Hitman by měl pokračovat i bez Square Enix

Autor: chaosteoryczPublikováno: 28.5.2017, 13:44

Publikováno: 28.5.2017, 13:44

Sociální sítě

O autorovi

chaosteorycz

chaosteorycz

Je autorem 966 článků

Uzávěrky fiskálních let jsou vždy malá loterie, buď se dlouhodobé snažení mine s vkusem hráčů a záporný výsledek přinese padání hlav nebo se konstelace okolností vydaří, jak má a budoucí projekty se mohou těšit na štědrou finanční injekci. Zatímco u Capcomu se slavilo navzdory nesplněným prodejům, Square Enix přes řeči o dobré prodejnosti posledních her prodělalo nezanedbatelnou sumu. A jak už víte, předmětem škrtů se stalo studio IO Interactive, pro něhož japonský vydavatel začal usilovně hledat investora. Zákulisní informace pak tvrdí, že součástí obchodní nabídky je i samotná značka Hitman, jejíž druhá epizodická sezóna má být v pokročilém stádiu vývoje.

Že nalezení vhodného investora bude mít určité závazky potvrdil ředitel Square Enix, Yosuke Matsuda. Dle jeho slov mu záleží na tom, aby jak tvůrčí tým, tak herní značka pokračovali tam, kde opouští jejich stáj. Z toho jednoznačně vyplívají jasné podmínky pro budoucí vlastníky, o nichž zatím nejsou žádné informace. Nechceme si hrát na vědmy, ale vedení možná lehce hryže svědomí, protože rozkouskování Hitmana na několik částí nebyl evidentně nejlepší nápad a nadšeni z něho byli asi jen skalní fanoušci. My sice v recenzi titul pochválili, ale šlo o kompletní edici, která nás nenutila čekat měsíc na další mapu a pár zbraní.

Nejhůře na tom musí být samotní vývojáři, kteří před několika dny prostřednictvím sociálních sítí oznámili zúžení tvůrčího týmu. S lítostí se museli rozloučit s velmi talentovanými lidmi, kteří nebyli jen spolupracovníky, ale také dobrými přáteli. Zároveň potvrdili, že udělají všechno možné, aby bývalým kolegům v této nelehké situaci pomohli. Přesný počet upřesněn nebyl, ale patrně půjde o větší počet lidí, neboť kvůli toaletářce a obsluze tiskárny by nedělali prohlášení. Doufejme, že Square Enix brzy najde hodného strýčka, který převezme zabijáckou štafetu.

15. 07. 2017 • chaosteorycz0

Hitman dostal aktualizaci a nový elusive target

Studio IO Interactive mělo v minulých měsících vlastních starostí dost, a tak dostával Hitman pouze tu nejnutnější péči. Poté, co přešel celek do řad nezávislých tvůrců, začal se opět naplno věnovat značce, kterou si vzal se sebou a vydal dlouho avizovanou aktualizaci. První sezóna agenta 47 tak opravuje řadu chyb, s nimiž se hráči setkávali od vydání. Nápravou prošly strážní, kteří by už neměli ztrácet nalezené zbraně, dále nechtěné vstupování do offline...

»
20. 06. 2017 • wellkeybig2

Začátek sezóny Hitmana je od dnešního dne zdarma

V poslední době se hodně mluvilo o dánském studiu IO Interactive a to především díky rozdělení od vydavatele Square Enix. Díky tomu se IO Interactive stává nezávislým studiem, kterému zůstala silná značka Hitman. Vývojáři nás před malou chvílí potěšili zprávou od CEO Hakana Abraka o tom, že počátek sezóny HITMANA je od dnešního dne na Xbox One zdarma. Můžete si zahrát dvě příběhové mise, kde nechybí žádné cut-scény. Těšit se...

»
16. 06. 2017 • chaosteorycz0

Tvůrci Hitmana rozšiřují řady nezávislých celků

O složité situaci studia IO Interactive jsme vás informovali pravidelně, a to poté, co vydavatel Square Enix musel udělat značné škrty kvůli špatným finančním výsledkům za poslední fiskální rok. Důvod, proč otcové agenta 47 dostali černého Petra byly epizody, do nichž rozkouskovali poslední sezónu, což očividně nebyl nejlepší nápad, navzdory výtečným herním možnostem. Několik týdnů jsme tak čekali, jak celá situace dopadne, protože vydavatelství slíbilo, že studio nepustí k vodě bez...

»
15. 05. 2017 • chaosteorycz0

Spekulace: Square Enix prodává IO Interactive i se značkou Hitman

Před pár dny vyšlo najevo, že kvůli špatným finančním výsledkům v posledním fiskálním období, vyhazuje vydavatelství Square Enix přebytečnou zátěž, kterou se stalo studio IO Interactive. Autoři populární série s elitním holohlavým zabijákem neustáli přerod na epizodický styl a stali se předmětem vyjednávání s potencionálními investory. Jelikož Hitman hraje v jejich tvůrčím portfoliu stěžejní roli, všichni se začali ptát, zda Square Enix ke studiu přihodí práva na značku. Jednak by zvýšil atraktivitu celku jako...

»
11. 05. 2017 • chaosteorycz0

Square Enix se zbavuje tvůrců Hitmana

Nečekané? Do jisté míry ano, protože ještě před pár týdny nebo měsíci by na tuto událost vsadil asi jen málokdo. Hry distribuované prostřednictvím jednoho z největších vydavatelství na trhu byly relativně úspěšné, což se připomínalo zejména u Final Fantasy XV a epizodického Hitmana, přičemž kladně byl skloňován i poslední díl Deus Ex. Jenže řeči jsou jedna věc a účetní čísla věc druhá, a právě ty ukázaly, že v Zemi zapadajícího slunce je...

»
21. 03. 2017 • p.a.c.o0

Zajímavé statistiky z první sezóny Hitmana

Pokud jste zrovna nespadli z měsíce nebo nevylezli ze jeskyně někde mimo civilizaci, jistě víte, že nový Hitman vsadil na epizodický model vydávání. Podle všeho to vypadá, že se hráčům líbil a všichni ti z vás, kdo si ho nekupovali po částech ho mohou mít v rámci complete edici pěkně najednou. Vývojáři se dnes pochlubili daty, která ukazují zajímavé statistiky z hraní první sezóny. Z nich je jasně patrné, že...

»
07. 03. 2017 • p.a.c.o0

Březnový program pro Hitmana

Ani v březnu holohlavý zabiják nespí a díky tomu nemusíme ani my. Březnový program byl rozdělen na čtyři části, kdy každá odpovídá jednomu týdnu. Díky tomu se můžeme těšit na nové výzvy, kontrakty a elusive targety. Abychom byli konkrétnější, tak první týden se vydáme za novým kontraktem do Marrakeshe, druhý pak přinese Elusive Target 22 v Coloradu a herní update. Ve třetím týdnu přibude rovných 10 kontraktů a nakonec budeme mít...

»
08. 02. 2017 • chaosteorycz0

Recenze: Hitman – The Complete First Season

Epizodické hry jsme se naučili vnímat jako synonymum příběhově založených interaktivních titulů, jenž jsou produkovány autory, kteří zrovna nesedí na rendlíku se zlatem. Vydání po částech jim tak umožňuje přilepšení do rozpočtu ještě před kompletním dokončením, aniž by hráči dostali nedodělek formou předběžného přístupu. S ohledem na historii značky a zázemí, Hitman do této škatulky absolutně nepasuje a jeho šestidílné rozkouskování se mohlo jevit jako čiré zoufalství, jak na letité sérii vydělat...

»