co polské studio CD Projekt RED oznámilo titul Cyberpunk 2077. O hře jsme strašně dlouho neslyšeli a není se čemu divit. Tvůrci měli plné ruce se třetím Zaklínačem, který dopadl tak skvěle, že je rozhodně jednou z nejlepších her této generace. Po dokončení hry a jejích rozšíření se vývoj Cyberpunku rozjel naplno a zdá se, že bychom se letos mohli dočkat pěkného náporu informace.

»
20. 11. 2017 • tonyskate3

Cyberpunk 2077 nebude chamtivý

V posledních týdnech se hodně debatuje o mikrotransakcích, které letos dostali novou formu v podobě různých bedýnek, tedy tzv. loot crate. Běžně by se to týkalo jen multiplayeru, ale občas už tyto krabičky zasahují i do single-playeru a to se hráčům samozřejmě nelíbí. Hry jako služby totiž hodně sypou a vydavatelé stále více a více volí toto řešení, aby na hře více vydělali. Většinou to není taková tragédie a občas to hráči...

»