
Update 3 pro Indiana Jones And The Great Circle je nyní dostupný na Xboxu
Bethesda a MachineGames vydaly Update 3 pro Indiana Jones and the Great Circle. Opravuje poměrně velké množství chyb.
Aktualizace přináší nové funkce a opravy chyb na všech platformách. Projděme si je trochu v detailu:
OPRAVA ZBRANÍ
- Opravné sady lze nyní použít přímo z inventáře (nejen výběrem poškozené zbraně nebo nástroje).
Opravy chyb – Menší spoilery!
Obecné
- Opraven problém, kdy hráči nemohli používat žebříky, prolézat úzkými místy nebo šplhat po liánách v oblasti Sukhothai, zejména během mise Blessed Pearl.
- Opraven problém, který mohl zabránit hráčům v sebrání některých lahviček s medicínou ve Vatikánu.
- Opraven problém, kdy hráči dočasně nemohli útočit nebo blokovat, pokud zvedli předmět během ukládání hry.
- Opraven problém, kdy kamera zůstala zaseknutá ve třetí osobě po zrušení určité interakce.
- Opraven problém, kdy hráč i nepřátelé mohli dostat poškození při průchodu otevřenými dveřmi po restartu kontrolního bodu.
- Opraven problém, kdy se poznámky mohly zobrazit v nesprávné pozici na obrazovce při prohlížení.
- Opraven problém, kdy hráči mohli omylem zahodit svůj fotoaparát nebo zapalovač při inspekci předmětů k zakoupení.
- Opraven problém, kdy předměty mohly zmizet, pokud se hráči pokusili sebrat je během přeskoku přes překážku.
- Opraven problém, kdy interaktivní předměty mohly zmizet, pokud je hráč sebral ve stejný okamžik, kdy ho zasáhl nepřítel.
- Opraven problém, kdy se ikona Restricted Area mohla zobrazit posunutá po restartování kontrolního bodu.
- Opraven problém, kdy se třesení kamery trvale aktivovalo po návratu do Gízy.
- Opraven problém, kdy se v komoře pistole Luger zobrazovala kulka, i když byla zbraň prázdná.
- Opraven problém, kdy hráči mohli nalévat víno ze svého fotoaparátu v hádance Five Sacred Wounds.
- Opraven problém, kdy pohled hráče mohl zůstat nakloněný po vytržení bičem od Vosse.
- Opraven problém, kdy vojáci se mohli nepřirozeně otáčet, pokud je hráč vyrušil, když se opírali o objekty.
Grafika
- Opraveny problémy s nekonzistentní snímkovou frekvencí animací v některých cutscénách, což způsobovalo trhání obrazu.
- Opraven problém, kdy při kolapsu Zikkuratu v Sukhothai nebyly viditelné proudy vody.
- Opraven problém, kdy hráči mohli vidět mimo svět ve vykopávkách ve Vatikánu.
Mise a úkoly
- Opraven problém, kdy hráči nemohli pořídit fotografii Uncle Sunana při návratu do Sukhothai nebo po přeskočení cutscény.
- Opraven problém, který mohl zabránit sběru Fried Egg Field Note v Sukhothai nebo Ostracan Shard v Gíze po restartu kontrolního bodu.
- Opraven problém, kdy hráči nemohli předat Radio Frequencies v Sukhothai, protože Gina nebyla přítomna.
- Opraven problém, kdy se Shadows out of Time achievement nezískal, pokud hráč měl Ancient Relics umístěné v hádankových panelech v Iráku.
- Opraven problém, kdy sběr posledního starověkého artefaktu pro Riddles of the Ancients neaktualizoval počítadlo v UI.
- Opraven problém, kdy hráči mohli získat rebreather v Sukhothai dříve, než dostali úkol mluvit s Tongdangem, což blokovalo další postup.
- Opraveny problémy s mapovými značkami v Sukhothai a Vatikánu.
- Opraven problém, kdy Gina mohla sama otevřít jeskynní dveře v Iráku, což způsobovalo, že byla jeskyně prázdná.
- Přidány dodatečné hlasové repliky, které hráčům naznačují, že mají utéct před Nephilim, místo aby bojovali.
Zvuk
- Opraven problém, kdy Indy neustále opakoval hlášku „The Yeak in the water“ při vynoření v Sukhothai.
- Opraven problém, kdy Gina opakovala svou hlášku z přepadení „That was too close“ během jízdy lodí.
- Vylepšeny přechody hudby mezi bojem a plížením pro plynulejší zážitek.
- Přidán zvuk pro těžké nepřátele při vyproštění se ze sevření.
- Opraven problém, kdy Indy neustále opakoval stejnou hlášku při sbírání poznámky v Borgia Tower.
Stabilita
- Opraven problém, kdy hra mohla zamrznout při přeskočení titulků po načtení uložené pozice.
- Opraveny pády hry ve specifických situacích, např.:
- Při ukládání hry.
- Při interakci s předměty.
- Při změně tlačítek na gamepadu a přesunu do nové oblasti.
Specifické opravy pro Xbox
- Opraven problém, kdy některé lampy/světelné zdroje blikaly nebo se vypínaly v závislosti na úhlu pohledu.
Lokalizace
- Opraveny a aktualizovány texty v menu a titulky ve všech jazycích.
- Opraveny chyby v dabingu v několika jazycích.
- Opraveny nesprávné nápisy na kamenných deskách v Gíze a na Marshall College.
- Opraveny chyby na pouličních a obchodních cedulích v Šanghaji.
Potkaly jste během svého hraní Indyho nějaké z těchto chyb?

Indiana Jones and the Great Circle slaví 4 miliony hráčů
Uběhly už téměř dva měsíce od vydání Indiana Jones and the Great Circle na Xboxu a PC a generální ředitel Microsoftu Satya Nadella nyní prozradil, že si hru na těchto platformách zahrálo už více než čtyři miliony hráčů.

Úspěch Indiana Jones and the Great Circle zaujal Disney, který bude chtít pokračování
Úspěch hry Indiana Jones and the Great Circle od prosincového vydání očividně zaznamenal skvělý měsíc a podle nových spekulací se zdá, že Disney má zájem o potenciální pokračování od studia MachineGames.

RECENZE: Indiana Jones and the Great Circle
Na světě není slavnějšího archeologa, než je Indiana Jones. Kromě pěti filmů, několika knih a komiksů se dočkal ztvárnění také na poli videoher, byť s kolísavou kvalitou. Studio MachineGames, které spadá pod Bethesdu, se rozhodlo vytvořit tu nejlepší akční adventuru s Indiana Jonesem v hlavní roli, jaká tady doposud byla. Jak se jim tento nelehký úkol podařil?

Indiana Jones and the Great Circle láká trailerem
Indian Jones odstartuje svoji další výpravu a tentokrát to bude očekávaná hra. Star studio připomnělo vydáním nového traileru na který můžete juknout níže. Pokud u sebe v kapsách najdete nějaké to zlato, můžete se pustit do hraní o tři dny dříve, díky zakoupení Premium edice. Na ostatní dojde 9.12. kdy si hru můžete zahrát díky GamePassu nebo koupit standardní verzi. Jakou verzi jste pořídili?

Indiana Jones nejdelší hrou MachineGames
MachineGames si dávají na vývoji hry Indiana Jones and the Great Circle opravdu záležet. Podle kreativního ředitele Axela Torveniuse má hra hodně cutscén, které dohromady tvoří skoro 4 hodiny obsahu. Torvenius uvedl, že jde o největší a nejdelší hru, jakou kdy MachineGames udělali. Poznamenal také, že příběh se přesně drží osnovy, kterou ředitel Bethesdy Todd Howard předložil režisérovi Indiana Jonese a Hvězdných válek Georgi Lucasovi v roce 2009, než společnost Disney...

Indiana Jones ukazuje 15 minut dlouhý gameplay
Jak bylo avizováno, tak se nakonec také děje. Slavný archeolog se nám ukazuje v novém, 15 minut dlouhém gameplay videu zaměřeném na prvky hratelnosti, jako jsou hádanky, lokace a nezbytný boj. To vše doprovodil slovem šéf audio části vývoje, Pete Warda. Velký důraz kladli vývojáři na všemožné detaily v herním světě, ať už jde o vozidla, oblečení nebo architekturu. Cílem bylo udělat hru nejen pěknou a uvěřitelnou, ale také probudit v...

Překlad rozhovoru s vývojáři a producentem Indiana Jones and Great Circle
Přinášíme vám redakčně upravený překlad rozhovoru s Jensem Anderssonem, kreativním ředitelem MachineGames a Craigem Derrickem, exekutivním producentem LucasFilm Games. Původní rozhovor vyšel 29.10. 2024 na IGN. Jak se přibližuje datum vydání, co se naučili MachineGames během mise „Udělej dokonalou hru s Indym“? Jens Andersson, Creative Director, MachineGames: No, byl to dlouhý vývoj. Naučili jsme se strašně moc, ale samozřejmě jsme použili veškeré zkušenosti z našich předchozích projektů, ať již se...

Indiana Jones and the Great Circle 9. prosince v Game Passu
Už jsme se po tolik různých odkladech začínali obávat, že to postihne i legendárního archeologa. Nicméně Indiana Jones and the Great Circle během zahajovacího večera gamescomu obdržel své datum vydání, které je stanoveno na 9. prosince tohoto roku na Xbox Series X|S, PC a také v den vydání v předplatném Game Pass. Nový trailer pak přináší nejen různé ukázky z hraní a příběhové scénky, které vás provedou napříč světem, ale také záběry z motion...