S vývojem Project CARS 2 pomáhají závodníci i automobilky

Autor: chaosteoryczPublikováno: 18.5.2017, 13:37

Publikováno: 18.5.2017, 13:37

Sociální sítě

O autorovi

chaosteorycz

chaosteorycz

Je autorem 1378 článků

To je samo o sobě stejné, jako říci, že nebe je modré nebo voda mokrá. Věrohodnost u závodního simulátoru je jednoduše nutnost, která je žádaná a nevyhnutelná, kdežto spolupráce s vrcholnými závodníky, celými týmy nebo dokonce automobilkami je nezbytná část vývoje. Pokračování Project CARS se už dříve pochlubilo spojením s týmem OMSE, který s Hondami Civic soutěží v rallycrossových klání, a bylo více než jisté, že nezůstane jen u něj. Během příštích měsíců se budeme pravidelně potkávat se šestidílným dokumentem „Built by Drivers“, v němž se dozvíme více nejen ze zákulisí vývoje, ale také o lidech z automobilové branže. Prvním je Chris Goodwin, britský závodní veterán a šéf testování u automobilky McLaren.

S tím je spojená i druhá hvězda tohoto videa, kterou je McLaren 720S. Nejen na jeho věrné zpracování Goodwin dohlížel a dokument se snaží vystihnout „symbiózu“ vládnoucí mezi herními vývojáři a lidmi stojícími za těmi nejrychlejšími vozy. Herní ředitel Stephen Viljoen toto spojení okomentoval slovy: „Skenováním vozu do posledního šroubku a přenesením dat do našeho fyzikálního modelu sice můžeme dostat ta správná čísla, nicméně skutečný pocit z jízdy docílíme jen prostřednictvím závodníků.“ Spolupracující řidiči a inženýři tak nejsou jen ambasadory svých automobilek, ale reálně se podílejí na výsledném dojmu. Seriál krátkých filmů ze zákulisí nebude však patřit jen značce McLaren, v budoucích dílech se můžeme těšit na Patricka Longa (Porsche), Tommyho Milnera (Corvette) nebo Vaughna Gittina (Ford).

  • BaRReLL

    Po vyzkoušení PC1 pristupuju s druhému dilu chladny jak lavicka v parku v lednu. Ve Forzach mam straveny týdny čistého casu, ale PC1 jsem neprekousnul. Nerad to říkám jako fanda zavodnich her, ale PC2 zkusím jako test refundace peněz za hry, co Microsoft umoznuje.

    • zkoušel si na gamepadu nebo na volantu?

      • BaRReLL

        Na gamepadu. Jsem běžný hráč jako většina. Ovládání nebyl jediný důvod. Hra se mi fakt hodně trhala, což nechápu u konzole. Bohužel už nemám video, protože jsem mazal Game DVR filmy kvůli nedostatku místa. Měl jsem i video s pravidelným zasekávání nejen hry, ale i úvodního videa.

        • Forza je velice dobře odladěná na gamepady, což se ale vůbec nedá říct o Project CARS. Znám pár lidí co mají volant a jakmile začali hrát Project CARS, ta už nechtějí hrát Forzu, protože PC je na volantu úplně jiný zažitek.

    • Jaroslav Houdek

      Mám to podobně, jen gamepad nebo laciný volant. Požitek ze hry je prostě daleko lepší ve Forze. Zkoušel jsem i nové Need for Speed a taky Crew, ale když si chci zajezdit, Forza je to pravé.

    • Ser Hashut

      Project Cars 1 a Forza (je celkem jedno, o které iteraci se bavíme) jsou v mnoha ohledech nesrovnatelné. Za Forzou stojí obrovský tým a podpora Microsoftu, kdežto Project Cars 1 byl v podstatě komunitní projekt. Má hromadu technických problémů, ale naštěstí si na trhu své místo našla. Project Cars 2 už bude plnohodnotný komerční titul s úplně jiným rozpočtem. Chápu tvé výhrady k prvnímu dílu, ale ten druhý bych určitě předem do stejného pytle neházel 😉

06. 03. 2018 • chaosteorycz0

Legendární Porsche v Project CARS 2

Německá automobilka spolu se Slightly Mad Studios a vydavatelstvím Bandai Namco oslavují 70 let rychlosti, a to jak na běžných silnicích, tak závodních okruzích. Uznáte sami, že za takové dlouhé časové období bylo nesmírně těžké vybrat modely, které hrály v historii značky Porsche stěžejní roli. Přestože má jít o připomenutí sedmdesátého výročí, nejstarším modelem je 1971 Porsche 908/03 Spyder. Na něj dále navazují 1971 Porsche 917K, 1972 Porsche 917/10, 1973 Porsche...

»
25. 02. 2018 • chaosteorycz0

Project CARS 2 dostal masivní aktualizaci

Díky internetu, kdy jsou herní konzole ke zbytku světa připojeny takřka neustále, ladění a opravování her nikdy nekončí. Někteří na to už přivykli, jiní se adaptovat snaží a pak je skupinka odbojářů, která neustálé záplatování kritizuje, kudy chodí. Když už ale finální produkty v prodeji nejsou stoprocentní, je dobře, že na ně jejich autoři nezapomínají. Patch 4.0 je opravdu velký a dotýká se hry napříč všemi prvky a všemi platformy. Mezi...

»
09. 02. 2018 • chaosteorycz0

Project CARS 2 oslaví důležité výročí značky Porsche

Německá automobilka tento rok slaví sedmdesát let od jejího prvního silničního modelu, kterým bylo Porsche 356. Krasavec vyráběný téměř dvacet let se dočkal třech karosářských verzí a četných úspěchů v motorsportu. Dnes je z něho legenda a hlavní tahák dodatku Porsche Legends Pack, který vyjde během března pro závodní simulátor Project CARS 2. Dodatečný obsah nabídne celkem devět aut, stejný počet komunitních událostí, novu trať certifikovanou Mezinárodní automobilovou federací, na dvacet potisků...

»
20. 12. 2017 • chaosteorycz0

Zablbněte si s novým balíčkem aut pro Project CARS 2

Druhý díl závodní hry do sebe přizval i rallycross a řekněme si hned z kraje, že právě jemu se věnuje dodatečný obsah pojmenovaný Fun Pack. Ještě, než se mu podíváme pod kapotu, sluší se zmínit cenu stanovenou na 269 Kč. Pokud máte Season Pass v hodnotě 819 Kč, tento balíček je pro vás zcela zdarma. Možná se vám pořizovací cena zdá býti vysoká, je to ale proto, že dodatek neobsahuje jen auta,...

»
24. 11. 2017 • chaosteorycz2

Vyzkoušejte si Project CARS 2 v demoverzi

Slightly Mad Studios letos pomyslně zasadily klín mezi letitou rivalitu sérií Forza a Gran Turismo. Jejich Project CARS 2 se totiž neomezuje exkluzivitou a hráči napříč platformami si tak mohou užívat výtečně zpracovaný jízdní model, širokou paletu tratí a podařené počasí. Ovšem pro někoho už mohou být tyto závody na hraně hratelnosti. Stejně tak se mohou milovníci závodních her bát ovládání, které u prvního dílu nebylo příliš přívětivé k řízení na...

»
16. 10. 2017 • chaosteorycz2

Hráč proti závodníkovi v Project CARS 2

Kdybychom Project CARS 2 recenzovali o pár týdnů později, řekněme na konzoli Xbox One X, hodnocení by bylo určitě lepší, než 7/10. Tím chceme říct, že odmyslíme-li si grafiku a technické výkyvy, je tento závodní počin dokonalým závodním simulátorem, který letos nemá konkurenci. A že nemluvíme jen do větru potvrzují i dva profesionální závodníci, jenž se spolu střetli na trati. Prvním je virtuální závodník Martin Štefanko z Republic of Gamers a...

»
27. 09. 2017 • chaosteorycz9

Recenze: Project CARS 2

Mám takovou teorii, že recenze jsou jako závody. Jak je člověk začne, rozhodne o tom, jak dopadnou v samém závěru. Pokud mám alespoň trochu pravdu, tak je úplně jedno, co v nejbližších řádcích napíšu, protože bednu neuvidím. A to mám skvělý tým vedený samotnými Slightly Mad Studios a nejmodernější techniku obstaranou systémem Project CARS 2. Jenže zázemí, know-how a šikovné ruce nejsou všechno, když cestu k úspěchu kříží hladová konkurence, nevyzpytatelné počasí a...

»
22. 09. 2017 • chaosteorycz1

XKO Guru a seznámení s Project CARS 2

Dnes se určitě stane nepřeberné množství zajímavých událostí, ale pro milovníky závoděních her je tou nejpodstatnější vydání Project CARS 2. Pokračování hry, před níž i Forza Motorsport musí stranou, porovnává-li se jízdní model, zkusí zaujmout především ty, kterým jde o co nejvěrnější jízdní model. Cryptah se samozřejmě nevyhnul přímému porovnání s předchozím dílem, a když zrovna nekrotil agresivní výkon, stačil vytáhnout z rukávu i několik zajímavostí. Jestli nad hrou přemýšlíte, možná vám...

»