Nové Fable vítá scénáristku hry Control

Autor: tonyskatePublikováno: 18.12.2020, 11:35

Publikováno: 18.12.2020, 11:35

Sociální sítě

O autorovi

tonyskate

tonyskate

Je autorem 5538 článků

Letní prezentace nových her od Xbox Game Studios byla zakončena jedním z hůře střežených tajemství herního průmyslu, a to že druhé tým studia Playground Games pracuje na nové hře z pohádkové RPG série Fable. Od té doby jsme o hře neslyšeli a počítáme, že na další informace a nový trailer či snad i záběry z hraní si budeme muset počkat opět do léta.

Studio stále nabírá nové síly a jednou z nich je i Anna Megill, která se na hře bude podílet jako hlavní scénáristka. Na tom by nebylo nic podivného, ale je třeba říct, že Megill má za sebou pěkné portfolio. V minulosti se podílela na Guild Wars 2, Mordered: Soul Suspect či třeba Dishonored: Death of the Outsider. Naposledy si odskočila do ubisoftího studia Massive Entertainment, které pracuje na hře podle filmové ságy Avatar, ale předtím také pracovala na skvělé paranormální akci Control, která dokázala, že finští Remedy Entertainment mají stále skvělou formu.

Megill také po oznámení, že její další štace bude právě v Playground Games, prozradila svůj pohled na projekt. Samozřejmě neřekla nic konkrétního, ale zmínila se, že série Fable je blízká jejímu srdci a že prvně si nebyla jistá, jestli do projektu jít. Měla totiž obavy, že by tam mohlo být příliš středověkých vtípků o prdění apod. Tým a jejich vize příběhu ovšem její obavy rozptýlil a je jí nadšená. Prý se perfektní hodí pro Fable.

Snad se tedy na nové Fable budete těšit ještě o něco více, ale nezapomínejte, že vydání nečekáme dříve jak v roce 2022. Samozřejmě na Xbox Series X|S.

02. 11. 2022 • tonyskate0

Eidos Montreal vypomůžeme s vývojem Fable

Podobně jako studio Crystal Dynamics pomáhá s vývojem akce Perfect Dark, kanadská parta Eidos Montreal se bude podílet na vývoji očekávané akční RPG Fable od Playground Games. Microsoft tak pokračuje v navazování partnerství, aby vývoj lépe odsýpal, jelikož vývojářů v tomto oboru je nedostatek. Stejně jako minule je třeba zdůraznit, že to neznamená nic špatného a jedná se o zcela běžnou praxi jen s tím rozdílem, že Microsoft se s tím nijak extra netají a...

»
06. 09. 2022 • tonyskate0

Microsoft chce ukázat Fable, ale tvůrci ještě ne

Matt Booty, vedoucí Xbox Game Studios, v nedávném rozhovoru prozradil, že už chce ukázat nové Fable, ale vývojáři z Playground Games zatím odmítají, dokud nebudou řádně připraveni. Nejspíše si chtějí udržet určitou úroveň, přece jen prvních 10 minut Forzy Horizon 3 ladily osmnáct měsíců, aby hráči hned zkraje získali dobrý dojem. Nicméně zpět k Bootymu, který řekl:

»
05. 05. 2021 • tonyskate0

Fable využije engine ForzaTech

Nová Forza Motorsport je stále ještě vzdálena a je nám jasné, že začínáte být nedočkaví, ale je třeba mít na paměti, že Turn 10 je skutečně vytížené studio. Nevyvíjí totiž jen samotnou hru, ale také asistují při sérii Forza Horizon a navíc neustále vylepšují a podporují vlastní engine ForzaTech, který využívají obě závodní značky. Už delší dobu se pak proslýchá, že tento engine využije ještě jeden projekt, který vzniká v...

»
29. 07. 2020 • tonyskate0

Návrat Fable bude respektovat odkaz série

Jedním z největších oznámení Xbox Games Showcase byl rozhodně návrat série Fable, na kterém pracuje druhým tým studia Playground Games, který si vybudoval skvělou reputaci se sérií Forza Horizon. Sice to chvíli vypadalo, že se na jedno z nejhůře střežených tajemství herního průmyslu nedostane, ale Microsoft si pohádkou akční RPG schoval jako překvapení na závěr prezentace. Matt Booty teď v rozhovoru prozradil, že se můžeme těšit na rozlehlá otevřená prostředí s důrazem na detail,...

»
23. 07. 2020 • tonyskate5

Tvůrci Forza Horizon hlásí návrat akční RPG Fable

Jak už se dlouhé měsíce spekulovalo, druhý tým nadaného studia Playground Games (tvůrci Forza Horizon), který už delší dobu kutí akční RPG s otevřeným světem, skutečně pracuje na návratu série Fable. Níže můžete sledovat krátký teaser, který vám toho ale moc neprozradí a nejspíše vznikl hlavně proto, aby měl Microsoft nějaký podklad k oznámení tohoto veřejného tajemství. Pevně věříme, že tvůrci stvoří dech beroucí pohádkový svět plný fantastických bytostí i kouzlených míst.

»