Další pohled na vývoj plošinovky Snake Pass

Autor: chaosteoryczPublikováno: 19.3.2017, 10:46

Publikováno: 19.3.2017, 10:46

Sociální sítě

O autorovi

chaosteorycz

chaosteorycz

Je autorem 857 článků

Už jen deset dní nás dělí od vydání malebné plošinovky studia Sumo Digital, která pošle na putování usměvavého hada s jeho ptačím pomocníkem. Snake Pass nás zaujal od prvního videa, protože slibuje sympatické hrdiny, svět založený na reálných fyzikálních zákonech a typické žánrové prvky okořeněné logickými překážkami. Očekávání podporují jak krátké trailery, tak vývojářské deníčky ukazující krátký, ale velice důsledný vývoj. Nový přírůstek se zaměřuje na technickou stránku hry, díky čemuž se dozvíme něco o pohybech hlavní postavy a tvorbě prostředí. Jak nakonec dopadne průchod patnácti úrovněmi napříč čtyřmi světy, se dozvíme 29. března, nicméně už teď si autoři mohou připsat jeden úspěch. Jen zřídka se totiž podaří dát hře „to kouzlo“, kdy po první ukázce nastupuje neupadající zájem.

Hodí se vědět: Snake Pass je první původní hrou studia Sumo Digital a také prvním titulem, který si anglický celek sám vydá.   

05. 07. 2017 • chaosteorycz0

Tvůrci her Crackdown 3 a Snake Pass koupili designové studio

Jméno studia Sumo Digital se tento rok propírá snad jako nikdy. Nejdříve se anglické studio vytáhlo s prvním vlastním projektem Snake Pass, který se těší velké oblibě napříč všemi platformami a my už netrpělivě vyhlížíme jeho DLC. Pak se do povědomí hráčů vrátilo pokračování Dead Island, v jehož vývoj někteří už ani nedoufali, a nakonec dostal Crackdown 3 finální datum vydání. Zdá se, že z týmu, který dříve dostával na starosti zejména porty...

»
01. 04. 2017 • chaosteorycz2

RECENZE: Snake Pass

Už je to opravdu dlouho, kdy plošinovky patřily do stálého repertoáru všech větších vydavatelství, o výrobcích herních zařízení ani nemluvě. Jak se hraní zpřístupňovalo stále většímu počtu hráčů a jak se technologie vývoje a publikace stále zjednodušovaly, stalo se z kdysi opěvovaného žánru synonym pro nezávislé projekty, které v drtivé většině případů vyšumí krátce po vydání. Těžko říct, jestli za náhlým obratem stojí loňský Ratchet & Clank nebo, budu-li domýšlivý, exkluzivní ReCore,...

»