RECENZE: Kinect Rush: A Disney Pixar Adventure

Autor: lindros88cze Publikováno: 23.3.2012, 17:47

Publikováno: 23.3.2012, 17:47

Přiřazené štítky

Sociální sítě

O autorovi

lindros88cze

lindros88cze

Je autorem 112 článků

Po úspěchu Kinect Disneyland Adventures se Disney a Microsoft rozhodli znovu nabídnout fanouškům možnost prozkoumat některé bohaté světy a postavy v další hře bez ovladačů. Tento vstoupíte do pěti animovaných filmů od Pixaru se zbrusu novými příběhy.

Kinect Rush: A Disney Pixar Adventure vás zpočátku uvrhne do fiktivního Parku Pixar, kde mohou hráči komunikovat s virtuálními dětmi a seznámit se s pěticí dostupných filmů – Úžasňákovi, Příběh Hraček, Auta, Vzhůru do oblak a Ratatouille. Tento park je vlastně takovou centrálou celé hry a má tak podobný účel jako Disneyland, ale namísto atrakcí a tematických oblastí, zde najdete menší oblasti, kdy každá z nich je věnována jednomu ze zmíněných filmů a nabízí vám tak nové příběhy a nová dobrodružství.

Když poprvé spustíte hru Kinect Rush, tak si vás senzor Kinect naskenuje, aby vytvořil vám podobného Avatara, který zároveň i vzhledem zapadne do každého dobrodružství. Můžete tak vypadat jako dobrodruh, robot či auto. Všichni avataři mají podobu dětí, takže je jedno, jak je hráč starý, ale určitě je to snazší, než si svou postavu složitě tvořit a upravovat. Přesnost skenování není stoprocentní, takže občas asi nebudete s výsledkem spokojeni a je škoda, že ve hře schází možnost si postavičku řádně doladit. Jako kompenzaci snad přijmete, že Kinect Rush není tradiční hrou podle filmu, jakých ročně vychází spousty. Nečeká na vás tak zápletka z filmu, ale zcela nová dobrodružství a dokonce i nějaké nové postavy.

Ovládání této hry vyžaduje spoustu pohybu. Na rozdíl od ukazování směru v Kinect Disneyland Adventures, je nutné pohybovat rukama vpřed a zpět, jako nevědomky děláte při chůzi čí při běhu. Je to dosti unavující, ovšem v samotných dobrodružstvích není samotná chůze tolik vyžadována a navíc jsme si jisti, že děti mají spoustu energie. Pohyb ze strany na stranu vyžaduje natočení ramen, takže nepotřebujete více prostoru pro úkroky. Přesto potřebujete pro hraní poměrně hodně místa. Ostatní pohyby už jsou pak standardnější a patří mezi ně skákání, uchopení předmětů a jejich házení a další. Hra je tedy dosti aktivní a dospělí hráči se asi zapotí, ale děti ji budou naplno užívat.

Jak už jsme zmínili, tak Kinect si vás naskenuje, aby vám vdechl podobu vhodnou pro filmy od Pixaru. Váš avatar se tak může v případě filmu Auta proměnit vůz, v nabušeného Úžasňáka či krysu z filmu Ratatouille. Rozhodně se jedná o skvělý prvek a všichni se nepochybně pobaví nad svou animovanou podobou. Zvláště když hrajete ve dvou hráčích, což Kinect Rush samozřejmě umožňuje.

V Úžasňácích se stanete různými hrdiny, ale prvně se proměníte ve Violet a úroveň zahrnuje běhání, skákání, jízdu po drátech, šplhání, létání či házení předmětů. Plně tak zapojíte své tělo a dostanete zabrat, aby vše sedělo s příkazy na obrazovce. Ovšem je to účel, abyste se cítili, že děláte nadlidské činy. O tom přece Úžasňákovi jsou.

Příběh hraček z vašeho avatara udělá robota, který bude pomáhat Woodymu a panu Pricklepants, aby dohnali Bonnie, než bez nich odejde. Možná některým postava robota nepřijde tak zajímavá, jako ty ostatní, ale užijete si dost zábavy na dětském hřišti a nakonec naskočíte do autíčka na ovládání.

Když už jsme zmínili řízení, tak toho si dost užijete v dobrodružstvích z filmu Auta. Tato aktivita samozřejmě nevyžaduje tolik pohybu, protože zatáčíte s imaginárním volantem, který je ovšem překvapivě přesný. Určitě si tak tyto zábavné závody užijete.

V herní podobě Vzhůru do oblak se zase stanete dobrodruhem, který například sleduje Karla spolu s Russellem, a pádlujete v kánoích, abyste dohnali dům, který létá pomocí balónkům. Samozřejmě se musíte vyhýbat překážkám a na konci řeky už na vás pak čekají menší hádanky.

Posledním dobrodružstvím je Ratatouille, v němž se vrátí dvě postavy Celine a Twitch. V jedné z úrovní se ocitáte v Paříži a musíte osvobodit Twitche, který je uvězněn v láhvi. Tato část podobě jako ta předchozí vyžaduje více pohybu v rozsáhlejších prostředích. Některé pohyby vyžadují větší přesnost a je třeba i trochu přemýšlet, ale přesto nás tato poslední dvě dobrodružství zaujala svou komplexní a zpracováním.

8
Technické zpracováníHratelnostTrvanlivost

Verdikt

Všechna dobrodružství, která Kinect Rush nabízí, jsou zkrátka fantastická a navíc jsou zpracována v úžasné grafice, která přesně odpovídá Pixarovkám. Hra je svižnější než Disneyland Adventures a vlastně i vhodnější pro hráče, kteří neumí tolik anglicky, protože stále něco děláte a hra vás ke každému úkolu důkladně navádí. Absence češtiny je přesto stále velkým nedostatkem, ale přesto jsme si jisti, že si vaše děti hru naplno užijí a i ostatní se u ní zabaví.
14. 02. 2019 • p.a.c.o4

RECENZE: Far Cry: New Dawn

Pokračování zaběhnutých sérií to zejména v poslední době nemají vůbec snadné. Zde se totiž, mimo jiné, projevují sympatie či antipatie k jednotlivým značkám nebo vývojářským domům, a to radikálněji než kdy dříve. Onou otázkou a problémem je, jak moc danou hru inovovat, aby si ještě zachovala svou identitu, ale zároveň mohla hráči nabídnout něco nového. Série Asssassin’s Creed je dobrým příkladem toho, jak to může dopadnout a pomalu se toto ožehavé...

»
13. 02. 2019 • chaosteorycz13

Recenze: Metro Exodus

Rusko. Řekněte bez opovržení jméno východní velmoci ve špatný čas, ve špatné společnosti a máte zaděláno na pěkný problém. V lepším případě se setkáte s ostrým slovníkem. V tom horším vás čeká hloubková lustrace, kdy se kolektiv odhodlá k osobní prohlídce, hledajíc odposlechy, rudou knížku, podepsanou fotografii Vladimíra Vladimiroviče a zbytky smrtící látky. Ale proč ta hysterie? Země rozprostírající se na asijském kontinentu dala světu i dobré věci. Tak třeba architekturu, vodku, jednoduché věci...

»
12. 02. 2019 • CryLineT0

Recenze: DreamWorks Dragons Dawn of New Riders

Rodiče to nemají lehké. Při výběru vhodné hry často bývají omráčeni krásným přebalem a lehce tak přehlédnou věkové doporučení, které je alespoň drobným návodem ke správnému věku. Ukázkovým případem byla nedávná RPG Kingdom Hearts III, která by se vnutila i nemluvněti. U dračího příběhu podobný přešlap nehrozí, protože jde o přímočarou jednohubku pro malé.

»
06. 02. 2019 • CryLineT10

Recenze: Kingdom Hearts III

Odvaha, odhodlání, láska, přátelství, spravedlnost. To jsou motivy, se kterými manipuluje každé dobrodružství, každá báchorka pro děti a každý hrdinský epos. Jako malí jsme tyto vlastnosti brali za své, stejně jako postavy, jež je ztělesňovaly. Vařečky byly našimi světelnými meči, násady od košťat symbolizovaly mušketýrské kordy a poklice od zavařovacího hrnce posloužila coby štít Kapitána Amerika. Víte co? Ono ale stačí mnohem méně. Třeba obyčejný klíč.

»
05. 02. 2019 • p.a.c.o0

RECENZE: Genesis Alpha One

Vesmír je nekonečný a stejně tak i možnosti v něm. Kolikrát nás jeho zákonitosti až překvapí a ne jinak je tomu i v herním vesmíru. Snad poprvé se mi stalo, že hra, o kterou jsem stál, byla nakonec něco úplně jiného, než jsem původně očekával. Z počátku jsem byl trochu zklamaný, ale nakonec jsem hře přišel na chuť a byl jsem rád, že jsem se o ní zajímal.

»
29. 01. 2019 • chaosteorycz1

Recenze: Resident Evil 2

Hra roku už na jeho počátku? Jsem si vědom drzosti mé otázky, která v některých z vás vzbudí nechápavý výraz. Čeká nás rok plný nových značek a velkolepých pokračování, tak jak si dovoluji vytahovat recyklát dvacetileté hry, který se veze na pseudo-vlně remasterů a remaků. Povím vám zatím jediné, Resident Evil 2 se neveze, on tu vlnu vede. Jestli jste někdy pochybovali, zda dnešní hráči potřebují pohlavek z minulosti, aby prozřeli ze všednosti...

»
18. 01. 2019 • p.a.c.o2

RECENZE: Ace Combat 7: Skies Unknown

Nejdříve chtěl člověk umět létat jako pták, aby se mohl vydat do oblak. Přes balóny a první letadla jsme se dostali až k dnešním moderním strojům, jejichž bojové a letové vlastnosti jsou úžasné. O to smutnější je fakt, že her s leteckou tématikou je jako šafránu. Přitom hlad po tomto žánru rozhodně je, takže každá další oznámená hra je očekávána nemalou enklávou virtuálních pilotů, kteří jenom čekají, až budou moct usednout do...

»
14. 12. 2018 • lindros88cze0

RECENZE: The Council

Od doby, kdy studio Telltale Games přišlo s vydáním příběhových her po epizodách, jsme se dočkali mnoho her, které se této konkrétní receptury držely. Nicméně jak už dnes víme, je třeba určitá opatrnost a zbytečně to s projekty nepřehánět, abyste neskončily právě jako pionýři z Telltale, ačkoliv tam za to mohlo neschopné vedení. Každopádně dnes se podíváme na zoubek mysteriózní epizodické adventuře The Council, která se konečně dočkala závěrečné epizody a my si...

»