S vývojem Project CARS 2 pomáhají závodníci i automobilky

Autor: chaosteoryczPublikováno: 18.5.2017, 13:37

Publikováno: 18.5.2017, 13:37

Sociální sítě

O autorovi

chaosteorycz

chaosteorycz

Je autorem 713 článků

To je samo o sobě stejné, jako říci, že nebe je modré nebo voda mokrá. Věrohodnost u závodního simulátoru je jednoduše nutnost, která je žádaná a nevyhnutelná, kdežto spolupráce s vrcholnými závodníky, celými týmy nebo dokonce automobilkami je nezbytná část vývoje. Pokračování Project CARS se už dříve pochlubilo spojením s týmem OMSE, který s Hondami Civic soutěží v rallycrossových klání, a bylo více než jisté, že nezůstane jen u něj. Během příštích měsíců se budeme pravidelně potkávat se šestidílným dokumentem „Built by Drivers“, v němž se dozvíme více nejen ze zákulisí vývoje, ale také o lidech z automobilové branže. Prvním je Chris Goodwin, britský závodní veterán a šéf testování u automobilky McLaren.

S tím je spojená i druhá hvězda tohoto videa, kterou je McLaren 720S. Nejen na jeho věrné zpracování Goodwin dohlížel a dokument se snaží vystihnout „symbiózu“ vládnoucí mezi herními vývojáři a lidmi stojícími za těmi nejrychlejšími vozy. Herní ředitel Stephen Viljoen toto spojení okomentoval slovy: „Skenováním vozu do posledního šroubku a přenesením dat do našeho fyzikálního modelu sice můžeme dostat ta správná čísla, nicméně skutečný pocit z jízdy docílíme jen prostřednictvím závodníků.“ Spolupracující řidiči a inženýři tak nejsou jen ambasadory svých automobilek, ale reálně se podílejí na výsledném dojmu. Seriál krátkých filmů ze zákulisí nebude však patřit jen značce McLaren, v budoucích dílech se můžeme těšit na Patricka Longa (Porsche), Tommyho Milnera (Corvette) nebo Vaughna Gittina (Ford).

  • BaRReLL

    Po vyzkoušení PC1 pristupuju s druhému dilu chladny jak lavicka v parku v lednu. Ve Forzach mam straveny týdny čistého casu, ale PC1 jsem neprekousnul. Nerad to říkám jako fanda zavodnich her, ale PC2 zkusím jako test refundace peněz za hry, co Microsoft umoznuje.

    • http://www.czechconsoleracing.cz/ Cabadaj007

      zkoušel si na gamepadu nebo na volantu?

      • BaRReLL

        Na gamepadu. Jsem běžný hráč jako většina. Ovládání nebyl jediný důvod. Hra se mi fakt hodně trhala, což nechápu u konzole. Bohužel už nemám video, protože jsem mazal Game DVR filmy kvůli nedostatku místa. Měl jsem i video s pravidelným zasekávání nejen hry, ale i úvodního videa.

        • http://www.czechconsoleracing.cz/ Cabadaj007

          Forza je velice dobře odladěná na gamepady, což se ale vůbec nedá říct o Project CARS. Znám pár lidí co mají volant a jakmile začali hrát Project CARS, ta už nechtějí hrát Forzu, protože PC je na volantu úplně jiný zažitek.

    • Jaroslav Houdek

      Mám to podobně, jen gamepad nebo laciný volant. Požitek ze hry je prostě daleko lepší ve Forze. Zkoušel jsem i nové Need for Speed a taky Crew, ale když si chci zajezdit, Forza je to pravé.

    • Ser Hashut

      Project Cars 1 a Forza (je celkem jedno, o které iteraci se bavíme) jsou v mnoha ohledech nesrovnatelné. Za Forzou stojí obrovský tým a podpora Microsoftu, kdežto Project Cars 1 byl v podstatě komunitní projekt. Má hromadu technických problémů, ale naštěstí si na trhu své místo našla. Project Cars 2 už bude plnohodnotný komerční titul s úplně jiným rozpočtem. Chápu tvé výhrady k prvnímu dílu, ale ten druhý bych určitě předem do stejného pytle neházel 😉

10. 05. 2017 • chaosteorycz0

McLaren hlavním lákadlem speciálních edic Project CARS 2

Každá závodní série, značka nebo hra se snaží spojit s populární automobilkou, která jí pomůže vyniknout v záplavě konkurenčních titulů. Výjimkou není ani nadcházející pokračování Project CARS, jemuž do značné míry propůjčí tvář McLaren 720S mající důležitou pozici v nadstandardních edicích. Ty jsou tentokrát 3 a zaujmou jak drobnými in-game bonusy, tak sběratelskými předměty, s nimiž se rádi pochlubíte kamarádům a blízkým. Nejméně obsáhlá je Limited Edition, která vedle hry obsahuje tematický steelbook,...

»