Za Agenta Locka si v Halo 6 nezahrajeme

Autor: wellkeybigPublikováno: 2.3.2017, 11:18

Publikováno: 2.3.2017, 11:18

Sociální sítě

O autorovi

wellkeybig

wellkeybig

Je autorem 121 článků

Při nedávném rozhovoru s generální ředitelkou studia 343 Industries prohlásila, že Halo 6 nebude mít komplikovanou zápletku, ale přímočařejší přesto silnější příběh, který nás bude tlačit kupředu.

Bonnie Ross uznala, že Halo 5 mělo příliš postav.  Agenta Locka i jeho tým jsme upřímně nepotřebovali a tyto postavy by měli dostat spin-off jako Halo 3: ODST. Doufejme, že Halo 6 napraví chyby posledního dílu. Bonnie se přiznala, že nerada hraje za jiné postavy a chce silný příběh, který se zaměřuje na Master Chiefa.

Souhlasíte s tím, že je Master Chief je zajímavější, než ostatní postavy ze série Halo?

  • David Jurič

    Master Chief je hlavní to je jasný, za nikoho jiného hrát nechci. Bylo by fajn (pokud ponechají týmy v singlu) kdyby se tým občas prostřídal, například Blue tým by šel na jinou misi bez Chiefa a ten by si postavil tým z Arbitra, Locka + někoho nového.
    Hlavně by to chtělo delší příběh, multiplayer má studio 343 bezvadný a pořád ho vylepšuje, chce zamakat na tom singlu.

  • Peterek82

    Se nám to těma nahlas přiznanýma fejlama u H5 začíná nějak množit 🙂
    Jasně, že je John nejdůležitější a jediný. Líbil se mi systém u Hala 3, kde byl příběh spleten s Arbiterem. Perfektně se tím pádem kampaň hrála i ve dvojko, mělo to super atmošku. Kdyby měl MC mnohem víc prostoru v H5, byla by kampaň super, nějaké odbočky za jinou postavu svázanou příběhem asi nikomu nevadí. Ale ten mulťák je prostě katastrofa. Tam na to budou muset jít od píky. Mulťák v H5 rozhodně nebyl žádný návrat ke kořenům Halo 2 nebo 3.

    • Jirka Waggon

      No hlavne si vzpomen na tu vlnu negativity, co byla po vydani Halo3 a kolikrat jsme my dva musely na Xlive Halo obhajovat

      • Peterek82

        Musíš mi to připomenout. Jediné výtky, na které si teď vzpomínám, byly na to, že hra je barevná jak dětské malůvky a že je dělaná v bídných 720p/30fps.

        • Jirka Waggon

          Tak ono toho bylo vic, krom dětských malůvek a grafiky (neběžela ani v 720p), například slabších 2 levelu na začatku (jungle), Copy+paste posledního levelu (z prvního dilu), vysokych skoku co Master dokaze, vysokych prodeju v USA, atd…

          Ale znas to, kdo chce psat bít, hul si vždycky najde. To ze Halo 3 mělo (a stále ma) skvely multak, poskytuje CO-OP, Systém link, Split screan, ma detailni univerzum, vyvazene zbrane atd jaksi opomijeli.

          Jinak nedavno tu byla zprava, ze Halo 5 dosahlo stejného poctu aktivnich online hracu, jako mela Halo3 v dobach nejvetsi slavy.

          • Peterek82

            Jo, tak ano, to si pamatuju. No a i tu zprávu jsem četl. Co jsem ale nikde nenašel byly čísla. V takových případech hodit do placu něco bez argumentu je o ničem a prázdné a kdybych byl hnidopich, budu to považovat za výmysl a snahu přitáhnout ke hře pozornost. Taky by mě zajímalo, pokud je to pravda, jak dlouho se ty čísla držely, páč v Halo 3 to bylo prakticky až „do konce“. Ale byly to časy, kua 🙂

          • Jirka Waggon

            Tezko rict, ukaze az historie, jak dlouho se bude drzet.
            Jo to byly casy, i když my si je mozna trosku romantizujeme. Byly jsme mladi, hezci a nemeli tolik starosti 🙂

          • Peterek82

            No počkej, my už nejsme mladí a hezcí? Mě furt říká žena, že jsem jak puberťák 😀

  • Tex-Calder

    Tak jo, Master Chief je Master Chief, ale me se líbilo pribehove i Halo Reach nebo Halo ODST a i knihy, kde neni tato hlavni postava, jsou super. A beztak, to musí byt hrozná pozice, když jako hlavni šéf vyvijim hru a dam do toho podle sebe maximum a pak se všude kolem objeví spoustu brblalů a rýpou a rýpou. V zivote je jiných realnych starosti dost. Máme Xbox a Halo, tak buďme kurna radi za ty dary…

    • Peterek82

      Texi, omg, až si ten šéf vyvine hru, kterou bude hrát sám doma, ať si ji dělá jak chce. Ale dokud ti šéfové vyvíjí hry pro někoho jiného a ještě si za to nechá platit, musí ji jim i přizpůsobit, ne-li ji podle nich dělat.

      • Tex-Calder

        A když by Halo 5 udelali pro ty tzv.CORE hrace, tak by z druhé strany zase brblala jina skupina, kterym by se taky něco nelíbilo. To je všude stejné. Podle koho by tedy mel vyvojar delat hru, když se vždy někdo najde, kdo to zkritizuje?

        • Peterek82

          Texi promiň, ale opravdu mluvíš nesmysly. Jak může brblat „jiná skupina“? Která? Myslíš tu, které je jedno „jak to Halo vypadá, hlavně že máme Halo a buďme za to rádi“? Nebo kterou jinou máš na mysli? Jak může někdo brblat na to, že by šestá hra v pořadí byla opravdu hratelná tak, jak je to ze série známé a nepřebírá žádné pištovinky z jiných her? Viděls někdy, že by hráči League of Legends chtěli, aby hra měla něco z DOTAy? Nebo co by řekli hráči GoW, kdyby do hry Epici přebírali prvky z Halo? MOrtal kombat prvky ze Streetfighteru? A X dalších přirovnání mě napadne. Hra má být pro toho, kdo ji bude hrát dýl, než kampaň a 10 her v mulťáku. Pokud to vývojář není schopen pochopit, má smůlu a pošlu ho do vlhka a do tmy. A to je přesně případ 343+MS a Hala 5. Chtěli udělat Halo pro masy, nasadili CoD gameplay prvky, chtěli na tom vyrýžovat víc, než co u Halo hráčů mohli očekávat a tak zrušili ještě Splitscreen, aby podpořili prodeje konzolí a kopií hry + nasadili mikrotransakce o violá! Narazili. A Halo 5 tímto, jako celek, propadlo. Nevím, zda je tak těžké se zamyslet nad příčinami, když vidím důsledky, co, Texi? Casual hráči nikdy brblat nebudou. Jako ty u Hala, já u CoD. Protože si to chceme zahrát a detaily neřešíme. Ale já nebudu CoD hráčům kefrat do toho, co chtějí po vývojáři proto, že „ten prvek“ dělá z jejich hry ten pravý požitek a určitě jim nebudu vypisovat, ať jsou vůbec rádi, že mají CoD a ať neřeší detaily…. -_- Got it now?

  • Peterek82

    Tak právě jsem na Redditu vyštráchal, že v loňském roce bylo Halo 5 v žebříčku nejhranějších her na průměrném 12tém místě, za BF 4, který měl průměrnou měsíční populaci 30tisíc. Po nějakých „free play days“ se Halo 5 vyšvihlo na šestou příčku. Bohužel jsem už ale čísla nedohledal, ale toto byl ten okamžik, kdy se Bravo ze 343 pochlubil tím „největším počtem aktivních hráčů od dob Hala 3“. Takže tak…

10. 12. 2017 • chaosteorycz5

Za vybrané závody kombinéza s motivem Halo

O závodním hábitu do Forzy Motorsort 7 za to, že jste hráli Gears of War 4, jste u nás četli před několika dny. Obdobné dárky, jen ve spojení s Halo 5: Guardians, začnou být rozesílány od 15. prosince. Kód k Halo Driver Gear obdrží všichni, jenž do 30. listopadu alespoň zapnuli Halo 5 nebo Halo Wars 2. Kombinézu v zeleném provedení můžete vidět níže. Není třeba ovšem hned propadat závisti, že na...

»
07. 11. 2017 • chaosteorycz2

Aktualizace vylepšuje Halo 5 pro Xbox One X

Připravte se, že v příštích hodinách a dnech budeme značně otravní. Výraz „Xbox One X“ se bude skloňovat tak často, až se vám začnou prsty kroutit do nestandardních tvarů. Máte-li jen skromné internetové připojení a na externím disku větší než malé množství her, patrně budete v příštích dnech značně vytíženi aktualizacemi s obsahem pro Xbox One X. Ten se připomíná i u posledního dílu série Halo. Obraz ostřejší než papričky jalapenos díky 4K...

»
11. 10. 2017 • chaosteorycz3

Xbox One S je dostupný v dalších čtyřech sadách

Bundly sdružující dohromady konzoly s hrou, případně jiným herním obsahem, jsou velmi vítanou nabídkou. Nejen, že vše zpravidla získáte za zvýhodněnou cenu, ale máte nové zařízení a oblíbenou hru okamžitě k použití. Tedy potom, co si hru řádně stáhnete a nainstalujete. V těchto dnech do nabídky přichází další 4 sady jejichž nabídka je více než bohatá a najít by se v ní mohl nejeden z vás. A pokud ne, kvapem se blíží Vánoce a někomu...

»
20. 06. 2017 • tonyskate5

Halo 6 se jen tak neukáže

Snad pro nikoho nebylo překvapením, že Halo 6 nebylo na letošním ročníku E3. Ačkoliv by hru každý očekával, studio 343 Industries nás už před několika týdny informovalo, že se hra na veletrhu neukáže. K vidění tak bylo pouze rozsáhlé rozšíření Awakening the Nightmare pro exkluzivní strategii Halo Wars 2. Scénárista Jeff Easterling teď potvrdil, že studio další díl populární sci-fi střílečky jen tak nepředstaví. Dodal, že hru nespatříme ani na gamescomu...

»
13. 05. 2017 • chaosteorycz3

Halo 6 na letošním veletrhu E3 nebude

Troufáme si tvrdit, že každý by si přál, aby vydání očekávané konzole s označením Project Scorpio doprovázela silná značka, která je pevně spjatá s Xboxem. Na mysl přichází Halo 6, o němž se v posledních měsících mluvilo ve spojení s příběhem, jenž má být zaměřen na Master Chiefa jako reakce na zpětnou vazbu po Halo 5: Guardians, kde se lehce experimentovalo s dalšími hratelnými postavami. Jenže šestý díl na Electronic Entertainment Expo 2017 nebude, což...

»
28. 04. 2017 • tonyskate2

Halo 6 se zaměří čistě na Master Chiefa

Nejspíše už o tom píšeme po několikáté, ale opakování je matka moudrosti. Kiki Wolfkill, vedoucí studia 343 Industries, a Frank O’Connor, správce značky Halo, opět promluvili o reakci fanoušků na Halo 5: Guardians a především o plánech pro Halo 6. Nebudeme se zdržovat minulostí, protože lidé z 343i jsou si dobře vědomi skutečnosti, že odvést pozornost od Master Chiefa natolik, jak tomu bylo v Halo 5, byla obrovská chyba. Ani celková...

»
24. 02. 2017 • tonyskate12

Všechny střílečky Halo budou mít split-screen

Letošní rok bude pro Xbox zajímavý, nejen díky projektu Scorpio, ale také díky pestrosti exkluzivních her, protože letos na podzim to nebude jistit ani Halo, ani Gears of War. Další díl úspěšné série od Bungie a teď 343 Industries nejspíše vyjde na podzim 2018, kdy k oznámení hry by mohlo dojít už v červnu na E3. Ale vraťme se k předchozí epizodě v podobě Halo 5: Guardians, která dosti odvážně vytvořila nového hlavního hrdinu,...

»
12. 07. 2016 • tonyskate0

Halo 5 má nejvyšší počet hráčů od dob Halo 3

Ačkoliv se z exkluzivní střílečky Halo 5: Guardians nestal tak obrovský hit, jak se čekalo, stále se jedná o velkou pecku. Kampaň sice byla slabší, ale snad se studio 343 Industries poučilo a v zatím neoznámeném Halo 6 budeme hrát jen za Master Chiefa. Hra pro jednoho hráče tedy moc neoslovila, ovšem musíme studiu nechat, že mělo odvahu změnit hlavního hrdinu. Naprostým opakem je ovšem multiplayer hry, který je vychvalován...

»