RECENZE: WWE 2k18

Autor: man1 Publikováno: 23.10.2017, 16:56

Publikováno: 23.10.2017, 16:56

man1

Je autorem 4 článků

Dnešní recenzi má na svědomí Jiří „Man1“ Pacovský, takže svůj obdiv a úctu směřujte k němu 😉

Loňský díl obalený do nového hávu

Ryze americká zábava se opět a konečně dostala i k nám! Kdo nesleduje wrestling a nezná to podhoubí a svět, který se kolem toho vytvořil, nejspíš nepochopí. Jedinečná a surová show, o které se ví, že je to pouze přehrávaná zábava skvěle vypracovaných atletů, přichází po roce s největší zásobou wrestlerů v celé historii. Povedla se hra, tak jak jsme si ji vysnili?

WWE od 2K Games je jediná sportovní hra, která nemá ve své třídě soupeře. NBA 2K18 konečně soupeří s pořádnou NBA  Live 18 a každá hra má něco do sebe. WWE se ale teprve letos rozhodlo změnit herní engine a díky tomu vypadá hra o trochu více realisticky. Nicméně při bližších herních záběrech si spíš připadám, jako bych koukal na plastové panenky s umělými vlasy. Největší změnou, jenž hru zasáhla je kompletně nová možnost zvednout svého soupeře do určité polohy. Přes 174 wrestlerů, kteří bohužel nejsou od začátku v kompletní nabídce, si může se svým protivníkem v ringu pohrát jako kočka s myší. Tohle se konečně hodí především do zápasů Battle Royal nebo Royal Rumble, kde je nejdůležitější vyhodit svého soupeře z ringu.

Novinkami je pak prošpikováno několik módů. Zápas dvojic nyní můžete vyhrát o něco rychleji díky novému únavovému systému, v ringu se může být až osm bojovníků najednou, což v některých chvílích dělá ze hry neskutečný chaos, dočkali jsme se zápasů 4vs4 a konečně, jak komunita vyžadovala, přichází i možnosti prozkoumat backstage.

Pro fanoušky bude ale letošní WWE asi zklamáním. Nejenže nepřináší nic nového, vše zůstalo kompletně stejné. Od roku 2016, kdy se objevil nový „Reversal“ systém, díky kterému mám noční můry a sto chutí vždy zahodit ovladač na druhou stranu pokoje, není tu nic nového kromě MyCareer, která vás provede životem začínající hvězdy kolosu WWE. Bohužel, oproti NBA Road to 99 je to spíš chudý příbuzný. Cut scény jsou nudné, rozhovory dlouhé a hlavně nenamluvené, takže po celou dobu slyšíte jen hudbu v pozadí. Celé je to pak završené tím, že občas bloudíte po backstage a hledáte místa, kam přesně máte jít, protože vám to bohužel žádný systém ukazovátek ani neukazuje. RPG pozadí příběhu tomu nedodává takovou šťávu a možná to bylo skvělé sepsáno předem někde mezi scénáristy, bohužel se jim to pak nepodařilo protknout do hry přímo.

Kdo si myslel, že zůstane lootboxu netknutý v této hře? Haha, máme pro vás špatnou zprávu! Systém lootboxů se dotýká nově i WWE. Zakoupit si můžete bronzovou, stříbrnou a zlatou bednu, ze které vám spadnou nejen kosmetické prvky, pohyby, ale také i statistické boosty a virtuální měna.

A co najdeme mimo MyCareer?

V sekci Play hned několik herních módů. Od 1v1 přes, 6-MAN a ž po Royal Rumble nebo Tournament. Každý z těchto zápasů je pak možné ještě upravit dle vlastního výběru na zápas, kdy musíte svého soupeře prohodit stolem, udělat z toho zápas v ocelové kleci nebo to může být dokonce pouze jen zápas v útrobách haly.

WWE Creations Center nám pak nabídne možnost udělat si spoustu různých vymožeností přímo do hry. Kromě nových wrestlerů, je zde možnost udělat si novou arénu, příchod do arény, kompletně vymyslet vlastní šampionát nebo celou wrestlingovou šou. Pro fanoušky Universe módu mám špatnou zprávu. Ten zůstal netknutý a opět se tak dočkáte pouze překlikávání a simulování zápasů, které hrát nechcete a upravováním zápasů.

Dále pak online mód WWE Online a to je všechno.

5

Lepší grafika, lepší gameplay, nicméně to je asi všechno. Nic nového WWE 2k18 nenabízí a pro hardcore fanoušky to bude pouze zklamáním. MyCareer mě díky svým chybám a nudnosti dlouho neutáhne a hru tak opět vytáhnu pouze tehdy, když si budeme chtít s kamarády zahrát ze srandy.
20. 09. 2018 • tonyskate1

RECENZE: My Brother Rabbit

Adventur není nikdy dost. Tohoto hesla se držíme už řadu let. Přesto se ale stále méně vyskytují tradiční point-and-click adventury a nahrazují je jejich akčnější či logičtější variance. My Brother Rabbit z obrázků působí jako point-and-click záležitost, ovšem jedná se jen o chytrý kabátek, pod kterým se skrývá klasická hledačka.

»
19. 09. 2018 • chaosteorycz10

Recenze: Super Street: The Game

Občas se na hru těšíte, třebaže v nitru tušíte, že vás při vydání čeká čelní náraz do betonového pilíře. Ale naděje umírá poslední. I tým s malým počtem členů, malým rozpočtem a malými tvůrčími možnostmi může vytvořit dílo, které hrdě zvedne vhozenou rukavici, kolem níž všichni kráčí s odstupem. Rukavice ovšem nesmí být boxerská a vylitá olovem.

»
16. 09. 2018 • tonyskate6

RECENZE: Shadow of the Tomb Raider

Očekávané ukončení trilogie novodobé Lary se konečně dostalo do našich rukou. Je ovšem tak velkolepé jak se nám tvůrci a vydavatel během výrazné kampaně snažili namluvit? O tom se více dočtete v naší recenzi, ale rozhodně jsme se opět dočkali parádního dobrodružství.

»
15. 09. 2018 • chaosteorycz1

Recenze: Immortal: Unchained

Do rezavé mačety už taky. Už to tam skoro bylo. Chybělo méně, než by se do hlavně pistole vešlo a ta třímetrová reklama na steroidy by padla jak nepoužívaný komín. Hodina usilovné práce se právě stala smutnou vzpomínkou a já nemám nic. Jak si teď vylepším vybavení, když jsem všechno nechal na místě smrti? Saprlot, tohle by se slušným lidem dělat nemělo. No nic, když to zkusím ještě jednou, nic...

»
15. 09. 2018 • p.a.c.o1

RECENZE: The Golf Club 2019 featuring PGA TOUR

Letošní sucho v průběhu léta jistě zaznamenal každý a celá řada lidí z něj neměla radost. Mezi tyto jedince bych zařadil i správce golfových hřišť, kteří se museli, mimo útoků syslů na hřiště, vypořádat i se suchem. Udržet bezchybný green nebo farway nebylo jistě snadné, ještě že plevelu kolem hřiště, nebo písku v písečných pastích je to úplně jedno. Ono sucho by se dalo krásně vztáhnout i na hry s golfovou tématikou, kterých poslední...

»
14. 09. 2018 • DandyCZE4

RECENZE NHL 19

Venku je dneska zataženo a prší, snad nám ten led neroztaje. Starosti v letošním díle NHL 19 můžete mít různé, ale všichni jsme zvědaví, jak se to hraje. A od toho je tady moje recenze, jež vám prozradí, jak si tento ročník stojí v očích hokejového maniaka, který nevynechal žádný díl od jeho prvního vydání v době mamutů. Série NHL v posledních letech čelila oprávněné kritice, že herní engine je stále stejný a že...

»
09. 09. 2018 • kristine4chaos29

Recenze: V-Rally 4

Do obchodů dorazila další hra, která má na obalu závodní auto. Fanoušci zaprášených kapot a zlomených kardanů určitě budou mít radost, protože jde o značku V-Rally. A nejspíše jde o značku slavnou, protože ve své době úspěšně nacházela hráče, i když proti ní stály Colin McRae Rally, Xpand Rally nebo Rallisport Challenge. Já jsem tentokrát klidná. Ani jedno totiž nepamatuji.

»
08. 09. 2018 • chaosteorycz0

Recenze: Planet Alpha

Není mnoho žánrů, u kterých bych se zachoval jako kleptoman. Ačkoliv na to tedy nejsem příliš hrdý a vlastně to není ani trochu profesionální. Slabost pro plošinovky z bočního pohledu je letitá a pramení v době, kdy se instalatér rozhodl zahodit hasák a jít zachraňovat princezny. A i když se poslední léta přikláním spíše k surrealistickým depresím s omezenou paletou barev, nepohrdnu ani avatarovským světem, kde se rozvernému umělci rozlily barvy. A právě sem...

»