Dying Light 2 opět v problémech

Autor: p.a.c.oPublikováno: 24.2.2021, 21:15

Publikováno: 24.2.2021, 21:15

Sociální sítě

O autorovi

p.a.c.o

p.a.c.o

Je autorem 2418 článků

U hraní se dá krásně relaxovat, což se snažím aplikovat nejen na sebe, ale i své okolí...

Dying Light 2 od polského Techlandu byl oznámen v roce 2018. Čekali jsme, že touhle dobou budeme hru již hrát, ale jak všichni víme, realita je trochu jiná. Datum vydání zatím stanoven vůbec nebyl a jedná se tedy o neomezené zpoždění. Poslední dobou se vývojáři snaží hráče uchlácholit sem tam novou informací nebo libovolným oznámením, ale jak to vypadá, největší výzvou pro ně samotné je pracovní prostředí. To spousta bývalých i současných zaměstnanců považuje za toxické.

Co si pod tím představit, ptáte se? Urážky nejrůznějšího typy jsou v rámci schůzek údajně na denním pořádku. Je přitom jedno, jestli se jedná o misogynii nebo homofobní narážky. Vedení v čele s ředitelem Techlandu, Pawelem Marchewkou se k tomu staví vlažně a navenek tvrdí, že takové chování je samozřejmě nepřijatelné, i když k jistým neshodám v rámci týmů prý dochází. To není zas tak nic divného, ale všechno by mělo mít své meze, i když se mezi sebou kolegové znají hodně dobře.

Dalším problémem je samotné vedení. Podle vývojářů není schopné poskytnou odpovídající zpětnou vazbu. Klasickou odpovědí, když se něco nelíbí, je že vývojáři prostě dělají nějakou sra*ku. S takovou se pak není co divit, že je ve firmě obrovská fluktuace, kvůli které studio přichází o celou řadu talentů na nejrůznějších pozicích. Vylepšit situaci mělo angažování veterána herního průmyslu s více jak třicetiletou zkušeností, Marca Albineta, bývalého herního ředitele z Ubisoftu. Ani on však nedokázal s čímkoli pohnout, takže raději šel o dům dál.

A když už se vývojáři opravdu snaží a chtějí nabídnout zajímavé myšlenky, naráží údajně na nepochopení ze strany vedení firmy. I vývojáři, kteří jsou ve studiu od začátku a mají obrovské zkušenosti mají co dělat, aby dokázali alespoň částečně prosadit své myšlenky a postoje. Suma sumárum, problémem není ani tak samotný vývoj, jako zabedněnost vedení, které není schopné nabídnout adekvátní podporu nebo snad i vizi a také ne úplně ideální mezilidské vztahy na pracovišti. Je tedy otázkou, jestli se Dying Light 2 někdy vůbec dočkáme. Přeci jenom my bychom v takovém prostředí pracovat rozhodně nechtěli.

03. 12. 2021 • olishu0

Sledujte 15 minut z hraní Dying Light 2

Snad každý někdy zažil to dlouhé čekání na svojí oblíbenou hru. Každá zpráva o odkladu odsouvá hru dál a dál. Dying Light 2 má konečně status Gold, ale návrat do Harranu ještě chvíli potrvá – tedy přesněji do února příštího roku. Abychom vám tuhle čekačku trochu zpříjemnili a možná vás i provokativně navnadili, máme pro vás 15 minutový gameplay ze hry, který se včera objevil na streamu s prezentací hry polského...

»
30. 11. 2021 • p.a.c.o0

Dying Light 2 je gold

Nemožné se dnes stalo skutečností. Dying Light 2 se muselo vypořádat s opravdu nelehkým vývojem, kdy už to několikrát vypadalo, že hra snad ani nevyjde. Dnes však Techland oznámil, že hra získala status Gold, což znamená, že hlavní vývojářské práce jsou u konce a hra by tak v pohodě měla stihnout plánovaný datum vydání 4. února. Neznamená to však, že by vývojáři odjeli na dovolenou, jelikož dle jejich slov je...

»
01. 10. 2021 • HusekD0

Nové informace o Dying Light 2

Dying Light 2 to opravdu nemá lehké. Hra si prošla už několika odklady a spousta hráčů už ani nevěřila, že se tohoto pokračovaní někdy dočkáme. Vývoj v Techlandu se ale vydal po správných kolejích a dozvěděli jsme se konečné datum vydání. Vývojáři si jsou také vědomi toho, že hráči prahnou po nových informacích a připravili si pro nás hezký souhrn toho, co můžeme příští rok očekávat.

»
14. 09. 2021 • tonyskate0

Dying Light 2 hlásí zpoždění

Letošní herní sezóna už se pěkně rozjela a zvláště příští dva měsíce nás čeká celá řada parádních kousků, ale několik titulů si zabralo i prosinec, protože se snaží své hry vydat ještě letos včetně Halo Infinite. Dalším byla zombie akce Dying Light 2 od sousedů z Polska, ale bohužel Techland nestíhá a tak dnes studio oznámilo, že hru odkládá na příští rok, a to konkrétně na 4. února 2022. Žádný odklad...

»
24. 08. 2021 • Lukáš Urban0

Dying Light 2 zdůrazňuje důležitost parkouru

Už první díl zombie akce hodně sázel na to, že se ústřední postava dokáže protáhnout a proskákat místy, odkud není pro nemrtvé návratu. Nová ukázka z připravovaného pokračování dává kouzlo parkouru na odiv ještě víc, když na něm staví takřka vše. Nejenom pohyb po městě, kde může později sekundovat plachtění, slaňování nebo obyčejný skok se zombie, ale také akce se neobejde bez akrobacie a rychlých končetin. Autoři nezapomněli připomenout, že na...

»
02. 07. 2021 • p.a.c.o0

Nový trailer pro Dying Light 2

Další novou várkou informací nás poctili vývojáři chystaného Dying Light 2: Stay Human. Dozvíme se z nich o nových typech nepřátel, na které při prozkoumávání herního světa narazíme a k tomu všemu si můžeme vychutnat i pět minut z hraní. Video taktéž ukazuje nové nepřátele a zároveň s nimi se vydáme do velice děsivé lokality, nemocnice. Co se nemocnice týče, bude třeba se z ní dostat na denní světlo co nejrychleji,...

»
28. 05. 2021 • tonyskate0

Dying Light 2: Stay Human v prosinci

Po různých spekulacích o komplikovaném vývoji zombie akce Dying Light 2, která obdržela oficiální podtitul Stay Human, tady máme ujištění, že už je snad vše v pořádku. Potvrzují to nejen nové záběry z hraní, ale také datum vydání. Techland si sice vybral nejzazší termín, ale jelikož si hru vydává sám, tak mu do toho nekecá žádný vydavatel. Dying Light 2: Stay Human tak očekávejte 7. prosince na Xbox Series X|S a Xbox...

»
27. 04. 2021 • p.a.c.o0

Novinky o Dying Light 2

Vývojáři byli doposavad hodně skoupí, co se nových informací ohledně chystaného Dying Light 2 týkalo. Datum vydání je zatím obestřen tajemstvím, ale co se komunikace týče, ke zlepšení došlo. Před kameru se v pořadu „Ask Me Anything“ posadil hlavní game designer Tymon Smektala a odpověděl na několik hráčských otázek. Ta první se týkala třeba velikosti hry. Tady člověk nemusí být věštec, aby uhodl, že hra bude větší jak první díl...

»