Recenze: GAME OF THRONES: EPISODE 4 – SONS OF WINTER Pro Xbox One

Autor: Josef Brožek Publikováno: 29.5.2015, 14:58

Publikováno: 29.5.2015, 14:58

Je autorem 748 článků

A je to tu zase. Další epizoda (ne)chtěného dítěte od Telltale, Game of Thrones, od které jsme si přáli, aby byla alespoň tak dobrá jako ta předchozí, nebo snad dokonce ještě lepší. Stejná rozhodně nebyla, ale svým způsobem lepší ano, konečně jsme se totiž dočkali toho, na co jsme čekali už před první epizodou – pořádné akce.

Game of Thrones od Telltale je opravdu jen pro zaryté fanoušky. Normálního hráče absolutně zdejší svět nemá šanci zaujmout, protože v něm bude ztracen jako kapka vody v somálské studni a obyčejného diváka, také ne, protože hra nijak nerozvíjí příběh, ale vytváří svůj vlastní navazující někde na přelom třetí a čtvrté série. Naštěstí čtvrtá epizoda konečně prozrazuje více o dění mimo scénu, kdy byl otráven Joffrey a těsně předtím, než se náš milovaný John Sníh vydal do Krasterova sídla.

Nicméně více rozvíjí  předem explicitní příběh rodu Forresterů, kde vaše rozhodnutí už nejen po kapitulaci Telltale na rozhodování nemá žádný vliv, ale nyní autoři snad naschvál dávají najevo a zdvihají prostředníček všem, kdo se pokusí v jakémkoliv dialogu rozhodnout jinak, než oni nadefinovali. Takže se běžně stává, že pokračování dialogu po vaší odpovědi nedává smysl a navazuje na odpověď, kterou jste ideálně měli zvolit.

gotgame-3_6vje.1920

Jinak je ale příběh svižnější až rychlý, že působí velmi krátce, ovšem tradičně je vyprávěn v dvou hodinovém intervalu. Jeho svižnost ovlivňuje především zmiňovaná A.K.C.E., která by se místy dala přímo krájet. Až podivně protivná Daenerys si žádá dobít obléhané město, a tak jednou skupinkou postav na oplátku za pomoc zajdete pobít pár nepřátel na revanš. Na zdi statečného Forrestera zavřou do díry, a jelikož nechce být popraven spolu se svým zlodejíčkem kamarádíčkem odcestují na sever za zeď do North Grave.

V ležení Forresterů pak probíhá vzpoura, kde se naděje rodu pohybuje v sinusoidě. No a nakonec se s Lady Mirou pokusíte zjistit několik informací o pomoci Whitehillu z Králova přístaviště. No a jak rychle utekla tahle kraťoučká recenze, tak takovým tempem i utekla samotná epizoda, tedy než bys řekl „Recenze: GAME OF THRONES: EPISODE 4 – SONS OF WINTER Pro Xbox One“. Čtvrtá epizoda je asi zatím tou nejlepší, s kterou jsme měli tu čet se seznámit ve hře Game of Thrones, a tak konečně nabíváme pocitu, že se těšíme i na další, byť to z ukázek na konci dílu zrovna růžově nevypadá. Ale doufejme, že už konečně Telltale pochopilo, jak bychom si tu hru přáli, aby vypadala.

8

O píď lepší epizoda než ta předchozí, takže vlastně nejlepší ze všech. Zajímá vás snad víc? Že rozhodování? Ale jděte... už dávno ne.
21. 11. 2020 • p.a.c.o2

RECENZE: Overcooked! All You Can Eat

Vaření je vášeň. Já sám třeba nevařím, ale říká se to. O co míň vařím, o to raději ale konzumuju, co někdo uvaří a když je někde nápis: „Snězte všechno, co můžete“, je to výzva. Nejsem ale Homer Simpson, abych byl schopný nějakou hospodu vyjíst, takže jsou v bezpečí. I když tahle věta k aktuálnímu stavu asi úplně nepatří, protože každou hospodu by bylo třeba tímto stylem podporovat.

»
13. 11. 2020 • Lukáš Urban0

Recenze: Visage

Aby titul získal kultovní status, nemusí být nutně dobrý, originální nebo prodejný. Často mu k „věčné slávě“ stačí kontroverze herního prvku či scény. Vhodným zápisem do historie může být i nekonečný vývoj, neskutečně špatný technický stav nebo podvod na hráče. Ani jedno z toho ale není případ demovky P.T., která si srdce získala pár metry čtverečními. Že nakonec zůstalo jen u ní nevadí, obdivovatelů je totiž poměrně dost.

»
10. 11. 2020 • p.a.c.o1

RECENZE: Fuser

Postavit se na prkna, co znamenají svět rozhodně není pro každého. Chce to nemít trému, věřit si a nejspíš taky aspoň trochu umět hrát. Jinak diváci naší roli budou asi jenom těžko věřit. O něco lepší by to mohlo být na hudební scéně. Nemám teď na mysli soutěže typu Superstar a další. Myslím být přímo tím, kdo hudbu tvoří a na nějakém hudebním festivalu či akci vystupuje sám za sebe.

»
09. 11. 2020 • tonyskate15

RECENZE: Assassin’s Creed Valhalla

Smrdíte, máte vousy a v rukou třímáte sekeru? Pak jste tady správně, protože po starověkém Egyptě a bájném Řecku nás asasínská sága zavede do anglosaské Anglie, kterou vlivem války a přelidnění Norska osídlují drsní Vikingové.

»
08. 11. 2020 • Lukáš Urban4

Recenze: The Dark Pictures Anthology: Little Hope

Hororová krmě často sází na idiocii. Ne tu vaši, ale postav, které jsou předhozeny vrahovi, duchům, vlastním démonům minulosti či konfrontaci s neznámým. Nebýt pomatených rozhodnutí, neustálé snahy opouštět kolektiv a častých nesmyslných zkratů, končila by většina hororů tak deset minut po úvodních titulcích. A jestli patříte k těm, jejichž psychika trpí pod náporem scenáristické jednoduchosti, vezměte pero do vlastních rukou. Tedy pardon, ovladač.

»
06. 11. 2020 • lindros88cze35

Xbox Series S Recenze

Máme před sebou nejnovější, ovšem ne nejvýkonnější konzoli Xbox. Měli jsme tu čest, a to i díky vám, že jsme získali Xbox Series S na testování. Máme velkou radost, ale už vás nebudeme zdržovat a jdeme se podívat, co je vlastně XSS zač a pro koho je tato konzole vhodná.

»
04. 11. 2020 • Lukáš Urban0

Recenze: Ghostrunner

Hry se cyberpunkovou tematikou tu byly vždy. Ať už Deus Ex, System Shock, Shadowrun a mnoho dalších. V devadesátých letech možná víc než teď. Ale informační kapacity se nemohly opřít o internet, základny hráčů byly mnohem,ale mnohem menší a hype vyvolaný hrami se šířil jen mezi vyvolenými. Cyberpunk 2077 svým způsobem odstartoval novou moderní vlnu, a tak se není čemu divit, že se s ní vezou i další levnější projekty. Levný však...

»
02. 11. 2020 • Lukáš Urban7

Recenze: DiRT 5

Podzim nutně potřebuje závodní hru. Silnou, neochvějnou značku, která se postaví do čela žánru, aby sporťáci a střelci neměli moc ostré lokty, že oni dostali další díl toho samého a závodníci smutně koukají do vyschlé nádrže. Tento rok se nabízela Forza a rozhodně by byla vítanou posilou přicházející generace konzolí. Jenže vůdcovství padlo do klína série DiRT, a tam očekávání nebyla příliš velká. Ne vždy je ale dobré na ně...

»