Hráči používají xCloud k lokální kooperaci

Autor: tonyskatePublikováno: 3.12.2019, 13:59

Publikováno: 3.12.2019, 13:59

Sociální sítě

O autorovi

tonyskate

tonyskate

Je autorem 5011 článků

Projekt xCloud, který v budoucnu nabídne herní streamování skrze cloud, pokračuje ve své testovací fázi, a to zatím v Americe, Británii a Koreji. Začátkem příštího roku se preview program dostane do Kanady, Indie, Japonska a Západní Evropy. My si ještě budeme muset počkat, ale ostrý provoz je zatím daleko, protože Microsoft si je vědom, že tohle bude chtít hodně vychytat a otestovat, takže není kam spěchat. Po X019 byla nabídka her a vlastně i partnerů rozšířena o řadu titulů, takže je možné v rámci xCloud kromě exkluzivit jako Gears 5, Halo 5 či Forza Horizon 4, taktéž hrát Hellblade, Devil May Cry 5, DayZ a dalších téměř 50 her.

xCloud a herní streamování nemá nahradit tradiční konzole, ale pouze vám poskytnout další možnost, jak hrát, a díky zapojení předplatného Xbox Game Pass, to bude zkrátka neodolatelná nabídka. Daleko zajímavější je ovšem skutečnost, že hráči skrze projekt xCloud objevují nové možnosti hraní, a právě to je cílem tohoto úsilí.

Kareem Choudhry, který projekt vede, v rozhovoru totiž zmínil, že Sea of Thieves, ale i řada dalších her nepodporují lokální kooperaci na jedné konzoli. Díky projektu xCloud si ji ovšem hráči mohou sami vytvořit. Jeden hráč může hrát tradičně na konzoli Xbox One, druhý třeba na počítači s Windows 10 (Xbox Play Anywhere) a třetí pak na telefonu či tabletu skrze xCloud. Snadno tak může vzniknout lokální kooperace pro dva až tři nebo čtyři hráče, aniž byste se museli koukat na rozdělenou obrazovku. Ostatní samozřejmě mohou také hrát skrze xCloud a nadále budou všichni ve stejné místnosti.

28. 07. 2021 • tonyskate0

Prodeje Xbox Series X|S okolo 6,5 miliónů kusů

Microsoft se přes noc pochlubil s dalším úspěšným kvartálem i celkovým fiskálním rokem, během kterého dosáhl opravdu úžasných čísel. Za minulé čtvrtletí trvající od dubna do června utržil 46,15 miliard dolarů, kdy z toho zisk činil 16,46 miliard dolarů. Za celý fiskální rok 2021 pak dosáhl neuvěřitelného obratu 168,09 miliardy dolarů (nárůst 18 %) a z toho 61,27 miliard dolarů (narůst 38 %) činil zisk.

»
29. 06. 2021 • tonyskate0

Cloudové hraní Xbox na iOS a PC s podporou Xbox Series X

Cloudové hraní Xbox je sice stále v betaverzi, což je naprosto pochopitelné, protože tato technologie se ještě bude vyvíjet a zlepšovat, ale doposud bylo dostupné pouze na zařízeních Android. Od dnešního dne je ovšem cloudové hraní Xbox dostupné všem předplatitelům Xbox Game Pass Ultimate, tedy i na zařízeních Apple (iOS) a počítačích s Windows 10. Jak už víte, aby Microsoft obešel pravidla App Store, zprovoznil cloudové hraní skrze prohlížeč a můžete tak...

»
17. 06. 2021 • tonyskate0

Letošní E3 bylo pro Xbox vůbec nejsledovanější

Už je tomu několik dní, co proběhla Xbox & Bethesda Games Showcase, ale pořád vzpomínáme na nabitou prezentaci, která mile překvapila hned v několika ohledech. Spousta hráčů také tvrdí, že Xbox vlastně zachránil letošní E3, protože jinak to dle jejich slov bylo slabší a musíme souhlasit, že bez Microsoftu by to byla trochu nuda. Že byl o společnou konferenci Xboxu a Bethesdy velký zájem, potvrdil i Phil Spencer, který na svém...

»
16. 06. 2021 • tonyskate0

Více než 20 nových her v den vydání v Xbox Game Pass

Jestli jste se ještě nestali předplatiteli Xbox Game Pass, pomalu je čas to napravit. Microsoft totiž na své konferenci Xbox & Bethesda Games Showcase představil takovou nálož, které hned v den vydání zamíří do předplatného, až se nám tomu nechtělo věřit. A nejde jen o jejich vlastní tituly, ale také nespočet projektů od ostatních vydavatelů či nezávislých vývojářů.

»
10. 06. 2021 • tonyskate0

Xbox chce dále nakupovat a vydávat hry každý kvartál

Matt Booty, který dohlíží na herní divizi Xbox Game Studios, v rozhovoru prozradil, že stále hledají další vývojáře, které by mohli koupit a jejich hlavním cílem je v budoucnu vydávat alespoň jednu vlastní hru každý kvartál, tedy každé čtvrtletí. To se jim sice zatím moc nedařilo, ale už v následujících měsících nám to vynahradí s Microsoft Flight Simulator, Age of Empires IV (pouze PC), Halo Infinite a doufejme, že i Forza Horizon 5.

»
10. 06. 2021 • tonyskate0

Xbox Game Pass pro chytré televize a expanze cloudového hraní

Před pár týdny jsme vydali článek na téma Xbox Game Pass jako herní Netflix, v němž jsme se zmínili, že je jen otázkou času, než se předplatné stanou součástí chytrých televizí formou vlastní aplikace s pomocí hraní z cloudu. A teď to potvrdil sám Microsoft. Phil Spencer i Satya Nadella promluvili o budoucnosti hraní a jedním z kroků je dostat Xbox i předplatné Game Pass na více obrazovek. Momentálně tak Xbox pracuje s výrobci televizí...

»
07. 06. 2021 • tonyskate0

Lepší FPS i rozlišení s AMD FidelityFX na Xbox Series X|S

Jak asi víte, herní konzole pohání grafické čipy od společnosti AMD, zatímco NVIDIA jim pak konkuruje na poli PC hraní. Obě společnosti se předhánějí v různých technologiích a je pravda, že NVIDIA bývá pokrokovější jako třeba se svou technologií DLSS, na niž AMD už brzy odpoví vlastní FidelityFX Super Resolution. Microsoft pak potvrdil, že tuto technologii budou podporovat i herní konzole Xbox Series X|S, což pro hráče znamená, že by se...

»
07. 06. 2021 • tonyskate0

Spekulace: Microsoft na E3 oznámí koupi studia

S dalším týdnem tady máme další spekulaci. Okolo blížícího se veletrhu E3, který se letos uskuteční v digitální podobě, se nadále množí různé domněnky a spousta z nich zahrnuje i přímo Xbox a jeho hry. V posledních dnech pak někteří z insiderů začali naznačovat, že Microsoft na své konferenci oznámí akvizici herního studia, jehož součástí bude i zajímavá značka, ačkoliv dle všeho není AAA rozměrů. Studio pak má být spíše střední velikosti jako třeba...

»