Sea of Thieves vítá nové výzvy, mazlíčky a mikrotransakce

Autor: Lukáš UrbanPublikováno: 12.9.2019, 16:44

Publikováno: 12.9.2019, 16:44

Sociální sítě

O autorovi

Lukáš Urban

Lukáš Urban

Je autorem 2350 článků

Obyčejný hráč s velkou hubou. Věrný člen redakce, jehož revír začíná a končím psaním.

Pirátská hra doběhla další metu ve štafetovém závodě o hráčskou přízeň. Nejnovější aktualizace přichází hned s několika novinkami, které byly v dlouhodobé přípravě. Začněme však těmi, jejichž přítomnost se váže na měsíční úkoly. Tentokrát se nebudeme honit za střelným prachem nebo relikviemi, leč se vydáme po stopách truhel s mrtvolnou tematikou. Reaper’s Grave Voyages přinesou zajímavou kořist, bohatou odměnu a nějaké ty dublony. S tím souvisí nový černý trh, který si otevřel Duke. Očekávat v něm můžete neobvyklé předměty a kosmetická vylepšení.

Tolik k pravidelnému obsahu a teď zvířátka. Update Smuggler’s Fortune konečně přidává domácí mazlíčky. Zatím jen papouška a opici, avšak v několika variantách a se širokou možností personalizace. Mazlíka si tak můžete vyšperkovat a obléct podle radosti. Co za to? Zvířátko si pojmenujete a pak se klidně spolehněte, že se od vás nehne, ať půjdete kamkoliv. Na lodi mu patří stanovené místo. Pokud vás přesto nakonec omrzí, má své místo v příslušné truhle. A ochránci zvířat pláčou.

A vy možná budete také, protože další novinkou je Pirate Emporium. Místo, kde jsou seskupeny jen exkluzivní záležitosti, po nichž srdce piráta může jen prahnout. To znamená zmíněná zvířata, jejich oblečení, doplňky pro loď či emoce pro postavu. Má to ovšem háček. Na nové tržnici se nehandluje ve zlatě, ale s pomocí starověkých mincí. Ty jsou novou in-game měnou za skutečné peníze, tudíž si je můžete koupit ve Storu. Mince lze získat také zabitím speciálního kostlivce, jehož objevení předznamená unikátní hudba. Ale buďte rychlý, raubíř má na spěch.

Rare tak plní dávné sliby. Ať obsahové, tak finanční. Už na začátku bylo jasně řečeno, že mikrotransakce jednou dorazí. Jen vývojáři nebyli schopni říct, čeho se budou týkat. Možná nastal čas přemýšlet, zda by titulu více nesedl free-to-play model nebo přepracování progresu. Pravidelní hráči musí mít víc zlata než rezervní banka. Bohužel je ve hře až příliš málo možností, jak je vhodně utratit. Navíc nové předměty váže jiná měna, takže jsou mince zase o něco zbytečnější.

  • Olishu

    Bylo by to logičtější mít možnost kupovat tyhle estetické kravinky za mince, které si člověk hraním nastřádal. Každopádně by mě to v takovém případě lákalo hrát víc, než si je pohodlně jedním klikem koupit.Byznys je prostě mor…

    • Petr J.

      Olishu,je tam ta možnost v podobě kostlivce s vakem,který má tu měnu Acient dublony za které se pořizuje daný mazlíček.Jen je tak vzácný a má pomálo těch dublonů. Tudíž kdo ho chce tak si to radějí zakoupí v mikro transakci. Což není můj případ,nehodlám dát za mazlíčka 300,- i když jsem měl půjčeného papouška od hráče ve hře. (za ty peníze to nestojí ) a to nepočítaje skin lodě.I když jsem velký fanda této hry a proseděl jsem u ní celé prázdniny nehodlám podporovat mikrotransakce ,Já tomu říkám jistá zlodějina na hráče,mnoho o tom bylo napsáno v médiích, kdy dítě na této věci utratilo nemalé peníze,jednalo se o tisíce,tudíž mnohonásobek ceny hry.

      • napsáno určitě hodně, ale zase nám pouze jedny brejle. Za nás jsis kupoval třeba kartičky sportovců a utracel za ne kapesne, utratil jsi tolik, kolik jsi mohl. Problem ja spis vidim v tom, ze „dite“ muze utratit tisice, kde je vezme, kdo mu da pristup na kartu atd…

      • jirkawaggon

        „zlodějina na hráče“ neprehanej. Každý je snad odpovedny sam za sebe. A co se tyce deti, pokud je někdo tak hloupy, ze da svým, detem pristup ke sve kreditni karte. Ja rikam „dobře mu tak“.
        Mimochodem na Xboxu je moznost u kazde platby vyzadovat heslo.

  • Petr J.

    Dal jsem palec nahoru za tu inovaci,jinak nesouhlasím s mikro transakci v dané ceně,do 100,- bych možná uvažoval. Osobně mám vyzkoušeného papouška pro to ta má navrhovaná částka.

  • Jan Klepárník

    Ahoj, sry ale za mě je tento update totální zlo. Když už mazlíky,tak proč to neudělali tak, že si je tameneš na ostrově, naučit se to jako dovednost se skilem a postupně si moct ochočit lepší pety co budou něco umět. Je to ostuda, že skoro 2 roky stará hra nemá skoro žádný obsah, který by byl opravdu hratelný a hráči si u něj zábavu nemuseli jen představovat. Pirátská hra není přece o pustém ježdění po mapě kde sem tam potkáš loď která stejně dá hned scuttle ship. Měli raději navýšit počet lodí na server, oživilo by to hru mnohem víc než cokoliv co zatím přidali. Hráči by potom opravdu vytvářeli alliance nebo klany, které by spadali pod různé frakce a měli nějaké malé bonusy za dovezené zboží(lup). Probíhaly by opravdu bitvy, jenže, když se vám laguje hra k neúnosnosti, když na vás někdo zaútočí, optimalizace této hry je opravdu na velmi slabé úrovni. Microsoft by měl tento koncept předat někomu schopnějšímu, kdo má mozek a hlavně lidi, kteří by do hry vytvářeli opravdový obsah. Takto si za půl roku nevzpomeneme, že nějaké SoT vůbec bylo. Hra je obsahově mrtvá a je jen otázka času, kdy i největší fanoušci půjdou hrát radši něco lepšího. Hra má potenciál tak velký, že pokud by na ni pracoval takový tým lidí jako na WoW tak by si milé WoW muselo zabalit svých šest švestek a tradá do kytiček. Ale to je tak,že mluvit můžeme donekonečna a je to k ničemu ……
    Ps: Hraji hru od začátku a mám ji vážně rád, ale třeba Shrouded ghosta jsem ve hře ani nezahlédl. Takové obsahy nechť si RARE strčí tam kam ani slunce nesvítí.

14. 08. 2019 • Lukáš Urban0

Tajemné předměty novým zbožím v Sea of Thieves

Honba za střelných prachem končí. Některé z nás to stálo zdraví, jiné celou loď. Naštěstí to vynahradila štědrost výplat, při předání v přístavu. To ale bylo. Teď se měsíční výzvy přeorientovaly na temné relikvie. Obřadní lebky, speciální kalichy nebo rituální panenky. Že by malé poohlédnutí po blížícím se Blair Witch? Kdo ví, každopádně zvěsti o novém obchodním artiklu naleznete opět u Dukea. Někdy vás mapka zavede mezi kostlivce, jindy na volné moře,...

»
18. 07. 2019 • Lukáš Urban0

Střelný prach otevírá měsíční události v Sea of Thieves

Chyběly vám novinky při výpravách po rozbouřených vodách? Tak tady máte slíbené měsíční výzvy. A jelikož pirát je tvor otrlý, začínají transportem střelného prachu. Speciální úkoly najdete v knajpě, kde za skromných pár dublonů získáte indicie k místu, kde by se nebezpečný sud měl vyskytovat. Možná bude na tropickém ostrůvku, možná v zajetí horlivých kostlivců. Na každý pád kořist je to výbušná, o čemž se pravděpodobně každý z nás už přesvědčil. Odměnou za dopravení...

»
07. 07. 2019 • Lukáš Urban1

Poslední updaty Sea of Thieves především optimalizují

Menší letní volno si vzali také piráti. Ne příliš velké, protože týdenní aktualizace vycházejí. Nový obsah se však neřeší, což možná některé zklamalo na letošní konferenci v rámci E3. Nesmíme ale zapomínat, že se blíží gamescom, kde mohou piráti případně zazářit. Než se tak stane, a jestli vůbec, je tu něco málo z posledního updatu. Studio Rare se teď snaží všechny herní režimy vyladit k dokonalosti nebo alespoň k co nejjednodušší hratelnosti.

»
16. 06. 2019 • Lukáš Urban8

Arkádová Forza pokořila 10 miliónů hráčů, piráti se blíží

Máme tu opět statistické okénko, ve kterém se občas dozvíte, kolik hráčů zavítalo k té či oné exkluzivní značce. S ohledem na prodeje konzole Xbox One, rozšíření exkluzivních her na PC a příchodem předplatného Xbox Game Pass, se v případě Microsoftu údaje o počtu prodaných kopií staly irelevantní. Jednou za čas tak dorazí alespoň informace, jak velký počet hráčů do her zabloudil. A asi nepřekvapí, že z posledních her nejvíce táhne Forza Horizon...

»
11. 06. 2019 • Lukáš Urban1

Master Chief zavítal mezi piráty

Studio Rare se na Xbox konferenci výrazně neprojevilo, což je určitě škoda. I s ohledem na fakt, že potencionální plánované obsahové dodatky opět posunou hru kus dopředu. Nicméně to rozhodně nebrání vám, nám či zcela novým hráčům, aby zamířili do divokých vod Sea of Thieves. Pravidelní hráči vědí, jak je obtížné vydělat na kompletní změnu lodi. Většinou jen socha na příď, plachty a barva lodi vyjdou na sto tisíc zlaťáků. A...

»
03. 06. 2019 • Lukáš Urban9

Za dobrodružstvím s Game Passem a kompasem

Přesně dvě zmíněné věci v nadpisu vám stačí, pokud se chcete připojit k našemu večernímu hraní. Nejen z důvodu očekávané akce E3 máme pro vás jen dva srazy. Přesto na oba bereme tituly pro odvážné cestovatele, kteří se nepotento při nějaké té překážce či nezdaru. Pondělí otevře MudRunner, populární to terénní simulátor, kde zahrabat auto je snazší než vykopat poklad. O tom si opět něco řekneme ve čtvrtek. Minule se nám dařilo pravidelně...

»
26. 05. 2019 • Lukáš Urban0

Dvorní skladatel studia Rare získal ocenění za Sea of Thieves

Anglický kreativní podnik Rare funguje téměř třicet pět let a je jasné, že většina jeho osazenstva není původní. To ostatně platí i pro skladatele Robina Beanlanda, který se k vývojářům zařadil v roce 1994. Od té doby se podílel na více než dvou desítkách titulů, do nichž namátkou patří Donkey Kong Country, GoldenEye 007, Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts či Conker’s Bad Fur Day. Za poslední zmíněnou hru dokonce získal před osmnácti lety...

»
06. 05. 2019 • Lukáš Urban1

Kooperativní hraní se soutěžní příchutí

I tento týden nám pracovní nasazení rozpůlí státní svátek, avšak na streamy to nemá vliv. Právě naopak, s ohledem na státní svátek pro vás budeme mít drobné i větší ceny, které rozdáme během streamů. V pondělí vás pozveme k adaptaci díla World War Z. Kooperativní akce značně připomíná Left 4 Dead a na rozdíl od četné konkurence nemá výrazné herní a technické problémy. V úterý si připomeneme exkluzivní hru Sunset Overdrive, která nám byla...

»