RECENZE: Kinect Rush: A Disney Pixar Adventure

Autor: lindros88cze Publikováno: 23.3.2012, 17:47

Publikováno: 23.3.2012, 17:47

Přiřazené štítky

Sociální sítě

O autorovi

lindros88cze

lindros88cze

Je autorem 114 článků

Po úspěchu Kinect Disneyland Adventures se Disney a Microsoft rozhodli znovu nabídnout fanouškům možnost prozkoumat některé bohaté světy a postavy v další hře bez ovladačů. Tento vstoupíte do pěti animovaných filmů od Pixaru se zbrusu novými příběhy.

Kinect Rush: A Disney Pixar Adventure vás zpočátku uvrhne do fiktivního Parku Pixar, kde mohou hráči komunikovat s virtuálními dětmi a seznámit se s pěticí dostupných filmů – Úžasňákovi, Příběh Hraček, Auta, Vzhůru do oblak a Ratatouille. Tento park je vlastně takovou centrálou celé hry a má tak podobný účel jako Disneyland, ale namísto atrakcí a tematických oblastí, zde najdete menší oblasti, kdy každá z nich je věnována jednomu ze zmíněných filmů a nabízí vám tak nové příběhy a nová dobrodružství.

Když poprvé spustíte hru Kinect Rush, tak si vás senzor Kinect naskenuje, aby vytvořil vám podobného Avatara, který zároveň i vzhledem zapadne do každého dobrodružství. Můžete tak vypadat jako dobrodruh, robot či auto. Všichni avataři mají podobu dětí, takže je jedno, jak je hráč starý, ale určitě je to snazší, než si svou postavu složitě tvořit a upravovat. Přesnost skenování není stoprocentní, takže občas asi nebudete s výsledkem spokojeni a je škoda, že ve hře schází možnost si postavičku řádně doladit. Jako kompenzaci snad přijmete, že Kinect Rush není tradiční hrou podle filmu, jakých ročně vychází spousty. Nečeká na vás tak zápletka z filmu, ale zcela nová dobrodružství a dokonce i nějaké nové postavy.

Ovládání této hry vyžaduje spoustu pohybu. Na rozdíl od ukazování směru v Kinect Disneyland Adventures, je nutné pohybovat rukama vpřed a zpět, jako nevědomky děláte při chůzi čí při běhu. Je to dosti unavující, ovšem v samotných dobrodružstvích není samotná chůze tolik vyžadována a navíc jsme si jisti, že děti mají spoustu energie. Pohyb ze strany na stranu vyžaduje natočení ramen, takže nepotřebujete více prostoru pro úkroky. Přesto potřebujete pro hraní poměrně hodně místa. Ostatní pohyby už jsou pak standardnější a patří mezi ně skákání, uchopení předmětů a jejich házení a další. Hra je tedy dosti aktivní a dospělí hráči se asi zapotí, ale děti ji budou naplno užívat.

Jak už jsme zmínili, tak Kinect si vás naskenuje, aby vám vdechl podobu vhodnou pro filmy od Pixaru. Váš avatar se tak může v případě filmu Auta proměnit vůz, v nabušeného Úžasňáka či krysu z filmu Ratatouille. Rozhodně se jedná o skvělý prvek a všichni se nepochybně pobaví nad svou animovanou podobou. Zvláště když hrajete ve dvou hráčích, což Kinect Rush samozřejmě umožňuje.

V Úžasňácích se stanete různými hrdiny, ale prvně se proměníte ve Violet a úroveň zahrnuje běhání, skákání, jízdu po drátech, šplhání, létání či házení předmětů. Plně tak zapojíte své tělo a dostanete zabrat, aby vše sedělo s příkazy na obrazovce. Ovšem je to účel, abyste se cítili, že děláte nadlidské činy. O tom přece Úžasňákovi jsou.

Příběh hraček z vašeho avatara udělá robota, který bude pomáhat Woodymu a panu Pricklepants, aby dohnali Bonnie, než bez nich odejde. Možná některým postava robota nepřijde tak zajímavá, jako ty ostatní, ale užijete si dost zábavy na dětském hřišti a nakonec naskočíte do autíčka na ovládání.

Když už jsme zmínili řízení, tak toho si dost užijete v dobrodružstvích z filmu Auta. Tato aktivita samozřejmě nevyžaduje tolik pohybu, protože zatáčíte s imaginárním volantem, který je ovšem překvapivě přesný. Určitě si tak tyto zábavné závody užijete.

V herní podobě Vzhůru do oblak se zase stanete dobrodruhem, který například sleduje Karla spolu s Russellem, a pádlujete v kánoích, abyste dohnali dům, který létá pomocí balónkům. Samozřejmě se musíte vyhýbat překážkám a na konci řeky už na vás pak čekají menší hádanky.

Posledním dobrodružstvím je Ratatouille, v němž se vrátí dvě postavy Celine a Twitch. V jedné z úrovní se ocitáte v Paříži a musíte osvobodit Twitche, který je uvězněn v láhvi. Tato část podobě jako ta předchozí vyžaduje více pohybu v rozsáhlejších prostředích. Některé pohyby vyžadují větší přesnost a je třeba i trochu přemýšlet, ale přesto nás tato poslední dvě dobrodružství zaujala svou komplexní a zpracováním.

8
Technické zpracováníHratelnostTrvanlivost

Verdikt

Všechna dobrodružství, která Kinect Rush nabízí, jsou zkrátka fantastická a navíc jsou zpracována v úžasné grafice, která přesně odpovídá Pixarovkám. Hra je svižnější než Disneyland Adventures a vlastně i vhodnější pro hráče, kteří neumí tolik anglicky, protože stále něco děláte a hra vás ke každému úkolu důkladně navádí. Absence češtiny je přesto stále velkým nedostatkem, ale přesto jsme si jisti, že si vaše děti hru naplno užijí a i ostatní se u ní zabaví.
18. 05. 2019 • chaosteorycz1

Recenze: Rage 2

Dlouhé desítky let si autoři filmů, her a knih dávali práci, aby svět po globální katastrofě působil tak depresivně, že si z něho i fanoušek doom metalu má chuť podřezat žíly. Pak ale někdo přišel se studií, jak se asi bude chovat tlupa orangutanů ve skladu barev a laků. Samozřejmě udělá barevný nepořádek, který by šikovný hokynář prodal jako umělecké dílo nadčasového umělce. Nač ale dělat z neorganizovaného bince něco víc než...

»
15. 05. 2019 • lindros88cze6

Recenze: World of Warships: Legends (Game Preview)

Po úspěšném uvedení hry World of Tanks na konzole se Wargaming snaží přenést i svůj další titul: World of Warships (WOWs). Jak už název i obrázek napovídají, tak se budeme plavit v bojových lodích z období kolem 2. světové války. Hra vyšla na PC v roce 2015 a někteří si možná myslí, že jde o pouhý port hry. Dle WG a i mých dojmů se jedná o upravenou hru, která je ovšem...

»
14. 05. 2019 • tonyskate10

RECENZE: A Plague Tale: Innocence

Když byl v lednu 2017 oznámen nový projekt The Plague studia Asobo, který zaštítil francouzský vydavatel Focus Home, asi nikdo nečekal, že se z něj vyklube natolik slibná záležitost, jakou se A Plague Tale: Innocence nakonec stala. Hráči se těšili na poutavý příběh zasazený do zajímavého období, a když byla navíc potvrzena čeština, očekávání ještě více vzrostla. Budou však naplněna? Ačkoliv embargo na recenze padlo až s vydáním hry, což kolikrát nebývá dobré...

»
11. 05. 2019 • chaosteorycz0

Recenze: Feudal Alloy

Přemýšleli jste někdy nad tím, nad čím pak asi dumá ta němá tvář, kterou si chováte v akvárku? Myslíte, že ji zajímá nová laciná truhla umístěná v rohu? Přemýšlí snad nad tím, že opět meškáte s vyčištěním? Nebo snad s ní o velkolepém dobrodružství v alternativním středověku? Jestli nežije v hlavě pracovitého robota, nejspíš ji zajímá jen včasné krmení.

»
08. 05. 2019 • p.a.c.o1

RECENZE: Old Man’s Journey

Společně s rozmachem nezávislých herních studií nebo i samotných vývojářů, jsme se konečně dočkali toho, nač celá léta předtím spousta hráčů nadávala. Velká studia hrála na jistotu, sypala na nás jedno pokračování za druhým, a tak nějak se vytratili hry s větší uměleckou hodnotou nebo zajímavými nápady. A právě tohle je oblast, v níž se nezávislá scéna velice vyžívá a vznikají zde někdy až divné hry (tak moc umělecké, že to nikdo nechápe,...

»
07. 05. 2019 • chaosteorycz0

Recenze: God’s Trigger

Top-down titulů, tedy her, které sledujeme z horního pohledu, bylo hodně už před třiceti lety. S ohledem na výkon herních strojů šlo kdysi o univerzální perspektivu, která skvěle posloužila strategiím, střílečkám, městským akcím, budovatelským ságám či hrám na hrdiny. A ačkoliv bychom dnes měli oslavovat virtuální realitu, rozlišení ostřejší než skutečnost a efekty zahanbující přírodní zákony, mezi levnými střílečkami se zpracování stále těší velké oblibě. A když se na něj naroubuje brutální...

»
04. 05. 2019 • p.a.c.o0

RECENZE: Access Denied

Logické hry jsou tu pro cvičení našeho důvtipu, postřehu, logického myšlení nebo matematických úkolů. Ani u herního zpracování logických her tomu není jinak a upřímně se musím přiznat, že mám logické hry velice rád. Je to příjemný protiklad pro hektické střílení a srdceryvné příběhy. Her s touto tématikou je dostatek, ale každá další se vždycky hodí. Tím spíš, když budeme otevírat tajemná zařízení.

»
04. 05. 2019 • chaosteorycz2

Recenze: Fade to Silence

Komfort moderní doby je samozřejmostí, kterou ani nevnímáme. Slovo „zásoby“ degradovalo do pouhého obsahu lednice a symbolem tepla se staly radiátory na zdech. Je to nuda, když se netaháte se šelmami o kus žvance. Když nezačínáte den rozcvičkou se sekerou v nebližším lese a když vám mrazem netuhnou bradavky. Možná byste dokonce i přežili. Však sledujete naučné pořady a z dob dětských let vlastníte pár skautských odznáčků. Jenže cestou k přežití může...

»