RECENZE: Neighbours back From Hell

Autor: tonyskate Publikováno: 20.10.2020, 8:19

Publikováno: 20.10.2020, 8:19

Sociální sítě

O autorovi

tonyskate

tonyskate

Je autorem 4774 článků

Jak vycházíte se svými sousedy? Doufáme, že dobře. Pokud ne, rozhodně jste sem zavítali správně. Ať už jsou hluční anebo vám dělají naschvály, Neighbours back From Hell je přesně pro vás. Pomsta je totiž sladká a konečně ji dosáhnete, leč jen virtuálně.

Už je tomu více než patnáct let, co na počítače zavítala příjemná oddechovka Neighbours from Hell, v níž jste se jako chlapík Woody mstili svému otravnému sousedovi a ještě jste k tomu navíc přizvali televizi. Prostě jste mu vlezli do baráku a dělali různé naschvály. Dostal tak dost zabrat, takže si vyrazil na dovolenou s drahou matinkou a přítelkyní Olgou, a Neighours from Hell 2: On Vacation byly na světě. Tuto příležitost jste si samozřejmě nemohli nechat ujít a dovolenou jste svému sousedovi, jenž se jmenuje příhodně pan Rottweiler, řádně osladili.

Obě hry teď vyšly v remasterované kolekci Neighbours back From Hell, která obsahuje všech 25 epizod, samozřejmě ve vylepšené grafice, nicméně s novým obsahem nepočítejte. První epizody vás zavedou přímo do sousedova domu, kde mu budete dělat nejrůznější naschvály, od banální banánové slupky na podlaze, přes ucpaný záchod a hrátky s elektřinou po výměnu žrádla pro rybičky za steroidy. Na dovolené jej pak budete provázet po Číně, Indii a Mexiku, kde budou vaše kousky ještě pestřejší, protože na něj můžete poštvat jeho milou, ale současně si občas musíte dávat pozor i na jeho matinku.

Vše probíhá velmi jednoduše. S pomocí různých předmětů i bez nich líčíte kdejaké pastičky na svého souseda, jako třeba připínáčky na židli nebo přidělání žraločí ploutve na dětskou ponorku. Čím lépe kousky seřadíte a načasujete, tím více pana Rottweilera naštvete, až mu lupne v zádech, a o to více získáte nakonec bodů. V každé úrovni lze provést určitý počet kousků, ale nemusíte je splnit všechny, abyste epizodu úspěšně dokončili.

Soused vás samozřejmě může chytit, a to potom dostanete pěknou nakládačku. Naštěstí tím úroveň nekončí, jen přijdete o život a nějaké ty body ve finálním součtu. Načasování je tedy hraje svou roli. Woody se umí i decentně plížit, protože sousedovi mazlíčci papoušek a pes občas hlídají některé pokoje. Ale ani oni vás nezastaví, abyste si souseda vychutnali do poslední kapky a na několik hodin se tak zabavili a ještě snadno ulovili všechny achievementy.

6
Technické zpracováníHratelnostTrvanlivost

Verdikt

Skutečně doufáme, že máte pohodové sousedy, ale i přesto můžete Neighbours back From Hell zkusit. Žádná pecka to není, a to ani po technické stránce, o repetitivní hratelnosti ani nemluvě. Ovšem dlouhá hra to také není a cenovka je docela rozumná. Můžete tak snadno na pár chvil vypnout či zaměstnat malé hráče i hráčky, kterým se virtuální dělání naschválů jistě bude zamlouvat.
17. 02. 2021 • Lukáš Urban0

Recenze: The Wild Eight

Divoká osmička není pokračování Tarantinova bijáku. Nejde o dospělý snímek se zvýšenou spotřebou lubrikačního gelu. A kupodivu se za ním neukrývá ani dokument z indiánské rezervace. Jméno patří malému titulu zaměřenému na přežití, jehož konzolové vydání přichází v době, kdy se o milovníky survivalu pokouší kooperační Project Winter. Konkurence ale nakonec může novince pomoci, protože lidi si rádi hrají na dobrodruhy. Jen u toho občas chtějí být sami. Navzdory mrazu, hladovým šelmám...

»
06. 02. 2021 • Lukáš Urban0

Recenze: Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

Vášně se rodí už v útlém věku. To znamená, že pokud mluvíte bassem a jako prcek jste měnili autíčka za panenky, nejenom, že se vám zúžil potencionální okruh partnerů v dospělosti, ale nejspíš vás čeká kariéra módního návrháře nebo kadeřníka. Což může být pořád lepší než se dostat v předškolním věku k filmovému braku, kde profesor během úplňku snižuje počty studentské koleje dlouhými drápy a ostrými zuby. Do chlupatých kostýmů se sice zatím neoblékám,...

»
04. 02. 2021 • Lukáš Urban0

Recenze: Gods Will Fall

„Už toho máme dost! Copak musíme pořád poslouchat ty křeny nahoře? Nespočet generací jim sloužíme a stejně je to málo. Kdybychom se rozpůlili, sešlou na nás kletbu, že jsme se nerozčtvrtili. Poslušně skládáme slib oddanosti a když nějaký lehce retardovaný vesničan nepochopí otázku napoprvé, zahubí ho i s rodinou. Navíc jsou nenažraní a na obětech berou víc než daňový úřad. To musí skončit teď hned. Kdo se nebojí zubaté s brouskem v ruce,...

»
28. 01. 2021 • p.a.c.o0

RECENZE: Balancelot

Jsou situace, kdy není snadné udržet balanc. Třeba když je zima a chodníky vůbec nekloužou, ideálně ještě k tomu jdeme z kopce, nebo když se vracíme úplně střízliví z hospody. Rovnováha je přitom naším každodenním chlebem, protože bez ní bychom nikam nedošli, a taky bychom mohli vypadnout z postele, což se ale mnohým děje z nejrůznějších příčin tak jako tak.

»
27. 01. 2021 • Lukáš Urban10

Recenze: The Medium

Děsit lze mnoha způsoby. Dobře budovanou atmosférou jak za starých časů, lekačkami dle moderního mustru a dějem, pakliže je scénárista dostatečně vynalézavý a nespadne do léty omletých klišé. Nahánět hrůzu je možné i technickým stavem hry, ale zrovna v této disciplíně Bloober Team výrazně nevyniká. Přestože je z Polska. Spíše se zaměřuje na lidskou mysl, z níž tahá ty nejtemnější obavy. Protože největším nepřítelem není stín nalomené větve v šeru noci, ani meluzína úřadující...

»
25. 01. 2021 • HusekD0

RECENZE: Override 2: Super Mech League

V roce 2018 nám společnost Modus Games přinesla zajímavě vyhlížející akční hru s obřími roboty pod názvem Override: Mech City Brawl. Chopili jste se tak ovládání jednoho z dvanácti mechů a šli jste bránit planetu proti invazi vetřelců z vesmíru. Hra získávala velmi dobré hodnocení a tak jsme se už v roce 2020 dočkali pokračovaní s názvem Override 2: Super Mech League, které měli na starosti stejní vývojáři ze studia Modus Games Brazil. Sedm let po...

»
23. 01. 2021 • japo1

Recenze: Hitman 3 – více než důstojné zakončení ságy

Od restartu série Hitman uběhlo právě pět let. Nová sága Hitmana od počátku kladla vysoký důraz na design úrovní – každá zabijákova mise byla obsáhlou do sebe zapadající skládačkou, spojenou jak z pečlivě nascriptovaných, tak i hráčem ovlivnitelných událostí. Každý průchod misí tak umožňoval hráči, poté co shromáždil požadované informace o samotném úkolu, zvolit zajímavý a někdy i dost kuriózní způsob, jak svůj cíl sprovodit ze světa. Platilo, že s...

»
07. 01. 2021 • Michael Chrobok0

RECENZE: Yes, Your Grace

Kdo někdy nechtěl mít na povel celé království, ať hodí kamenem. V pixelartové hře Yes Your Grace se vžijete do role panovníka malého království a poměrně názorně vám předvede, že se nejedná o jednoduchou úlohu pro každého.

»