Sea of Thieves nemusí procházet certifikací

Autor: chaosteoryczPublikováno: 27.11.2017, 18:01

Publikováno: 27.11.2017, 18:01

Sociální sítě

O autorovi

chaosteorycz

chaosteorycz

Je autorem 1381 článků

Certifikace je při vývoji nesmírně důležitým procesem, protože Microsoft během ní titul hodí pod drobnohled. Hra je testována hned z několik úhlů a musí splňovat celou řadu ustanovení, předpisů, paragrafů a bůh ví, co ještě. Nejdůležitější ovšem je, že tento proces může trvat i několik měsíců a občas stojí za odložením vydání, protože není-li něco v pořádku, musí to vývojáři napravit. Jak ale řekl Joe Neate z Rare, na akci PAX AUS, Sea of Thieves certifikací projít nemusí. Vzhledem k tomu, že za posledních několik měsíců vyšlo hře více aktualizací než kdejaké AAA hře, a že každý týden probíhají bezproblémová testování, má hra možnost zrychleného vydání. To je samozřejmě dobrá zpráva nejen pro studio Rare, ale také pro hráče, protože piráti můžou příští rok vyjít relativně nečekaně.

Neate dále dodává, že vývoj Sea of Thieves úplně mění systém, kterým se tvoří tituly v rámci xboxového portfolia. Díky neustálé zpětné vazbě od hráčů, reagují autoři opravami okamžitě na vzniklé problémy. Souběžně s tím přidávají nový obsah a konzultují s komunitou ten, jenž bude přidán mnohem později. Pakliže se střetne s nevolí, není zařazen vůbec. Samotné vydání hry tak nebude žádný zlomový skok, ale jen uvolnění další verze. Nakonec malé ujištění pro všechny, kteří se stejně jako my bojí mdlého obsahu. Vývojáři mají v plánu rozšiřovat hru až do posledního okamžiku, takže nynější podoba není zdaleka konečná.

14. 04. 2018 • chaosteorycz2

Sea of Thieves se začne od příštího měsíce měnit

Když se mi po poslední aktualizaci samovolně potopila loď, aniž by o ní škrtnul třeba jen kolibřík, říkal jsem si, že by se v Rare na ty záplaty měli vykašlat a raději dělat na novém obsahu. Po třech týdnech se sice opravila většina prvotních chyb, stále ale nacházím nové, které považuji za horší než ty předešlé. Naštěstí budoucnost Sea of Thieves není jen o nekonečných opravách, které nás čekají v průběhu dubna,...

»
10. 04. 2018 • chaosteorycz0

Sea of Thieves kdysi připomínalo sraz tic taců

Poslední hře od Rare, která je stále nejnovějším exkluzivním titulem, můžete vyčítat všelicos, ale rozhodně ne špatnou grafiku. Málo kdo ale ví, že pirátská onlinovka v počátcích vypadala jako projekt, který by patrně neobstál ani na prvním Xboxu. Zapomeňte na čarokrásné západy slunce nebo okouzlující moře a pokochejte se pohledem na fázi hry, s níž Rare nejspíš získalo svolení k plnému vývoji. Místo pirátů jsou nejprve malé oválné dropsy, které v pozdější fázi vystřídali...

»
28. 03. 2018 • chaosteorycz10

Sea of Thieves uhranulo miliony hráčů

Pro jedny prázdný nedodělek bez budoucnosti, pro druhé, po dlouhé době, originální zábavná hra, která spojuje hráče, apeluje na jejich spolupráci a nechává je tvořit „vlastní hru“. Náš postoj znáte a jak se pochlubilo studio Rare, úplně stejný zastávají statisíce hráčů z celého světa. Je týden po vydání, čehož tvůrci využili k malé rekapitulaci. Určitě jste si kladli otázku, jak na tom Sea of Thieves bylo v den, kdy po dlouhém vývoji vyšlo....

»
27. 03. 2018 • chaosteorycz9

Co přináší update Sea of Thieves?

Ještě před vydáním pirátů Rare vyhlásilo úterky za dny, kdy probíhají aktualizace. Někdy mají velikost malého DLC, jindy stahují hru v plné velikosti, neboť jde o kompletně novou verzi hry. To je případ i tohoto týdne. Je třeba tak učinit, aby vývojáři mohli napravit závažnější chyby, které nesnesou odkladu do původně plánovaného patche. Úplně ztratit se má problém s nenačítajícími se předměty, jako jsou doplňky, oblečení a zbraně. Xbox One X nemá...

»
25. 03. 2018 • chaosteorycz37

Recenze: Sea of Thieves

„Nečum a pojď vylít vodu z lodi“, řve na mě parťák, zatímco zatlouká díry s kadencí sovětského úderníka. To ale půjde dost špatně, když se nacházíme v bouři a kormidlo se mé pirátské alter ego pokouší vyzout ze sandálů. Nedá se svítit, musím, blesk nám právě bouchl do paluby, až mi třísky provětraly ofinu. S kýblem v ruce přicházím za minutu dvanáct. Kolega je zalitý jak deštný prales a podpalubí připomíná krytý bazén mongolských kočovných...

»
24. 03. 2018 • chaosteorycz9

Sea of Thieves vám naúčtuje poplatek za smrt

Zatím, co usilovně pracujeme na přípravě recenze, v Rare vymýšlí novinky, kterými by opepřili jejich pirátskou novinku. Taky jste rádi, že nepřijdete o žádné nastřádané peníze, když vás protivník nebo kostlivci pošlou na loď zatracených? Tak začněte šetřit, protože v jednom z příštích updatů má dojít ke změně. Hra má na základě určitého systému propočítávat podíl vaší „hlouposti“ na smrti (velice zjednodušeně řečeno) a čím méně se skonu budete bránit, tím více si...

»
19. 03. 2018 • chaosteorycz1

Dostanete se do muzea pirátů?

Dneska máme poslední den, abychom nabrousili meče, zakytovali dřevěné nohy, vyčistili optiky dalekohledů, opravili lopaty, nabili zbraně a přepočítali zásoby. Chyby se neodpouští a kdo nepřidá ruku, popřípadě hák, k dílu, projde se po prkně v nejhlubším místě moře. Náš cíl je totiž jediný, chceme se stát legendami. Kdo nejde s námi, jde proti nám a zvolání „parley“ mu bude stejně platné, jako děravá loď uprostřed bouře. Už se vidíme v pirátském muzeu, jak...

»
15. 03. 2018 • chaosteorycz3

Piráti ze Sea of Thieves připomínají brzké vydání

Vydání první exkluzivní hry letošního roku je tak blízko, že když otevřeme okno, cítíme slanou vodu a dřevění nám noha. Už za pár dní osazenstvo studia Rare zjistí, zda jejich sen uspěje mezi širokou hráčskou obcí a zda se z něho stane hit či ne. Ať už bude výsledek jakýkoliv, Sea of Thieves z klasické produkce Microsoft Studios vyčnívá natolik, že se už teď může pyšnit označením originální. Launch traileru nechybí dobrodružná...

»