RECENZE: WWE 2k18

Autor: man1 Publikováno: 23.10.2017, 16:56

Publikováno: 23.10.2017, 16:56

Přiřazené štítky

Sociální sítě

O autorovi

man1

Je autorem 4 článků

Dnešní recenzi má na svědomí Jiří „Man1“ Pacovský, takže svůj obdiv a úctu směřujte k němu 😉

Loňský díl obalený do nového hávu

Ryze americká zábava se opět a konečně dostala i k nám! Kdo nesleduje wrestling a nezná to podhoubí a svět, který se kolem toho vytvořil, nejspíš nepochopí. Jedinečná a surová show, o které se ví, že je to pouze přehrávaná zábava skvěle vypracovaných atletů, přichází po roce s největší zásobou wrestlerů v celé historii. Povedla se hra, tak jak jsme si ji vysnili?

WWE od 2K Games je jediná sportovní hra, která nemá ve své třídě soupeře. NBA 2K18 konečně soupeří s pořádnou NBA  Live 18 a každá hra má něco do sebe. WWE se ale teprve letos rozhodlo změnit herní engine a díky tomu vypadá hra o trochu více realisticky. Nicméně při bližších herních záběrech si spíš připadám, jako bych koukal na plastové panenky s umělými vlasy. Největší změnou, jenž hru zasáhla je kompletně nová možnost zvednout svého soupeře do určité polohy. Přes 174 wrestlerů, kteří bohužel nejsou od začátku v kompletní nabídce, si může se svým protivníkem v ringu pohrát jako kočka s myší. Tohle se konečně hodí především do zápasů Battle Royal nebo Royal Rumble, kde je nejdůležitější vyhodit svého soupeře z ringu.

Novinkami je pak prošpikováno několik módů. Zápas dvojic nyní můžete vyhrát o něco rychleji díky novému únavovému systému, v ringu se může být až osm bojovníků najednou, což v některých chvílích dělá ze hry neskutečný chaos, dočkali jsme se zápasů 4vs4 a konečně, jak komunita vyžadovala, přichází i možnosti prozkoumat backstage.

Pro fanoušky bude ale letošní WWE asi zklamáním. Nejenže nepřináší nic nového, vše zůstalo kompletně stejné. Od roku 2016, kdy se objevil nový „Reversal“ systém, díky kterému mám noční můry a sto chutí vždy zahodit ovladač na druhou stranu pokoje, není tu nic nového kromě MyCareer, která vás provede životem začínající hvězdy kolosu WWE. Bohužel, oproti NBA Road to 99 je to spíš chudý příbuzný. Cut scény jsou nudné, rozhovory dlouhé a hlavně nenamluvené, takže po celou dobu slyšíte jen hudbu v pozadí. Celé je to pak završené tím, že občas bloudíte po backstage a hledáte místa, kam přesně máte jít, protože vám to bohužel žádný systém ukazovátek ani neukazuje. RPG pozadí příběhu tomu nedodává takovou šťávu a možná to bylo skvělé sepsáno předem někde mezi scénáristy, bohužel se jim to pak nepodařilo protknout do hry přímo.

Kdo si myslel, že zůstane lootboxu netknutý v této hře? Haha, máme pro vás špatnou zprávu! Systém lootboxů se dotýká nově i WWE. Zakoupit si můžete bronzovou, stříbrnou a zlatou bednu, ze které vám spadnou nejen kosmetické prvky, pohyby, ale také i statistické boosty a virtuální měna.

A co najdeme mimo MyCareer?

V sekci Play hned několik herních módů. Od 1v1 přes, 6-MAN a ž po Royal Rumble nebo Tournament. Každý z těchto zápasů je pak možné ještě upravit dle vlastního výběru na zápas, kdy musíte svého soupeře prohodit stolem, udělat z toho zápas v ocelové kleci nebo to může být dokonce pouze jen zápas v útrobách haly.

WWE Creations Center nám pak nabídne možnost udělat si spoustu různých vymožeností přímo do hry. Kromě nových wrestlerů, je zde možnost udělat si novou arénu, příchod do arény, kompletně vymyslet vlastní šampionát nebo celou wrestlingovou šou. Pro fanoušky Universe módu mám špatnou zprávu. Ten zůstal netknutý a opět se tak dočkáte pouze překlikávání a simulování zápasů, které hrát nechcete a upravováním zápasů.

Dále pak online mód WWE Online a to je všechno.

5
Technické zpracováníHratelnostTrvanlivostMultiplayer

Verdikt

Lepší grafika, lepší gameplay, nicméně to je asi všechno. Nic nového WWE 2k18 nenabízí a pro hardcore fanoušky to bude pouze zklamáním. MyCareer mě díky svým chybám a nudnosti dlouho neutáhne a hru tak opět vytáhnu pouze tehdy, když si budeme chtít s kamarády zahrát ze srandy.
24. 11. 2017 • kristine4chaos0

Recenze: LEGO Marvel Super Heroes 2

Fanoušci komiksových vesmírů jsou často jak kočky se psy, protože všichni tvrdí, že právě ten jejich je nejlepší. Největší rivalita samozřejmě panuje mezi společnostmi Marvel a DC. Superhrdinové svadí nepřímý boj na pultech tiskovin, v televizi, na stříbrném plátně, ve videohrách a také v našich domovech. U nás není výjimka. Když se mi podaří přítele přemluvit k třetímu Thorovi, automaticky musím počítat s povinnou projekcí Ligy spravedlnosti. On sní po nocích o tom, jak se...

»
22. 11. 2017 • lindros88cze4

RECENZE: L.A. Noire pro Xbox One

Detektivní thriller L.A. Noire od dnes již zaniklého australského studia Team Bondi, se vrací, aby se podíval na moderní konzole. Rockstar Games připravily remaster této povedené hry a my se teď mrkneme, jestli dokáže obstát i dnes.

»
20. 11. 2017 • chaosteorycz0

Recenze: Star Wars Battlefront II

V žádné předaleké galaxii, kde wookieeové dávají dobrou noc, ale v nám důvěrně známém vesmíru vznikla kdysi série Battlefront. S blyštivou značkou Star Wars a ještě opulentnějším logem LucasArts, dostali fanoušci rodinných fantasy pohádek poctivou dávku akce, která jim do gamepadů přinesla ty největší hrdiny z obou stran Síly. Jenže galaxie se mění, hrdinů přibývá, souboje mezi Impériem a rebely kývají miskami vah a Battlefront se vrací jak Darth Maulův světelný meč. Electronic Arts...

»
19. 11. 2017 • p.a.c.o3

RECENZE: Need for Speed Payback

Dlouholeté herní série mají často velké zástupy fanoušky, kteří se těší na každý další díl a většinou dokážou nějakou tu nedokonalost prominout. Jsou ale série, které každým dalším dílem o fanoušky přichází, a to i navzdory svému opravdu zvučnému jménu. Velkou snahu v odhánění příznivců projevují Electronic Arts společně s Ghost Games se svou dvorní značkou Need for Speed, jejíž poslední díl se vřelého přijetí opravdu nedočkal. Nejspíš i proto si vývojáři...

»
14. 11. 2017 • p.a.c.o10

RECENZE: Rush: A Disney-Pixar Adventure

Herní svět nejsou jenom potoky krve nebo dojemné rozsáhlé příběhy, které projdete za několik desítek hodin. Mezi hráči jsou totiž i ti menší, jež potřebují jiný přístup, a jelikož neudrží tak dlouho pozornost, i jejich herní dobrodružství musí mít tu správnou délku. Hry pro děti prostě mají svá specifika a dospělí hráči jim na chuť úplně přijít nemusí, což ostatně není ani cílem. Horší to mají dospělí recenzenti, kteří se...

»
13. 11. 2017 • chaosteorycz5

Recenze: Zoo Tycoon: Ultimate Animal Collection

Zdá se mi, jako by to bylo včera, co jsem zde na webu, ještě v pozici pouhého čtenáře, četl recenzi na Zoo Tycoon. Onehdy se kradla na mysl otázka, proč vůbec Microsoft vydává verzi pro končící generaci konzolí, když stavění zoo působí dojmem skvělého launch titulu pro tu novou. Bylo by tedy lepší nechat ji výhradně pro Xbox One. I když hodnocení zase takové terno nebylo, měl jsem v plánu si časem...

»
10. 11. 2017 • chaosteorycz9

Recenze: Sonic Forces

Doktor Eggman už to zase zkouší. Opět se chce stát pánem světa, tedy těch zbytků, které nestačí jeho parta lotrů zničit. Aby mu to Sonic tentokrát nepřekazil, má Eggman trumf poháněný magickým krystalem, tajemnou postavu pojmenovanou Infinite. Ta dokáže manipulovat s časem, dimenzemi a Sonica hned v prvních minutách deklasuje. Slavný modrý hrdina tak končí na doktorově „Hvězdě smrti“, kde na něm Robotnik hodlá dělat pokusy, aby našel zdroj jeho síly a dokončil...

»
09. 11. 2017 • lindros88cze8

RECENZE: Super Lucky’s Tale

V průběhu let jsme se dočkali nespočtu plošinovek, které dali vzniknout kultovním postavám, ať už to byli Banjo-Kazooie, Mario či Crash Bandicoot. Letošní rok je na ně sice docela bohatý, přeci jen vyšly hry jako Yooka-Laylee či remaster Voodoo Vince, ale je pravda, že Microsoft podobně roztomilého maskota vždy postrádal. A navzdory různým kvalitám, které exkluzivita Super Lucky’s Tale nabízí, ani lišák Lucky jím nebude…

»