7.2.2015 • p.a.c.o1

RECENZE: Riptide GP2

Program ID@Xbox se Microsoftu rozhodně povedl a díky němu proudí na Xbox One celá řada zajímavých her a hříček. Správně tušíte, že dnes se podíváme na další z nich a to Riptide GP2, která v sobě rozhodně nezapře Hydro Thunder. Otázkou ale zůstává, zda nás i Riptide GP2 dokáže stejně královsky bavit a od toho je tu naše recenze.

»
6.2.2015 • Josef Brožek8

RECENZE: Life is Strange na Xbox One

Ať už se najdou příznivci našeho názoru, či nikoliv, hry se vyvinuly a stále vyvíjí směrem, kde je příběh stěžejní částí zábavy, a tak nějak klíčovým prvkem k tomu, aby naplno hráče vtáhnul a pevně držel napjatého. Nutno říci, že hry v tomto směru museli projít, řekněme, evolucí. Podíváme-li se na video herní průmysl jen o pět let zpátky, najdeme v podání vyprávění patrný rozdíl. Zajímavým faktem je, že v minulosti byl příběh her…

»
2.2.2015 • Josef Brožek0

RECENZE: Dying Light

Popravdě jsme už poslední dobou ze zombie her unavení. Ne že by byli špatné, to ne, nakonec je to jedna z našich oblíbených tematik, ale už docela dlouho bychom si chtěli zahrát hru se zombíky, kde se bude vyskytovat špetka napětí, atmosféry nebo třeba strachu o holý život. Jasně, máme tu survival hry typu Day Z a jeho věrné napodobeniny, ale v takovýchto hrách je většinou největším nepřítelem fyzický hráč,…

»
21.1.2015 • Josef Brožek0

RECENZE: Resident Evil HD

Během doby, ve společnosti označovaných jako zlatá devadesátá (herní), vývojáři pokládali základní kameny dnes už zajetých žánrů, které tehdy byly extra novátorské, nikdy nevídané, zkrátka revoluční. A kde má akční FPS pradědečka Wolfensteina, tam má survival horor Resident Evil. A takříkajíc v současné době je zase hitem tyto základní kameny obnovovat a remasterovat (čti předělávat) na současnou generaci konzolí. Ale co si budeme povídat, tento trend zasáhl i hry mladé a…

»
10.1.2015 • Josef Brožek6

Recenze: #IDARB

Přiznáme se, nevíme jak začít, a to i přesto, že jsme se tu drbali na hlavě a chodili kolem místnosti asi dvacet minut. #IDARB je tak zatraceně zvláštní hrou, že jsme nevěděli, od jakého konce to vzít. Tak například nejzajímavější na ní je, že vznikl jako otázka na Twitteru, když se jeden z autorů zeptal tehdy ještě bez nápadu, co by měl(i) vytvořit z té červené krabice na obrázku, jež leží na…

»
23.12.2014 • p.a.c.o0

RECENZE: WWE 2K15 pro Xbox One

Už od chvíle, kdy jsem netrpělivě vyčkával na poště na nový díl WWE, jsem si říkal, co mě vlastně letos čeká. Můžu očekávat ještě lepší souboje z mého oblíbeného světa nebo mi 2K nabídne pouze recyklaci toho, co tu bylo před rokem? Směle jsem snil a říkal si, že konečně zase usednu na nejeden víkend k TV a užiju si vlastní wrestlingovou podívanou u mě v obýváku. Jenže to bych…

»
22.12.2014 • Josef Brožek2

Recenze: Lara Croft and the Temple of Osiris

Asi teď nakousneme trošku kontroverzní témě, ale Lara Croft, byť se najde spousta jedinců, co nehrálo ani jedu hru, je ikonou nejen ženských herních postav, ale i celého herní průmyslu, notabene jakýmsi popkulturním symbolem. Ačkoliv ji zná každý (a kdo ne, lže nebo nehraje hry a neviděl průměrné filmové zpracování), Laru Croft si do paměti vryli především muži díky silnému hrudníku, který bohužel po předloňském rebootu krapet zhubnul.  Lara se…

»
11.12.2014 • Josef Brožek1

RECENZE: Dragon Age: Inquisition

Duchovním nástupcem kultovní série Baldur’s Gate zasazeného do rozdílného světa se od stejných autorů stal před pěti lety Dragon Age: Origins, jakožto pokračovatel vytoužené hratelnosti, kterou Baldur’s Gate II na začátku nového tisíciletí, opustilo a až teprve devět let autorům dovolilo jej znovuobnovit a stát se hrou roku, díky své neskonalé zábavě a silného příběhu, který překonal později snad už jen Mass Effect (pokud se bavíme o portfoliu studia BioWare)….

»
7.12.2014 • Josef Brožek0

Recenze: Escape Dead Island

Herní průmysl už celou dekádu postihuje jeden velký zlozvyk, a to prodávat své úspěšné značky jiným výrobcům. Techland byl sice založen před tři a dvaceti lety, poprvé na scéně se ukázal až na přelomu milénia, ale svoje renomé si vydobyl teprve až značkou Call of Juarez a komerčně úspěšným, Dead Island. Poláci se před nedávnem rozhodli svá práva na značku rozprodat, aby se penízky sypali i odjinud. Abychom chápali, ve…

»
3.12.2014 • superrvenca1

RECENZE: Pier Solar and the Great Architects

Minulý týden se mi k rukám dostala hra, která byla původně vydána pro Sega Mega Drive k dvacátému výročí v roce 2010. Vývojáři se po úspěchu na Mega Drive, kde si hra vysloužila vysoká hodnocení, rozhodli pro vývoj pro více platforem. Při kterém nevynechají žádnou ze současných herních platforem. My se podíváme samozřejmě na verzi pro Xbox One.

»
2.12.2014 • Josef Brožek1

RECENZE: Game of Thrones: A Telltale Games Series

Walking Dead a Game of Thrones jsou jedny z nejoblíbenějších seriálů v Americe a v Evropě. My je máme rádi moc, Walking Dead se svojí hry dočkalo a Game of Thrones s větší pomocí HBO konečně pořádné taky. Jenže oproti Walking Dead není hrou pro každého. Vlastně pouze a jen pro znalce a fanoušky seriálu. Kdo neví, co je zač Tyrion Lennister a jak vypadá, ať si shlédne všechny čtyři série GoT nebo ať…

»
1.12.2014 • Josef Brožek0

Recenze: Borderlands: The Pre-Sequel!

Úvodem bychom se chtěli omluvit, že vám recenzi na Borderlands: The Pre-Sequel! přinášíme s měsíčním zpožděním, ale tak nějak jsme se zprvu nemohli domluvit, kdo recenzi udělá, a když už jsem dal hlavu na špalek já, tak se na ní zase zapomnělo a válela se nám tu docela dlouhou dobu, než mi to došlo. Na Borderlands jsem si vzpomenout vlastně ani moc nechtěl, leč jsem musel. Nechápejte to špatně, pokračování, teda…

»
29.11.2014 • Josef Brožek0

Recenze: Terraria pro Xbox One

Terraria měla původně být 2D odpovědí na fenomén Minecraft. Terraria se stala také fenoménem, leč ne takovým jako samotný Notchův nápad. Kdyby tak vývojáři nezapracovali na ještě lepší verzi pro next-gen konzole, museli by se za tento hřích zpovídat otci ve zpovědnici pomalu až do Vánoc. Před půl rokem obdržela hra update s číslem 1.2, který do hry přinesl bouřku, podobu vlkodlaka můžete používat každou noc, truhly začaly měnit vzhled podle…

»
28.11.2014 • Josef Brožek0

RECENZE: Never Alone

Existuje typ her, které nám nepřivodí pocit adrenalinu, zvýšeného obsahu endorfinu v těle, nedočkáme se od nich humoru ani potu na čele. Na světě je typ her jako Brothers, Gone Home, Valiant Hearts či například česká Botanicula. Některé hráči poskytují jen minimalistickou hratelnost, leč jedno mají všechny společné. Mají za úkol hráči skrze propracovaný příběh něco sdělit. Buď mají nějaký symbolický podtext, nebo je příběh tak nalajnovaný, že je účel autorů…

»
27.11.2014 • yourself0

Recenze: Call of Duty Advanced Warfare pro Xbox 360

Rok se s rokem sešel a na pultech obchodů se objevilo další pokračování populární značky Call of Duty. Nový díl s podtitulem Advanced Warfare je podle zástupců Activision po delší době prvním titulem s tříletým vývojovým cyklem a rozhodně je to na celkovém produktu poznat. Dočkali jsme se nového futuristického zasazení, výrazně překopaného gameplaye a kampaň nám zpříjemní tváře a hlasy Hollywoodských herců.

»
26.11.2014 • Lindy1

RECENZE: Far Cry 4 pro Xbox One

Tento týden dorazila na konzole Xbox akce Far Cry 4, která možná může působit jako Far Cry 3 v jiném prostředí a koneckonců tomu tak i je. Ačkoliv byste si tak mysleli, že se jedná o to samé jen v novém kabátku a částečně byste měli pravdu, byla by velká škoda minout tuhle záležitost, která aspiruje na jednu z nejlepších her tohoto roku.

»