Recenze: GAME OF THRONES: EPISODE 4 – SONS OF WINTER Pro Xbox One

Autor: Josef Brožek Publikováno: 29.5.2015, 14:58

Publikováno: 29.5.2015, 14:58

Je autorem 748 článků

A je to tu zase. Další epizoda (ne)chtěného dítěte od Telltale, Game of Thrones, od které jsme si přáli, aby byla alespoň tak dobrá jako ta předchozí, nebo snad dokonce ještě lepší. Stejná rozhodně nebyla, ale svým způsobem lepší ano, konečně jsme se totiž dočkali toho, na co jsme čekali už před první epizodou – pořádné akce.

Game of Thrones od Telltale je opravdu jen pro zaryté fanoušky. Normálního hráče absolutně zdejší svět nemá šanci zaujmout, protože v něm bude ztracen jako kapka vody v somálské studni a obyčejného diváka, také ne, protože hra nijak nerozvíjí příběh, ale vytváří svůj vlastní navazující někde na přelom třetí a čtvrté série. Naštěstí čtvrtá epizoda konečně prozrazuje více o dění mimo scénu, kdy byl otráven Joffrey a těsně předtím, než se náš milovaný John Sníh vydal do Krasterova sídla.

Nicméně více rozvíjí  předem explicitní příběh rodu Forresterů, kde vaše rozhodnutí už nejen po kapitulaci Telltale na rozhodování nemá žádný vliv, ale nyní autoři snad naschvál dávají najevo a zdvihají prostředníček všem, kdo se pokusí v jakémkoliv dialogu rozhodnout jinak, než oni nadefinovali. Takže se běžně stává, že pokračování dialogu po vaší odpovědi nedává smysl a navazuje na odpověď, kterou jste ideálně měli zvolit.

gotgame-3_6vje.1920

Jinak je ale příběh svižnější až rychlý, že působí velmi krátce, ovšem tradičně je vyprávěn v dvou hodinovém intervalu. Jeho svižnost ovlivňuje především zmiňovaná A.K.C.E., která by se místy dala přímo krájet. Až podivně protivná Daenerys si žádá dobít obléhané město, a tak jednou skupinkou postav na oplátku za pomoc zajdete pobít pár nepřátel na revanš. Na zdi statečného Forrestera zavřou do díry, a jelikož nechce být popraven spolu se svým zlodejíčkem kamarádíčkem odcestují na sever za zeď do North Grave.

V ležení Forresterů pak probíhá vzpoura, kde se naděje rodu pohybuje v sinusoidě. No a nakonec se s Lady Mirou pokusíte zjistit několik informací o pomoci Whitehillu z Králova přístaviště. No a jak rychle utekla tahle kraťoučká recenze, tak takovým tempem i utekla samotná epizoda, tedy než bys řekl „Recenze: GAME OF THRONES: EPISODE 4 – SONS OF WINTER Pro Xbox One“. Čtvrtá epizoda je asi zatím tou nejlepší, s kterou jsme měli tu čet se seznámit ve hře Game of Thrones, a tak konečně nabíváme pocitu, že se těšíme i na další, byť to z ukázek na konci dílu zrovna růžově nevypadá. Ale doufejme, že už konečně Telltale pochopilo, jak bychom si tu hru přáli, aby vypadala.

8

O píď lepší epizoda než ta předchozí, takže vlastně nejlepší ze všech. Zajímá vás snad víc? Že rozhodování? Ale jděte... už dávno ne.
22. 04. 2019 • p.a.c.o0

RECENZE: Road Redemption

Hráči rádi vzpomínají na staré dobré klasiky, které přinesly nějakou tu zajímavou herní mechaniku. Spousta z těchto her by byla velice zajímavých i pro dnešní hráče, protože moc nezestárly, nebo by jim stačilo jenom trochu, aby odpovídaly dnešním standardům. I proto je pro dnešní vývojáře lákavá představa toho, že vezmou starou hru a pokusí se na ní postavit svou herní budoucnost. Bohužel ne vždy to dobře dopadne.

»
21. 04. 2019 • chaosteorycz3

Recenze: World Enduro Rally

Občas strávíte s hrou desítky hodin a stále nacházíte překvapující momenty. Ještě lepší je, když si vývojáři pro sebe nechají nějaký ten taj a během propagace nepropálí veškeré trumfy. Poslední dobou se sice stává, že neočekávané momenty pramení z trestuhodného stavu hry, ale zrovna dnes se nechci bavit o Bethesdě. Vlastně ani nevím o čem se budu bavit, protože World Enduro Rally není tajemná diva ve večerních šatech. Je to laciná rajda,...

»

»

»