Příběhový deníček o hře Control

Autor: chaosteoryczPublikováno: 9.7.2018, 17:27

Publikováno: 9.7.2018, 17:27

Přiřazené štítky

Sociální sítě

O autorovi

chaosteorycz

chaosteorycz

Je autorem 1572 článků

Příští rok se finské studio Remedy opět stane konzolově neutrální a se svým projektem zavítá na velké konzole a PC. I když je vydání ještě daleko, tvůrci nehodlají ponechat nic náhodě a připravili sérii videí, které vám přiblíží jednotlivé stránky hry. První je věnován tomu, na čem Remedy záleží nejvíc, a to je příběh. Control se zahalí do surrealistické atmosféry, vytvořené žánrem „New Wierd“. Jde o styl, kde se prolínají prvky sci-fi a fantasy, s cílem vyústit do úplně jiného žánru a zmást tak hráče. Sam Lake a jeho kolektiv vysvětlují, že nejprve vytvořili herní svět a pak ho teprve začali zaplňovat scénami a postavami. Prim v něm hraje FBC (Federální úřad pro kontrolu), s nímž je ve střetu ústřední postava, Jessie. Její největší zbraní proti vládnímu orgánu jsou nadpřirozené síly, nicméně tajemná minulost je jí v patách na každém kroku. Jessie čeká hledání odpovědí, na které ne vždy najde chtěnou odpověď.

12. 06. 2018 • tonyskate5

E3 2018: Control je novou hrou od Remedy

Finští Remedy konečně řádně představily svůj nový projekt s kódovým označením P7, který teď můžete nazývat Control. Přesně tak se totiž jmenuje jejich nová nadpřirozená akce, kterou příští rok vydají spolu s 505 Games. Nějak si nemůžeme pomoc, ale hra nám hodně připomíná Quantum Break a zdá se, že se tvůrci moc neposunuli. Vizuál je jasný skrze stejný engine, ovšem nadpřirozené schopnosti už nejsou takovou novinkou, ačkoliv by teď navíc měly mít...

»