RECENZE: NBA 2K Playgrounds 2

Autor: p.a.c.o Publikováno: 22.10.2018, 18:27

Publikováno: 22.10.2018, 18:27

Sociální sítě

O autorovi

p.a.c.o

p.a.c.o

Je autorem 2452 článků

U hraní se dá krásně relaxovat, což se snažím aplikovat nejen na sebe, ale i své okolí...

Basketbal to nejsou jenom zářivé palubovky plné hvězd, ale klidně také plácek venku za domem. Ten zpracovává série NBA 2K Playgrounds 2, do jejíhož vývoje se letos zapojili i 2K Sports, aby jejím tvůrcům poskytli licenci na nejlepší basketbalovou soutěž světa. I pouliční série tak mohla přinést spoustu skvělých hráčů a hráči této hry si mohli postavit svůj oblíbený tým z těch největších hvězd. První díl arkádové série Playgrounds nebyl kdo víc co, takže se tvůrci u druhého dílu pokusili o nějaké to vylepšení. Otázkou je, zda se jim to povedlo, a právě kvůli tomu je tu dnešní recenze.

Komiksová grafika, silné hudební motivy a zejména šílená komba. To jsou hlavní rysy NBA 2K Playgrounds 2, které zůstaly zachovány a k nimž se vývojáři pokusili postavit něco nového. Jelikož žijeme v době, kdy se multiplayer objevuje všude možně, doplnili ho konečně i sem. Můžeme tak vyzvat protihráče v soubojích 2v2, ve výzvě házení trojek nebo jenom tak. Nemusíte hrát ale jenom proti sobě, hra nabízí také možnost kooperace pro čtyři hráče. V tomto ohledu vše jistě pozitivní, ale ani multiplayer není samo spásný a vše řešící.

Kdo má rád NBA, bude nadšen z množství hráčů, které jsou k dispozici. Mělo by jich být přes 500 a najdeme zde hvězdy jak současné, tak legendy let minulých. Na jediného českého zástupce se bohužel nedostalo, nicméně zbytek hvězd nechybí. V online režimu je můžete mixovat dle libosti a také zlepšovat jejich dovednosti. Vrcholem je diamantové hodnocení hráče, ale než se k němu dostanete plněním úkolů u každého z nich, bude se muset míč nesčetněkrát odrazit od palubovky.

Čeho se hře nedostává, jsou herní módy. Je tady obyčejná exhibice, kde se alespoň střídají stadióny, protože v ostatních herních módech je k dispozici jenom jeden plácek, u něhož se vždy akorát změní barva dle domácího týmu. Dále je tu online, kde se získávají hráči z kartiček, ta samá varianta akorát pro offline hraní a soutěž v házení trojek. Počet hodně nízký a komu nestačí, bude se hodně brzo nudit.

Hráče je možné získat z balíčků (zlaté, stříbrné a bronz), kdy balíčky nakupujete za herní měnu nebo za zlaťáky, jejichž počet se dá doplnit z kreditní karty. Herní měny se dostává v závislosti na výkonu ne úplně málo, ale i tak jsem se nemohl zbavit pocitu, že by tvůrci byli raději, kdybych jim poskytl údaje ke svojí kartě. Mimo hráčů si totiž můžeme kupovat i nová loga, bundy nebo boty pro své borce, takže v online módech na první pohled poznáte movitost každého hráče. Já si místy připadal jako chudý příbuzný, jelikož pracně získanou herní měnu jsem raději obětoval za nové hráče, než za cetky pro ně.

Samotná hratelnost této arkádové formy basketbalu nebyla špatná, ale všechno mi po pár hodinách hraní přišlo repetetivní, jelikož hra brzy vyčerpá svou zásobu šílených komb a pak se všechno už jenom opakuje. Díky tomu jsou Playgrounds 2 zábavou buď na párty nebo na nějaké kratší hraní, kdy si dáte rychle pár zápasů a pak zase déle nic. Co mě nejvíce oslovilo, byla výzva házení trojek, která měla spád, příjemně se hrála, a navíc byla pěkně nepředvídatelná. Až mě mrzí, že vývojáři těchto miniher nepřidali více, protože to by byla ta správná zábava, která hodně dobře zapadá do celkového konceptu hry.

7
Technické zpracováníHratelnostTrvanlivostMultiplayer

Verdikt

NBA 2K Playgrounds 2 není špatnou hrou zejména jako oddychová zábava nebo pro párty. Věřím také, že spousta hráčů se najde v online módech, kde se pokusí získat své oblíbené hráče a utvořit z nich úderný tým. Kdo hledá arkádovější basketbal, mohl by se zde najít, ovšem je otázkou, jak moc dokáže běžného hráče zabavit, než se vyčerpá nabídka módů a začne nudit repetetivní hratelnost.
02. 01. 2022 • HusekD0

RECENZE: The Gunk

Dočkali jsme nového roku a všem fanouškům videoher zajisté přinese spoustu zajímavých titulů. Před novým začátkem jsme se ale ještě dočkali pár zajímavých vydání. Já osobně jsem se rozhodl strávit herní vánoční svátky v nové hře od švédského vývojářského studia Image & Form Games. Tito vývojáři se proslavili sérií SteamWorld, ze které budete určitě znát dvoudílný podtitul SteamWorld Dig. V obou případech se jednalo o 2D akční, platformovou adventuru. Byl...

»
28. 12. 2021 • Lukáš Urban0

Recenze: Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition

Máte rádi výlety do minulosti? Tak tentokrát to máme rychlíkem do konce devadesátých let minulého století, kdy si ještě celá řada z vás cumlala palec a plnila pleny. Série Oddworld vznikla ve zlatém věku plošinovek, nicméně nešlo o tradiční skákačku typu Crash Bandicoot. Spíše šlo o kombinaci více žánrů, kde boční pohled pomáhal překonávat jak různé překážky, tak řešit logické úkoly a, to především, takticky likvidovat nepřátele. Protože jako Abe nemáte...

»
21. 12. 2021 • Lukáš Urban0

Recenze: Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning – Fatesworn

Ano, tentokrát má recenzovaná hra trochu delší název. Nejde totiž o plnohodnotný titul, ale pouze o rozšíření Fatesworn pro RPG Kingdom of Amalur. Respektive pro její remasterovanou verzi pojmenovanou Re-Reckoning, která vyšla minulý rok. A právě tím je dodatečný obsah nejzajímavější, neboť nestává se každý den, aby hra vytažená z historie získala něco navíc v rámci příběhu a herního času. Nicméně zrovna v případě Amaluru šlo o jeden z důvodů, proč se vydavatelství THQ...

»
20. 12. 2021 • HusekD0

RECENZE: Antarctica 88

Když jsem viděl první obrázky ze hry Antarctica 88, tak se mi okamžitě vybavil klasický horor Johna Carpetera z 80 let, The Thing (Věc). Patřím mezi velké fanoušky starých hororů a právě proto jsem se rozhodl, že se na A88 podívám a podělím se s vámi o mé herní dojmy v naší recenzi. Za titulem stojí ruští indie vývojáři ze studia Euphoria Games. Hned v úvodu musím zmínit, že se jedná o...

»
12. 12. 2021 • Lukáš Urban0

Recenze: Transient: Extended Edition

Mysl Howarda Phillipse Lovecrafta dala vzniknout nespočtu příběhů, vzbudila zájem o knižní vazby z kůže a přivedla na svět ambiciózní univerzum plné chapadel. A přestože zavedla známého spisovatele i do žánru sci-fi, o kyberpunk šlo asi ve stejné míře, jako o příručky na pěstování konopí. Ale kdo říká, že by to bádání o lidské malosti a hledání něčeho vyššího právě do subžánru vědecko-fantastické literatury nezapadlo. Minimálně Stormlink Studios si myslí, že...

»
09. 12. 2021 • HusekD0

RECENZE: Sherlock Holmes Chapter One

Frogwares je opravdu impozantní vývojářské studio. Bylo založeno roku 2000 v Kyjevě a od té doby zásobilo hráče více jak desítkou zajímavých titulů. Mistr se má držet svého řemesla a podle tohoto přísloví přistupují k práci i tamní vývojáři. Svojí cestu započali adventurou se Sherlockem Holmesem s podtitulem The Mystery of Mummy. Ačkoliv měli ve svém portfoliu i pár dalších experimentů, tak se jejich cesty vždy vrátili právě ke klasické adventuře se slavným britským...

»
08. 12. 2021 • MightySerjo0

RECENZE: Halo Infinite

Pamatujete si minulý rok, kdy jsme celí natěšení očekávali první záběry z hraní kampaně nového Halo? A pamatujete si, jak celá fanouškovská komunita nevěřila svým očím, na co se to vlastně kouká? A co plný internet chudáka Craiga, který je navždy uložený na síti jako jedno z legendárních meme? Věřím, že většina z vás ví, o čem tady píšu. Kromě toho, že Halo nevyšelo jako startovní titul nové generace konzolí...

»
07. 12. 2021 • HusekD0

RECENZE: White Shadows

White Shadows je moderní pojetí bajky, převedené do temného herního světa. Tamní svět je zvrácený a zlý, ale všechno v něm tak nějak dává smysl a krásně to do sebe zapadá. Dokonale se v něm odráží stav a povaha naší společnosti. Kontrast mezi dobrem a zlem, bohatstvím a chudobou, zoufalství a nadějí, to všechno je součástí našeho příběhu. V minulosti vedla Velká válka k morové pandemii, která vymazala téměř vše živé z povrchu země. Za...

»