Victoria Miller přešla od Sony k Xboxu

Autor: Lukáš UrbanPublikováno: 10.2.2019, 11:23

Publikováno: 10.2.2019, 11:23

Sociální sítě

O autorovi

Lukáš Urban

Lukáš Urban

Je autorem 3325 článků

Lidem v pozadí vývoje, distribuce a marketingu se příliš pozornosti nedostává. Když je třeba nějaký titul podpořit ze zákulisí, většinou jdou s tváří na trh ředitelé studií, producenti, komunitní manažeři nebo herní designéři. Jsou tu ale i osoby jako Victoria Miller, které se starají o vydání titulu a o jeho distribuci. A v tomto má dotyčná skutečně bohaté zkušenosti. I když od konkurence.

V posledních osmi letech pracovala jako šéf distribuce pro Sony Interactive Entertainment America a během této doby jí prošlo rukami více jak dvacet převážně exkluzivních her. Takže se bavíme o titulech Detroit: Become Human, Beyond Two Souls, Hidden Agenda, LittleBigPlanet 3 nebo Until Dawn. Na poslední zmíněné hře se Victoria podílela též jako producent. Než se upsala Sony pracovala ještě u Double Helix Games a také u LucasArts. Nicméně nechme minulost být. Od ledna patří tato dáma pod Xbox, konkrétně pod nové studio The Initiative, kde rozšiřuje partu zkušených vývojářů.

Připomeňme si, že studio vede Darrel Gallagher, který na přelomu tisíciletí začínal u Sony. Přes Rockstar, THQ, Crystal Dynamics a Square Enix došel až k Activisionu, kde byl dva roky šéfem vývoje. Od PlayStationu odešel i producent Brian Westergaard, jehož umu předtím využívala Electronic Arts či Crystal Dynamics. Annie Lohr bývala součástí EA, Treyarch či Respawn Entertainment a jako nepostradatelný se může ukázat Christian Cantamessa. Rodák z Itálie se podílel na scénáři Middle-earth: Shadow of Mordor, na pokračování Shadow of War a spolupracoval i na Rise of the Tomb Raider či Forze Horizon. Ještě aby z báječných ingrediencí vznikla nevídaná pochoutka.