Exkluzivní Avowed má být větší než Skyrim

Autor: tonyskatePublikováno: 28.7.2020, 7:46

Publikováno: 28.7.2020, 7:46

Sociální sítě

O autorovi

tonyskate

tonyskate

Je autorem 4538 článků

Xbox Games Showcase minulý týden potvrdila, že Microsoft má ve svém týmu silné RPG celky a kromě návratu Fable se dočkáme i akční RPG Avowed od mistrů z Obsidian Entertainment. Možná jste zaregistrovali, že tato hra z pohledu první osoby, která dosti připomíná Skyrim, nás zavede do fantasy světa Eora, o kterém jste už mohli slyšet v rámci ságy Pillars of Eternity od stejného studia. Proč tedy jiný název? Možná proto, že ačkoliv jsou oba díly této série skvělá klasická RPG, která zabodovala v recenzích na celé čáře, v prodejích už to tolik znát nebylo. Snad se tedy název Avowed uchytí, ale dnes pro vás máme několik uniklých střípků, které dokazují, že Obsidian má s touto hrou skutečně velké ambice.

Avowed bude mít pochopitelně zcela otevřený svět, který bude mnohem větší než Skyrim, ačkoliv slůvko větší není dle všeho úplné správné, více by se prý hodilo hustší a pestřejší, což rozhodně vítáme. Primárně by hra měla být zasazena do oblasti Living Lands světa Eora, ačkoliv nejspíše se podíváme i dále, jelikož tento region dost možná bude jen počáteční lokací. Velký důraz bude kladen na živost svět, ať už skrze reaktivitu (?), osvětlení a next-gen systémy umělé inteligence a fyziku, která by dokonce měla souviset se systémy kouzel, ačkoliv k tomu nevíme nic bližšího. Efekty počasí v reálném čase jsou pak samozřejmostí a důležitou roli bude hrát hlavně mlha a pro řeky údajně vznikl speciální mikro-fyzický systém.

Propracovaná tvorba postavy je další jistotou stejně jako velké množství frakcí, ke kterým ovšem tvůrci přistupují jinak než ve Skyrimu. Taktéž budete moci mít společníky, ačkoliv prý jinak než v The Outer Worlds, předchozí hře studia Obsidian Entertainment. Počítá se také s podporou modifikací, a to i na Xboxu. Z hlediska příběhu bychom měli bojovat proti nadcházející hrozbě tyranie, a to nezávisle na událostech Pillars of Eternity. Počítá se i s bossy a někteří z nich mají být skutečně obrovští. Bohové budou mít ve hře speciální význam, s čímž by mohli souviset ikonické budovy, sochy i významná místa ve světě. V plánu jsou dvě obrovská města spolu s mnoha menšími, zatímco okolí se zaměří na divočinu, řeky (bude možné plavat), hory a zpustošené oblasti.

Mezi bytostmi a monstry se budou nacházet některé z Pillars of Eternity spolu s novými. Dialogy by pak měly probíhat dynamicky, tedy asi v reálném čase. Momentálně se také tvůrci drží myšlenky, že by chtěli umožnit dohrání hry, i když zabijete každou postavu. Avowed je pak ve vývoji 2 roky a 7 měsíců, kdy sedm měsíců zabrala preprodukce a následně na projektu pracovalo dva roky asi 100 lidí, a teď už běží vývoj naplno s tím, že tým se ještě bude rozrůstat. Datum vydání je momentálně v plánu na podzim 2022 či až začátek roku 2023, takže si ještě pěknou chvíli počkáme.

Na závěr jen připomeneme, že ačkoliv tyto uniklé informace potvrzují někteří insideři, během vývoje může dojít k celé řadě změn.

  • Garry Garry

    Hra může být dobrá ale pro mě jsou zajímavé hry co vyjdou do konce roku.To co vyjde v roce 2023 je pro mě uplně mimo mísu.

    • Fejzbok Jenanic

      Nejlepší je video. Já čekal, že z tý jeskyně alespoň něco vyleze… No nic

  • Jaroslav Houdek

    Taky tady chybí ten odkaz na Store, jako u destroy humans. Šlo by to dodělat? 😜

    • Lukáš Urban

      Do vydání na tom zapracuju. Snad to stihnu 😀