RECENZE: WWE 2k18

Autor: man1 Publikováno: 23.10.2017, 16:56

Publikováno: 23.10.2017, 16:56

Přiřazené štítky

Sociální sítě

O autorovi

man1

Je autorem 4 článků

Dnešní recenzi má na svědomí Jiří „Man1“ Pacovský, takže svůj obdiv a úctu směřujte k němu 😉

Loňský díl obalený do nového hávu

Ryze americká zábava se opět a konečně dostala i k nám! Kdo nesleduje wrestling a nezná to podhoubí a svět, který se kolem toho vytvořil, nejspíš nepochopí. Jedinečná a surová show, o které se ví, že je to pouze přehrávaná zábava skvěle vypracovaných atletů, přichází po roce s největší zásobou wrestlerů v celé historii. Povedla se hra, tak jak jsme si ji vysnili?

WWE od 2K Games je jediná sportovní hra, která nemá ve své třídě soupeře. NBA 2K18 konečně soupeří s pořádnou NBA  Live 18 a každá hra má něco do sebe. WWE se ale teprve letos rozhodlo změnit herní engine a díky tomu vypadá hra o trochu více realisticky. Nicméně při bližších herních záběrech si spíš připadám, jako bych koukal na plastové panenky s umělými vlasy. Největší změnou, jenž hru zasáhla je kompletně nová možnost zvednout svého soupeře do určité polohy. Přes 174 wrestlerů, kteří bohužel nejsou od začátku v kompletní nabídce, si může se svým protivníkem v ringu pohrát jako kočka s myší. Tohle se konečně hodí především do zápasů Battle Royal nebo Royal Rumble, kde je nejdůležitější vyhodit svého soupeře z ringu.

Novinkami je pak prošpikováno několik módů. Zápas dvojic nyní můžete vyhrát o něco rychleji díky novému únavovému systému, v ringu se může být až osm bojovníků najednou, což v některých chvílích dělá ze hry neskutečný chaos, dočkali jsme se zápasů 4vs4 a konečně, jak komunita vyžadovala, přichází i možnosti prozkoumat backstage.

Pro fanoušky bude ale letošní WWE asi zklamáním. Nejenže nepřináší nic nového, vše zůstalo kompletně stejné. Od roku 2016, kdy se objevil nový „Reversal“ systém, díky kterému mám noční můry a sto chutí vždy zahodit ovladač na druhou stranu pokoje, není tu nic nového kromě MyCareer, která vás provede životem začínající hvězdy kolosu WWE. Bohužel, oproti NBA Road to 99 je to spíš chudý příbuzný. Cut scény jsou nudné, rozhovory dlouhé a hlavně nenamluvené, takže po celou dobu slyšíte jen hudbu v pozadí. Celé je to pak završené tím, že občas bloudíte po backstage a hledáte místa, kam přesně máte jít, protože vám to bohužel žádný systém ukazovátek ani neukazuje. RPG pozadí příběhu tomu nedodává takovou šťávu a možná to bylo skvělé sepsáno předem někde mezi scénáristy, bohužel se jim to pak nepodařilo protknout do hry přímo.

Kdo si myslel, že zůstane lootboxu netknutý v této hře? Haha, máme pro vás špatnou zprávu! Systém lootboxů se dotýká nově i WWE. Zakoupit si můžete bronzovou, stříbrnou a zlatou bednu, ze které vám spadnou nejen kosmetické prvky, pohyby, ale také i statistické boosty a virtuální měna.

A co najdeme mimo MyCareer?

V sekci Play hned několik herních módů. Od 1v1 přes, 6-MAN a ž po Royal Rumble nebo Tournament. Každý z těchto zápasů je pak možné ještě upravit dle vlastního výběru na zápas, kdy musíte svého soupeře prohodit stolem, udělat z toho zápas v ocelové kleci nebo to může být dokonce pouze jen zápas v útrobách haly.

WWE Creations Center nám pak nabídne možnost udělat si spoustu různých vymožeností přímo do hry. Kromě nových wrestlerů, je zde možnost udělat si novou arénu, příchod do arény, kompletně vymyslet vlastní šampionát nebo celou wrestlingovou šou. Pro fanoušky Universe módu mám špatnou zprávu. Ten zůstal netknutý a opět se tak dočkáte pouze překlikávání a simulování zápasů, které hrát nechcete a upravováním zápasů.

Dále pak online mód WWE Online a to je všechno.

5
Technické zpracováníHratelnostTrvanlivostMultiplayer

Verdikt

Lepší grafika, lepší gameplay, nicméně to je asi všechno. Nic nového WWE 2k18 nenabízí a pro hardcore fanoušky to bude pouze zklamáním. MyCareer mě díky svým chybám a nudnosti dlouho neutáhne a hru tak opět vytáhnu pouze tehdy, když si budeme chtít s kamarády zahrát ze srandy.
15. 04. 2024 • HusekD0

RECENZE: Dragon’s Dogma II

Ani se mi tomu nechce při psaní recenze věřit. První díl Dragon’s Dogma dorazil do našich obchodů před dlouhými dvanácti lety. Tehdy si okamžitě dokázal získat srdce spousty hráčů a ke dnešnímu dni se prodalo téměř osm miliónů kopií. Jednalo se o velmi specifické RPG, za kterým stálo asijské studio Capcom. Svým zpracováním a jedinečným přístupem si získal i západní publikum, čímž se odlišoval od své konkurence. Rok od svého...

»
13. 04. 2024 • Lukáš Urban0

Recenze: Outcast: A New Beginning

„Bože, ty devadesátky.“ Neříkají si jen milovníci starých časů, ale také herní tvůrci, kteří se stále častěji vrací do dob, kdy byly hry ambicióznější, hrdinové hrdinštější a komunita uzavřenější. Je pravdou, že oblast primitivní akční zábavy vykazovala tehdy kulminaci. Náš svět zachraňoval kde kdo, a tak se často cestovalo daleko za oběžnou dráhu, kde čekala vyspělejší mimozemská civilizace na Jardu od bagru, aby ji zachránil s důvtipem barbara a odhodláním tažné...

»
02. 04. 2024 • Lukáš Urban0

Recenze: Valiant Hearts: Coming Home

Nechce se tomu věřit, ale už je to deset let, co jsme se vydali do první světové války, abychom z pohledu čtyř různých osob poznali příběhy, o nichž se v historických zápiskách nemluví. Adventura, sázející na silný příběh a hratelnost větvenou různými styly dle hrdiny, zaznamenala úspěch a přebal vojáka se záchranářským psem se objevil na všech dostupných platformách tehdejší generace. A vlastně bylo otázkou času, kdy se k titulu někdo vrátí. A...

»
25. 03. 2024 • Lukáš Urban0

Recenze: The Outlast Trials

Když si uděláte jména na dusných hororech pro jednoho, kde si hráče vodíte jak psa po výstavním molu, třebaže on sám má mizivý pocit volného pohybu, je vykročení do multiplayeru poněkud ošidné. Zejména do žánru, kde si Dead by Daylight udělala těžké opevnění, které pravidelně zpevňuje rozšířeními se slavnými hororovými maniaky. A že napodobit podobný úspěch, třebaže máte v řiti zaražená lejstra od známé licence, není zrovna lehké, připomínají Resident Evil:...

»
25. 03. 2024 • SeedarCZ0

Recenze: Tram Simulator: Urban Transit

Se simulátory se nám roztrhl pytel a přistála nám tu k zhodnocení další z nich, tentokrát jsme se podívali do víru velkoměsta na železnici. Vývojářské studio Stillalive Studios je známé především simulátorem Bus Simulator, se tentokrát vydalo na podobnou cestu. Prostě jsme jen autobus vystřídali za tramvaj. Očekávání tedy byla vcelku vysoká, studio už má s produkcí v tomto žánru poměrně značné zkušenosti a tak jsem se s chutí do testování...

»
24. 03. 2024 • p.a.c.o0

RECENZE: New Star GP

Ač se to nemusí zdát, i svět mobilních her ukrývá celou řadu kvalitních titulů, jejichž prostřednictvím se můžeme bavit déle, jak jedno záchodové sezení. Vybírat můžeme z celé řady herních žánrů, a to včetně sportovních simulátorů. Třeba takový New Star Soccer dokonce dostal několik ocenění a jeho vývojáři z New Star Games po získání zkušeností vyrazili sbírat finanční prostředky také na velké konzole. Nepřináší nám však nějaký free to play titul, ale...

»
15. 03. 2024 • DandyCZE0

Recenze: Classified: France ’44

Právě jsem byl vysazen do Francie a mám pomoci domácímu odboji. Úkolů budu mít hned několik, škodit němcům, zajištovat zásoby, shánět nové členy odboje, a hlavně připravit vše na den vylodění. Tak nějak začíná tato tahová strategie od studia Absolutely Games.

»
14. 03. 2024 • SeedarCZ0

Recenze: Food Truck Simulator

Máme u nás v redakci takové oblíbené rčení. A to, že simulátorů není nikdy dost! Food Truck Simulator jsme tedy s chutí otestovali. Nakonec, vývojáři z Drago Entertainment mají velmi široké portfolio simulátorů které už objevily svět, mimo jiné třeba Gas Station Simulator, který se vskutku povedl. Povedlo se tento úspěch zopakovat i v simulaci fast foodu na kolech?

»