Tvůrci hororu The Sinking City vytvořili vlastní generátor měst

Autor: Lukáš UrbanPublikováno: 28.9.2018, 12:43

Publikováno: 28.9.2018, 12:43

Sociální sítě

O autorovi

Lukáš Urban

Lukáš Urban

Je autorem 3325 článků

Nejspíše se shodneme, že v případě otevřených světů je lepší tvořit přírodní reálie než městské čtvrti. V lůně matky přírody lépe schováte nepřesnosti, protože jen rodilý zálesák pozná rozdíl v umístění stromů nebo kamenů. U měst je to horší. Žijí tam lidé a své ulice dokonale znají. Vzdálenosti mezi křižovatkami mají v malíčku, vědí, kde leží jednotlivé obchody a lehce poznají přilehlé památky.

Vývojáři ze studia Frogwares se s městem potýkají v rámci projektu The Sinking City. Jejich Oakmont potkala neočekávaná záplava, jejíž příčina je ukryta pod mohutnou slupkou záhad a šílenství. Na místo se tedy vydává soukromý vyšetřovatel a po vzoru románů H. P. Lovecrafta se pouští do řešení příběhu, který ho patrně připraví o rozum.

Aby si ukrajinští autoři urychlili práci, vytvořila Katerina Frolova stavební nástroj v Unreal Engine 4. Z pozice zkušené architektky a designérky úrovní uvedla do chodu systém, který na základě dat z Google Maps dokáže vygenerovat městské čtvrti v reálném měřítku a se skutečným rozložením ulic. Po výzvě na sociální síti hráči vybrali Istanbul, z něhož vznikla vymodelovaná replika o velikosti dvou kilometrů čtverečních. Na vygenerované části je skvělé, že práce trvala jednu směnu, tedy osm hodin. Samozřejmě, budovy nejsou fotorealistické, neboť vývojáři použili modely z The Sinking City. Hra dorazí do obchodů 21. března 2019.