RECENZE: Borderlands: The Handsome Collection pro Xbox One

Publikováno: 30.3.2015, 21:40

Je autorem 748 článků

Cca před půl rokem jsme recenzovali Borderlands: The Pre-Sequel, už tehdy jsme tušili, že dříve nebo později 2K Games přijdou s portem na nové konzole. Netrvalo dlouho a přesně tak se stalo a světe div se rovnou v kombinaci s Borderlands 2, naším nejoblíbenějším dílem. Mimo to The Handsome Collection přináší veškeré, vydané DLC  a season pass zdarma pro The Pre-Sequel, tedy nový, vydávaný obsah, majitelé Krásné Kolekce dostanou nové přídavky zcela zdarma, a to je slušná nabídka. Aneb hodně muziky, nebo spíš rovnou muzikál, za málo peněz.

Dnes tu nejsme od toho, abychom hodnotili Borderlands 2, natož The Pre-Sequel. NA to si přečtěte naše staré recenze. Dnes tu jsme od toho, abychom hodnotili balíček her s přídavky jako celek. Nikoho snad asi nepřekvapí, že jak dvojka tak „dva a půlka“ nesou nálepku Full HD a 60 FPS. NA to jsme si tak nějak u remasterovaných edic tak nějak zvykli. Nutno uznat, že obzvlášť u druhého dílu je rozdíl velmi znatelný. Na X360 jsme dvojku hráli relativně nedávno a nejenže všechno je mnohem ostřejší a dvojnásobně plynulejší, ale nové železo je schopné vykreslit daleko více objektů naráz nežli dříve.

Na druhou stranu si s sebou ze staré generace vzala jednu drobnou nepříjemnost, co se už většina vývojářů odnaučila a naučila dělat lépe. Aby přidali na plynulosti, objekty se někdy vykreslují pomalu, jako tomu bylo na staré generaci, což na té nové někdy působí jako pěst na oko. JE ale fakt, že jsme to zaregistrovali jen při respawnu a přechodu do jiných lokací. Také musíme vyzdvihnout jednu drobnost, a to, že si na vyvážení vykreslování mohli dát více záležet, protože při zaměřování na střední vzdálenosti jsou postavy lehce rozmazané.

gg

Autoři se navíc rozhodli umožnit hráčům, co až mají nahrané nějaké ty postavy, si je přenést do své staronové hry, a to ne zrovna přijatelným způsobem. Pokud si chcete své postavy přenést, musíte být stále vlastníkem předchozích her, jestli jste je totiž prodali, máte docela smůlu. Spolu s Handsome Collection totiž vyšel pro Borderlands 2 a The Pre-Sequel update, který na úvodní obrazovku do nabídky přinese položku Upload Character, čímž svoji postavu ze staré hry nahrajete na server Gearboxu, a pak si ji jednoduše v každé hře z kolekce pro next-gen zase stáhnete se vším všudy. Jediné, co se vám nepřenese, jsou skiny, masky a challenge bonusy, tam bude zářit pěkně kulatá nula. Takže hezky od začátku.

Pokud si stihnete novou edici pořídit do 31.3 2015, máte ještě slušnou šanci využít nabídky od autorů, jelikož na svůj Facebook vyhodili klíče na všechny konzole, čímž můžete získat 25 zlatých klíčů, za něž si pořídíte parádní výbavičku ve městě. Pokud ale začínáte, jako bonus vám autoři přihráli základní, vcelku slušné zbraně do začátku. Poznáte je, že začínají na „Gearbox“.

image

Když jsme říkali všechna DLC, mysleli jsme opravdu všechna. Takže si svých 30 užitých hodin v Borderlands 2 (co si budeme povídat, dvojka byla lepší), můžete protáhnout o dalších 30 v nových lokacích, s novými výzvami a s novými hratelnými postavami, tak jako u Pre-Sequelu. A protože přibyl i obsah, který jste mohli získat jen jako předobjednavatelé BL2, máte tu v podstatě nekonečné množství zábavy, s naším oblíbeným ironickým humorem, který nikde jinde nenajdete. Samozřejmě můžete hrát online ve čtyřech, nebo dokonce offline, a to na jedné obrazovce ve splitscreenu. Bohužel jakmile vás na jedné obrazovce bude více, jak dva FPS se sníží na 30. To nám ale nevadí, mi na to byli u Xboxu 360 zvyklí. Ať už jste hráli nebo ne, Borderlands: The Handsome Collection je pro vás jako ušité, a to i za sedmnáct set. Holdujete-li tedy RPG střílečkám, jsou tu pro vás druhé Vánoce. A to ještě nevíte o nadcházejícím obsahu pro Pre-Sequel. No a my jdeme konečně pokořit ty DLC, na něž jsme dříve nenašli v peněžence volnou korunu.

9

Hromada vylepšené a hezčí muziky, za úměrnou sumu peněz. Pre-Sequel se season passem a Borderlands 2 se všemi přídavky zdarma. No nekup to.

»