Sea of Thieves kdysi připomínalo sraz tic taců

Autor: chaosteoryczPublikováno: 10.4.2018, 13:54

Publikováno: 10.4.2018, 13:54

Sociální sítě

O autorovi

chaosteorycz

chaosteorycz

Je autorem 1896 článků

Poslední hře od Rare, která je stále nejnovějším exkluzivním titulem, můžete vyčítat všelicos, ale rozhodně ne špatnou grafiku. Málo kdo ale ví, že pirátská onlinovka v počátcích vypadala jako projekt, který by patrně neobstál ani na prvním Xboxu. Zapomeňte na čarokrásné západy slunce nebo okouzlující moře a pokochejte se pohledem na fázi hry, s níž Rare nejspíš získalo svolení k plnému vývoji. Místo pirátů jsou nejprve malé oválné dropsy, které v pozdější fázi vystřídali postavy plážových povalečů. O okolí nebo modelech lodí se ani nemá cenu bavit, protože připomínají výtvarné cvičení žáků základní školy.

Obrázky z raných počátků vývoje jsou k dispozici v položce Credits, pokud zavítáte do nastavení hry. Jak se můžete sami přesvědčit, Phil Spencer byl u Rare častým hostem i v minulosti a měl dokonce zajímavou herní přezdívku „Kill ’Em Spencer“. Jakkoliv jsem rádi, že Sea of Thieves má aktuální originální kabát, tak ani bláznivější pojetí by nebylo na škodu. Co třeba piráti ve stylu Worms, kteří hláškují, lodní povinnosti neberou úplně vážně, do děl ládují prasata a kostlivce mydlí lopatou?

 

  • BaRReLL

    Deirdre the Feared jsem zabíjel jako mrtvého kapitána ( zde kapitánku ). Rare říká, že jména kapitánů jsou odvozená od tvůrců, takže předpokládám, že i Kill ‚Em Spencer bude někde k poražení. Už si připravuju screenshot.

17. 01. 2019 • chaosteorycz0

Rare v únoru zmenší Sea of Thieves

Jak se zlepšuje technologie pro výrobu her, logicky se zvyšuje velikost instalačního základu. Vývojáři musí někam nacpat textury podporující 4K rozlišení a pokud mají v titulu navíc mnoho filmečků, je potřeba vymezit prostor také pro ně. Jsou ovšem hry, jejichž chod je úspornější a pokud se do nich pustí šikovné ruce optimalizačního týmu, může jít hodnota instalace rapidně dolů. To se týká pirátů, u nichž producent Joe Neate upozorňuje na únorovou...

»
03. 01. 2019 • chaosteorycz8

Dostane Sea of Thieves příběhovou kampaň?

Svět lebek, zkřížených hnát a potopených vraků byl od počátku prezentován jako multiplayerový počin, ve kterém se osamocený jedinec sice neztratí, ale lehké to mít rozhodně nebude. Studio Rare chtělo dodat značku, kde hráči budou sdílet dobrodružství, útrapy, výzvy a radost z vítězství. To se postupem měsíců dá považovat za splněný úkol. Nicméně nejenom v našem nedávném redakčním speciálu bylo vysloveno přání, že by tomu celému slušel příběh a s ním kampaň pro...

»
03. 12. 2018 • chaosteorycz0

Šetnáctý díl pořadu XKO MAG

Ještě dva díly a bude tu krásné číslo osmnáct. Plnoletost oslavíme za bujaré party, po které už asi další pokračování prožijeme v oparu lihové nevědomosti. To má ale čas, zatím máme sotva ošoupanou občanku a program složený z aktualizací. Nejdříve update služby Xbox Game Pass, kam tenhle týden zavítají jak úplné novinky, tak hry, které už možná znáte či dokonce máte. Nový díl se neobešel ani bez zlatých her, tedy bez programu...

»
28. 11. 2018 • chaosteorycz1

Shrouded Spoils pouští Sea of Thieves ze řetězu

Po několika měsících, kdy studio Rare proměnlivě upravovalo hru tak, aby byl v popředí vždy nový obsah a plynulý chod, nastal čas spojit vše dohromady. A samozřejmě přidat zase něco nového. Bezplatná aktualizace Shrouded Spoils dělá ze Sea of Thieves skutečně úplně jinou hru, než kterou jsme dostali po vydání. Megalodon nebo Kraken? Otázka už nepotřebuje odpověď, neboť ve vodách číhají oba. Kraken se nově přizpůsobí velikosti lodi, zatímco pozůstatek pravěku...

»
25. 11. 2018 • chaosteorycz5

První pirát má všechny achievementy za Sea of Thieves

Pro někoho jsou „ajchy“ zbytečností, pro jiné motivací, aby nad hrou strávili o nějaký ten pátek víc. Sbírání přitom není vždy jednoduché a řada her svůj skalp rozhodně nedá zadarmo. Jednou takovou je pirátská exkluzivita Sea of Thieves, kde teprve v minulých dnech první hráč odemknul všechny položky. S dotyčným přinesl rozhovor True Achievement, pro který Zyx upřesnil, že mu tato štace zabrala více jak dva tisíce hodin. Hrát začal dva dny...

»
12. 10. 2018 • chaosteorycz0

Po Forsaken Shores piráty rozšiřují Cargo Runs

Tentokrát nejde o novinku v pravém slova smyslu, ale spíše o rozšíření stávajícího systému. Merchant Alliance je ve hře přítomna už nějaký čas a umožňovala vám budovat renomé prostřednictvím dovozu zvířat. Pokud se vám poštěstilo a narazili jste na krabici exotického obsahu, nepohrdli obchodníci ani tím. Možnosti přepravní aliance se teď rozšiřují o slíbené Cargo Runs. Rozdílů oproti dodávkám zvířat je několik. Předně, nehoníte přepravní artikl po ostrovech, ale dojedete si...

»
08. 10. 2018 • chaosteorycz1

Sázka na jistotu

Naši pravidelní čtenáři dobře vědí, že Call of Duty se do redakce příliš nedostává. Pokud si ho tedy sami nepořídíme. Proto všichni určitě pochopí, že se mu nedostane pozornosti v programu streamů. Místo nového dílu nesmrtelné série vsadíme na jistotu. Aktuální týden otevře Mafie, a to s nejméně oblíbeným dílem série. Což nutně neznamená, že je špatný. V úterý se vrátíme pod vodu se Subnauticou, kterou bychom rádi doplnili ještě o nějaký menší...

»
27. 09. 2018 • chaosteorycz4

Forsaken Shores svolávají piráty k velkému dobrodružství

Tentokrát nic nezhatilo vydání nového rozšíření, které přichází do Sea of Thieves zcela zdarma formou aktualizace. Ostatně jak je dobrým pirátským mravem. Většina videí a materiálů lákala převážně na nové lokace, kde si matka příroda odplivává vřící lávu a vztekle soptí na všechny strany. Nebezpečná místa, kde sněhulákům není přáno, přímo vybízí k využití další novinky. Na malé čluny jsme čekali skutečně dlouho, a tak je více než jisté, že si...

»