Na portu PUBG pracují i tvůrci Gears of War 4

Publikováno: 9.12.2017, 11:05

Sociální sítě

O autorovi

chaosteorycz

chaosteorycz

Je autorem 1381 článků

Že má Microsoft na konzolovou verzi PlayerUnknown’s Battlegrounds časovou exkluzivitu není žádným tajemstvím. Stejně tak jste se u nás mohli dočíst, že Xbox divize usilovně jednala o jejím prodloužení. Z několika měsíců se tak klidně může stát rok, jako tomu bylo v případě posledního dobrodružství Lary Croft. Nenabízí se otázka, zda se tak stane, ale proč by to autoři veleúspěšného hitu měli vůbec dělat. Komunita konkurenční platformy je totiž ještě širší a studio by bylo samo proti sobě, kdyby se o ni připravilo. Anebo ne?

Ačkoli časové exkluzivity nebývají všemi hráči vítány, je pravdou, že Microsoft dělá první a poslední, aby autorům vykompenzoval dočasné zaměření na jednu platformu. Jak řekl v nedávném rozhovoru pro Polygon výkonný producent Microsoftu, Nico Bihary, vývojářům se dostalo servisu srovnatelnému s first-party projekty. PUBG Corporation se dočkala nebývalé spolupráce. Microsoft zajistil podporu nejen v oblasti financí a propagace, ale poskytnul také vlastní studio a „know-how“ z rozpracovaného projektu studia druhého. Aby xboxová verze PlayerUnknown’s Battlegrounds byla přívětivá pro konzolového hráče, a to zejména v oblasti akce, zapojil se do vývoje tým The Coalition stojící za Gears of War 4.

Už na tomto kroku je vidět, jak moc záleží Microsoftu na kvalitě konzolového portu. Tím ovšem podpora nekončí. Protože o vzhled jde na prvním místě, lidé z PUBG Corporation získali přístup také k technologii studia Rare, která je použita při tvorbě vody. Jak vám potvrdí každý, kdo se účastnil testování Sea of Thieves, moře je opravdu okouzlující. Nezbývá, než počkat do 12. prosince, kdy jde PlayerUnknown’s Battlegrounds do programu Game Preview, abychom sami posoudili, zda padlo tolik pozornosti na úrodnou půdu. Ať už bude ale aktuální stav hry jakýkoli, tak můžeme s klidným svědomím říct, že autoři časovou exkluzivitou rozhodně netratí.     

11. 04. 2018 • tonyskate2

PUBG bude příští víkend zdarma

Během druhé epizody pořadu Inside Xbox jsme se nedozvěděli jen skvělé zprávy týkající se zpětné kompatibility, ale také došlo na světový fenomén PlayerUnknown’s Battlegrounds, který si už od prosince na Xbox One získal miliony hráčů. Hra je zatím stále v rozpracovaném stavu a vychází v rámci programu Game Preview, ale nejspíše se ještě letos dočkáme verze 1.0. Nicméně už příští víkend si budete moci tuhle pecku zcela zdarma vyzkoušet a budete k tomu...

»
09. 04. 2018 • tonyskate0

Pouštní mapa Miramar pro PUBG v květnu

Ať už fandíte PUBG či Fortnite, určitě už vám přijde hlavní jediná mapa dosti okoukaná, proto vás jistě potěší, že PlayerUnknown’s Battlegrounds už brzy na Xboxu One dostane novou mapu. Pouštní mapa Miramar vyjde během května, tedy už příští měsíc, jak během akce PAX East potvrdil Aaron Geenberg z týmu Xbox. Přítomnost mapy pro konzolovou verzi hry už byla oznámena dříve, a jak si jistě pamatujete, Miramar nabídne hned několik klíčových...

»
16. 03. 2018 • p.a.c.o1

PlayerUnknown’s Battlegrounds pokořilo další milník

PlayerUnknown’s Battlegrounds není v rámci Xbox světa moc dlouho venku, a přesto se podařilo pokořit další milník. Hru již hraje přes 5 miliónů hráčů, což je jistě důvod k velké gratulaci. K příležitosti překročení této hranice si hráči mohou zdarma obléci slavnostní mikinu PUBG5. Dále nám vývojáři naservírovali pěknou infografiku, z níž stojí z vypíchnutí servírování téměř 5-ti miliónů kuřecích porcí, z nichž by si večeři udělal celý Nový Zéland. Průměrný...

»
10. 03. 2018 • p.a.c.o3

Jarní plány pro PUBG

PUBG Corp na svém blogu odhalili, na co všechno se mohou hráči během jara těšit. PUBG je dobrou hrou, ale stále jí trápí celá řada věcí, respektive tyto věci trápí hráče při hraní. Během následujících měsíců nás čeká celá řada patchů, které budou opravovat a vylepšovat snad všechny části hry. Interval mezi jejich vydáváním by měl být 2-3 týdny, což je intenzita docela slušná. Hlavním bodem oprav bude celková optimalizace,...

»
22. 02. 2018 • tonyskate0

PUBG už brzy představí své plány pro Xbox One

Tvůrci fenoménu PlayerUnknown’s Battleground neboli PUBG se už brzy chystají poodhalit své budoucí plány pro tuto hru. Díky tzv. roadmap bychom se dozvěděli, v jaké době přibližně můžeme čekat specifický obsah, ale nadále bude pokračovat přísun aktualizací zlepšující především technický stav hry. Snad se tak brzy dozvíme, kdy na Xbox One dorazí druhá mapa Miramar, která nás zavede do vyprahlé pouštní země, v níž nebude scházet opuštěné město. V současnosti už víme i...

»
25. 01. 2018 • chaosteorycz9

Konzolové PUBG dál trhají rekordy

Patřili jste k těm, kteří po uvedení PlayerUnknown’s Battlegrounds na Xbox One prorokovali hře nezájem kvůli jejímu technickému stavu? Pak pro vás následující zpráva nebude příjemná, neboť titul z kategorie Game Preview jede jízdou spanilou, bez brzd a stále nabírá nové hráče. Když padl první milion, byl to úspěch, po druhém už se dalo mluvit o štěstí a třetí byl důvod k bouchnutí bublinek. Ale ani tento milník dlouho nevydržel a hra hlásí...

»
12. 01. 2018 • p.a.c.o0

PUBG hraje přes tři miliony hráčů

V posledních měsících není skloňovanější a také hranější hry, než fenomenální (co do úspěchu) PlayerUnknown’s Battleground. To potvrzují nejen prodejní čísla, ale také počty hráčů, kteří hru hráli. Aktuálním milníkem jsou 3 miliony hráčů, kteří si hru zahráli od jejího vydání, což bylo 12. prosince v rámci Game Preview programu, do konce roku 2017. Neuvěřitelné číslo, co říkáte?. PUBG Corp. si tak připsali se svou hrou úspěch i na konzoli Xbox...

»
08. 01. 2018 • p.a.c.o6

PUBG dostává čtvrtý update

Práce na fenomenální hře Playerunknown’s Battlegrounds neustále pokračují vysokým tempem, o čemž svědčí vydání dalšího patche s pořadovým číslem čtyři. V něm se opět opravuje celá řadů chyba a nedostatků, které hráči vývojářům hlásí a ladí se také hratelnost. S tím souvisí zvýšení účinnosti zbraní proti automobilům, možnost si zvýšit/snížit senzitivitu míření v ovládání, úpravy matchmakingu nebo osvětlování uvnitř budov. S tím souvisí i nějaké to zvýšení FPS (drobné) a...

»