Studio V1 Interactive končí

Autor: p.a.c.oPublikováno: 9.3.2021, 20:16

Publikováno: 9.3.2021, 20:16

Přiřazené štítky

Sociální sítě

O autorovi

p.a.c.o

p.a.c.o

Je autorem 3252 článků

U hraní se dá krásně relaxovat, což se snažím aplikovat nejen na sebe, ale i své okolí...

Zprávy o konci herních studií nejsou nikdy nic příjemného. Jsou ale studia, která toho v herním světě zatím moc nedokázala, takže v jejich případě můžeme mluvit o menší ztrátě. Přesně tak nějak bychom okomentovali konec studia V1 Interactive, jehož vývojáři tuto zprávu sdělili světu prostřednictvím svého Twitter účtu.

Pokud si snažíte marně vzpomenout, jakou že hru mají vývojáři na kontě, není se čemu divit. Je totiž pravdou, že Disintegration do herního světa moc velkou díru neudělala. Sice nabízela celou řadu zajímavých myšlenek, ale jako celek to byla jenom lehce nadprůměrná hra, co se hodnocení týče. Není proto divu, že si vývojáři nedokázali tak úplně vydělat na své živobytí. Uvidíme, kam se vývojáři vydají dál, přeci jenom ve studio byla celá řada talentů.

28. 05. 2020 • tonyskate0

Multiplayerové režimy Disintegration

O chystané sci-fi střílečce Disintegration jste už dost možná slyšeli, zvláště díky tomu, že za ní stojí jeden z autorů kultovní série Halo. Nedávno jsme mohli vidět povedený příběhový trailer, který nám taktéž prozradil datum vydání, jež je stanoveno na 16. června. Hra sice vypadá jako kdyby Titanfall zakopnul o strategii, ale v konečném výsledu by to mohlo fungovat dobře. Teď nám tvůrci představují multiplayer, jehož součástí budou tři režimy.

»
07. 05. 2020 • tonyskate1

Příběhový trailer na červnovou Disintegration

Naposledy jsme o sci-fi střílečce Disintegration od studia V1 Interactive, na jehož založení se podílel i spoluautor série Halo, slyšeli někdy koncem ledna. V té době se totiž uskutečnila uzavřená i veřejná betaverze, takže jste si hru mohli sami osahat. Pokud jste tak učinili anebo jste alespoň viděli záběry z hraní, asi si pamatujete, že hra vypadala jako takový Titanfall šmrncnutý strategií. Teď nám tvůrci servírují nový trailer, který vám představí příběh...

»
21. 01. 2020 • tonyskate0

Trailer na betaverzi Disintegration

Minulý týden jsme vás informovali o technické betaverzi střílečky Disintegration, kterou tvoří menší tým V1 Interactive zhruba 30 vývojářů a vede jej Marcus Lehto, jeden ze spolutvůrců kultovní série Halo. Jeho nový projekt zatím vypadá jako Titanfall šmrncnutý strategií a zatím nejsme moc oslněni. Třeba to ale změní právě betaverze. Uzavřená fáze, do které se můžete zaregistrovat zde, se uskuteční 28. a 29. ledna. Veřejný test pak proběhne 31. ledna...

»
16. 01. 2020 • tonyskate0

Betaverze střílečky Disintegration tento měsíc

Před pár dny jsme mohli sledovat půl hodinu z hraní připravované střílečky Disintegration, na které pracuje jeden z původních tvůrců kultovní série Halo. Nějak moc nás to neohromilo, jak se ostatně můžete přesvědčit níže a určitě si všimnete, že je to takový Titanfall šmrncnutý strategií. Každopádně si už brzy budeme moci hru osahat na vlastní ovladač, protože se uskuteční technická beta multiplayeru.

»
10. 01. 2020 • p.a.c.o0

Disintegration nabízí gameplay hraní

Možná vás na loňském Gamescomu zaujala sci-fi střílečka Disintegration, za kterou mimo jiné stojí jeden ze spoluautorů série Halo. Ve hře se postavíme hromadě elektro tyranům Rayonne, kteří terorizují lidstvo a jakožto hlavní hrdina Romer Shoal se postavíme do čela odboje. Svou posádku však nebude koordinovat z bitevního pole, ale pěkně z pohodlí kokpitu našeho bitevního stroje. Koho nápad zaujal, jistě je zvědav, jak to bude fungovat v praxi a právě proto...

»
21. 08. 2019 • tonyskate0

GC 2019: Disintegration od spoluautora Halo

Herní studio V1 Interactive už vzniklo před lety a jedním ze zakladatelů je právě spoluautor kultovní série Halo. Po nějaké době studio uzavřelo partnerství s Private Division, která spadá pod Take-Two, a tento týden si na gamescomu odbyl premiéru jejich projekt v podobě sci-fi akce Disintegration.

»
13. 07. 2019 • Lukáš Urban0

Na gamescomu se představí střílečka od spolutvůrce Halo

Marcus Lehto byl dlouhá léta součástí studia Bungie a jako takový byl u zrodu série Halo. Z pozice kreativního uměleckého ředitele vtiskl svou kreativitu do her Halo: Combat Evolved, Halo 2, Halo 3, Halo 3: ODTS a Halo: Reach. Hráče také často škádlil easter eggy poukazujícími na původ dotyčného modelu ve hře. Podrážka Master Chiefa tak nese jeho iniciály, tank Scorpion datum narození a několik vojáků napříč sérií dokonce i jeho...

»