Na portu PUBG pracují i tvůrci Gears of War 4

Publikováno: 9.12.2017, 11:05

Sociální sítě

O autorovi

chaosteorycz

chaosteorycz

Je autorem 1205 článků

Že má Microsoft na konzolovou verzi PlayerUnknown’s Battlegrounds časovou exkluzivitu není žádným tajemstvím. Stejně tak jste se u nás mohli dočíst, že Xbox divize usilovně jednala o jejím prodloužení. Z několika měsíců se tak klidně může stát rok, jako tomu bylo v případě posledního dobrodružství Lary Croft. Nenabízí se otázka, zda se tak stane, ale proč by to autoři veleúspěšného hitu měli vůbec dělat. Komunita konkurenční platformy je totiž ještě širší a studio by bylo samo proti sobě, kdyby se o ni připravilo. Anebo ne?

Ačkoli časové exkluzivity nebývají všemi hráči vítány, je pravdou, že Microsoft dělá první a poslední, aby autorům vykompenzoval dočasné zaměření na jednu platformu. Jak řekl v nedávném rozhovoru pro Polygon výkonný producent Microsoftu, Nico Bihary, vývojářům se dostalo servisu srovnatelnému s first-party projekty. PUBG Corporation se dočkala nebývalé spolupráce. Microsoft zajistil podporu nejen v oblasti financí a propagace, ale poskytnul také vlastní studio a „know-how“ z rozpracovaného projektu studia druhého. Aby xboxová verze PlayerUnknown’s Battlegrounds byla přívětivá pro konzolového hráče, a to zejména v oblasti akce, zapojil se do vývoje tým The Coalition stojící za Gears of War 4.

Už na tomto kroku je vidět, jak moc záleží Microsoftu na kvalitě konzolového portu. Tím ovšem podpora nekončí. Protože o vzhled jde na prvním místě, lidé z PUBG Corporation získali přístup také k technologii studia Rare, která je použita při tvorbě vody. Jak vám potvrdí každý, kdo se účastnil testování Sea of Thieves, moře je opravdu okouzlující. Nezbývá, než počkat do 12. prosince, kdy jde PlayerUnknown’s Battlegrounds do programu Game Preview, abychom sami posoudili, zda padlo tolik pozornosti na úrodnou půdu. Ať už bude ale aktuální stav hry jakýkoli, tak můžeme s klidným svědomím říct, že autoři časovou exkluzivitou rozhodně netratí.     

12. 01. 2018 • p.a.c.o0

PUBG hraje přes tři miliony hráčů

V posledních měsících není skloňovanější a také hranější hry, než fenomenální (co do úspěchu) PlayerUnknown’s Battleground. To potvrzují nejen prodejní čísla, ale také počty hráčů, kteří hru hráli. Aktuálním milníkem jsou 3 miliony hráčů, kteří si hru zahráli od jejího vydání, což bylo 12. prosince v rámci Game Preview programu, do konce roku 2017. Neuvěřitelné číslo, co říkáte?. PUBG Corp. si tak připsali se svou hrou úspěch i na konzoli Xbox...

»
08. 01. 2018 • p.a.c.o6

PUBG dostává čtvrtý update

Práce na fenomenální hře Playerunknown’s Battlegrounds neustále pokračují vysokým tempem, o čemž svědčí vydání dalšího patche s pořadovým číslem čtyři. V něm se opět opravuje celá řadů chyba a nedostatků, které hráči vývojářům hlásí a ladí se také hratelnost. S tím souvisí zvýšení účinnosti zbraní proti automobilům, možnost si zvýšit/snížit senzitivitu míření v ovládání, úpravy matchmakingu nebo osvětlování uvnitř budov. S tím souvisí i nějaké to zvýšení FPS (drobné) a...

»
20. 12. 2017 • p.a.c.o2

PUBG dostává první větší patch

Playerunknown’s Battlegrounds po úspěchu na PC boduje na naší konzoli. I přes nesporné herní kvality je však na tom hra technicky ne úplně dobře, kdy si hráči ztěžují na špatnou optimalizaci (pády PFS) a celou řadu nejrozličnějších bugů (taky se zatím jedná o předběžný přístup). Vývojáři usilovně pracují na nápravě a prvním výsledkem je právě uvolněný patch velký něco přes 4GB. Seznam oprav je docela rozsáhlý, takže ho nebudeme vypisovat...

»
17. 12. 2017 • chaosteorycz11

PUBG už uvítaly více než milion konzolových hráčů

Cesta k srdcím a peněženkám hráčů nemusí být vydlážděna stohlavými vývojářskými týmy a horentními rozpočty. Občas stačí velmi jednoduchý princip. Ten může spočívat v relativně velké mapě, ve větším než velkém počtu budov a ve stovce hráčů, která se pokouší navzájem pozabíjet. A aby byly šance vyrovnané, všichni začínají s holým zadkem. PlayerUnknown’s Battlegrounds drží prvenství nejhranější hry současnosti, čemuž se chce jen těžko věřit, dokud je sami nevyzkoušíte. Od 12. prosince se...

»
15. 12. 2017 • chaosteorycz5

PUBG podruhé a zase s prohrou

První seznámení s multiplayerovou záležitostí PlayerUnknown’s Battlegrounds nám tak úplně nesedlo. Zejména s ovládáním a herními principy jsme se teprve seznamovali, a tak dosažené výsledky byly spíše štěstím začátečníků. Včera se tedy odehrál návrat na bojiště s jasným cílem, urvat nespornou převahu nad soupeři a stanout jako poslední na ostrově nejmenovaného sovětského bloku. Asi konstelací planet, možná venkovním tlakem a třeba rozestupem mezi pohovkou a televizí se stalo, že medaili nám nedali. Ale...

»
13. 12. 2017 • chaosteorycz2

Schéma ovládání PUBG

Třebaže to vypadá, jako bychom z vás dělali naprosté pitomce, kteří si nedokáží ani osvojit jednoduchou multiplayerovou hru, opak je pravdou. PlayerUnknown’s Battlegrounds mají totiž trochu jiné ovládání, než na které je zvyklý běžný konzolový hráč a jak se ukázalo při našem včerejším streamu, i takové nabití zbraně může úplnému nováčkovi činit potíže. Schéma přiložené níže na obrázcích můžete najít i v jádru menu, nicméně během hraní rozhodně nebudete chtít brouzdat nabídkou...

»
13. 12. 2017 • tonyskate6

Zkušební verze PlayerUnknown’s Battlegrounds bude

Včera na Xbox One dorazil další fenomén z PC, a to online akce PlayerUnknown’s Battlegrounds, která stojí za vzestupem Battle Royale. Samozřejmě se nejedná o finální verzi a hra se zatím nachází v programu Xbox Game Preview, takže různé technické chybky, propady snímků atd. jsou na denním pořádku, ale přesto se jedná o parádní zábavu. Řadu hráčů možná překvapila skutečnost, že hra nemá zkušební verzi, která je pravidlem u her z programu Game...

»
09. 12. 2017 • chaosteorycz0

The Game Awards 2017: Microsoft může být spokojený

Zda je každoroční předávání cen za nejlepší hry přínosné nebo jde jen o další zbytečnou akci pro novináře a odbornou porotu, je věc názoru. I tady platí, že ti úspěšní na TGA nedají dopustit, zatímco protistrana mávne rukou a ohrne nafrněný ret. Nás samozřejmě zajímá Microsoft, potažmo hry v rámci konzole Xbox, a v tomto ohledu nikdo velkou hitparádu nečekal. Nebudeme si nalhávat, že z hlediska exkluzivních her byl letošní rok příliš bujný,...

»