Značka Call of Duty vydělala 27 miliard dolarů

Autor: HusekDPublikováno: 5.2.2021, 12:35

Publikováno: 5.2.2021, 12:35

Sociální sítě

O autorovi

HusekD

Je autorem 45 článků

Vydavatel Activision Blizzard potvrdil, že franšíza Call of Duty vydělala od svého vzniku v roce 2003 celých 27 miliard dolarů. Provozní ředitel Daniel Alegre řekl, že to díky těmto číslům dělá z Call of Duty jednu z nejúspěšnějších zábavních značek všech dob. CEO Bobby Kotick uvedl, že v roce 2020 přilákali více jak 250 milionů hráčů, což je obrovský skok oproti roku 2018, kdy se této značce věnovalo „pouhých“ 70 milionů hráčů. Je pravděpodobné, že za to může popularita bezplatných her, mezi které patří Call of Duty Warzone a Call of Duty Mobile. Díky těmto titulům si franšíza udržela 100 milionů aktivních hráčů měsíčně. Značce se ale daří i v prémiových titulech a prodeje meziročně vrostly o 40%. Společnost také oznámila, že se hráči mohou těšit na nový titul Call of Duty a to ve čtvrtém čtvrtletí roku 2021.

Také patříte mezi fanoušky této značky? Jaké zasazení byste si přáli v dalším pokračování? Přijďte se o tom pobavit na náš Discord server: https://discord.gg/JPcKAsvG