RECENZE: Kinect Rush: A Disney Pixar Adventure

Autor: lindros88cze Publikováno: 23.3.2012, 17:47

Publikováno: 23.3.2012, 17:47

Je autorem 110 článků

Po úspěchu Kinect Disneyland Adventures se Disney a Microsoft rozhodli znovu nabídnout fanouškům možnost prozkoumat některé bohaté světy a postavy v další hře bez ovladačů. Tento vstoupíte do pěti animovaných filmů od Pixaru se zbrusu novými příběhy.

Kinect Rush: A Disney Pixar Adventure vás zpočátku uvrhne do fiktivního Parku Pixar, kde mohou hráči komunikovat s virtuálními dětmi a seznámit se s pěticí dostupných filmů – Úžasňákovi, Příběh Hraček, Auta, Vzhůru do oblak a Ratatouille. Tento park je vlastně takovou centrálou celé hry a má tak podobný účel jako Disneyland, ale namísto atrakcí a tematických oblastí, zde najdete menší oblasti, kdy každá z nich je věnována jednomu ze zmíněných filmů a nabízí vám tak nové příběhy a nová dobrodružství.

Když poprvé spustíte hru Kinect Rush, tak si vás senzor Kinect naskenuje, aby vytvořil vám podobného Avatara, který zároveň i vzhledem zapadne do každého dobrodružství. Můžete tak vypadat jako dobrodruh, robot či auto. Všichni avataři mají podobu dětí, takže je jedno, jak je hráč starý, ale určitě je to snazší, než si svou postavu složitě tvořit a upravovat. Přesnost skenování není stoprocentní, takže občas asi nebudete s výsledkem spokojeni a je škoda, že ve hře schází možnost si postavičku řádně doladit. Jako kompenzaci snad přijmete, že Kinect Rush není tradiční hrou podle filmu, jakých ročně vychází spousty. Nečeká na vás tak zápletka z filmu, ale zcela nová dobrodružství a dokonce i nějaké nové postavy.

Ovládání této hry vyžaduje spoustu pohybu. Na rozdíl od ukazování směru v Kinect Disneyland Adventures, je nutné pohybovat rukama vpřed a zpět, jako nevědomky děláte při chůzi čí při běhu. Je to dosti unavující, ovšem v samotných dobrodružstvích není samotná chůze tolik vyžadována a navíc jsme si jisti, že děti mají spoustu energie. Pohyb ze strany na stranu vyžaduje natočení ramen, takže nepotřebujete více prostoru pro úkroky. Přesto potřebujete pro hraní poměrně hodně místa. Ostatní pohyby už jsou pak standardnější a patří mezi ně skákání, uchopení předmětů a jejich házení a další. Hra je tedy dosti aktivní a dospělí hráči se asi zapotí, ale děti ji budou naplno užívat.

Jak už jsme zmínili, tak Kinect si vás naskenuje, aby vám vdechl podobu vhodnou pro filmy od Pixaru. Váš avatar se tak může v případě filmu Auta proměnit vůz, v nabušeného Úžasňáka či krysu z filmu Ratatouille. Rozhodně se jedná o skvělý prvek a všichni se nepochybně pobaví nad svou animovanou podobou. Zvláště když hrajete ve dvou hráčích, což Kinect Rush samozřejmě umožňuje.

V Úžasňácích se stanete různými hrdiny, ale prvně se proměníte ve Violet a úroveň zahrnuje běhání, skákání, jízdu po drátech, šplhání, létání či házení předmětů. Plně tak zapojíte své tělo a dostanete zabrat, aby vše sedělo s příkazy na obrazovce. Ovšem je to účel, abyste se cítili, že děláte nadlidské činy. O tom přece Úžasňákovi jsou.

Příběh hraček z vašeho avatara udělá robota, který bude pomáhat Woodymu a panu Pricklepants, aby dohnali Bonnie, než bez nich odejde. Možná některým postava robota nepřijde tak zajímavá, jako ty ostatní, ale užijete si dost zábavy na dětském hřišti a nakonec naskočíte do autíčka na ovládání.

Když už jsme zmínili řízení, tak toho si dost užijete v dobrodružstvích z filmu Auta. Tato aktivita samozřejmě nevyžaduje tolik pohybu, protože zatáčíte s imaginárním volantem, který je ovšem překvapivě přesný. Určitě si tak tyto zábavné závody užijete.

V herní podobě Vzhůru do oblak se zase stanete dobrodruhem, který například sleduje Karla spolu s Russellem, a pádlujete v kánoích, abyste dohnali dům, který létá pomocí balónkům. Samozřejmě se musíte vyhýbat překážkám a na konci řeky už na vás pak čekají menší hádanky.

Posledním dobrodružstvím je Ratatouille, v němž se vrátí dvě postavy Celine a Twitch. V jedné z úrovní se ocitáte v Paříži a musíte osvobodit Twitche, který je uvězněn v láhvi. Tato část podobě jako ta předchozí vyžaduje více pohybu v rozsáhlejších prostředích. Některé pohyby vyžadují větší přesnost a je třeba i trochu přemýšlet, ale přesto nás tato poslední dvě dobrodružství zaujala svou komplexní a zpracováním.

8

Všechna dobrodružství, která Kinect Rush nabízí, jsou zkrátka fantastická a navíc jsou zpracována v úžasné grafice, která přesně odpovídá Pixarovkám. Hra je svižnější než Disneyland Adventures a vlastně i vhodnější pro hráče, kteří neumí tolik anglicky, protože stále něco děláte a hra vás ke každému úkolu důkladně navádí. Absence češtiny je přesto stále velkým nedostatkem, ale přesto jsme si jisti, že si vaše děti hru naplno užijí a i ostatní se u ní zabaví.
22. 10. 2018 • p.a.c.o0

RECENZE: NBA 2K Playgrounds 2

Basketbal to nejsou jenom zářivé palubovky plné hvězd, ale klidně také plácek venku za domem. Ten zpracovává série NBA 2K Playgrounds 2, do jejíhož vývoje se letos zapojili i 2K Sports, aby jejím tvůrcům poskytli licenci na nejlepší basketbalovou soutěž světa. I pouliční série tak mohla přinést spoustu skvělých hráčů a hráči této hry si mohli postavit svůj oblíbený tým z těch největších hvězd. První díl arkádové série Playgrounds nebyl kdo...

»
21. 10. 2018 • chaosteorycz0

Recenze: Soulcalibur VI

Kolem roku 1587 se prošedivělý kmet potloukal blízkým východem a školil na potkání tamní bojovníky. Vybaven ostrým mečem a magickou silou, dával starousedlíkům na vědomí, že nemají patent na umění nabroušeného ostří. Nikdo netuší, jestli zde hledal Yennefer, Triss nebo Ciri. Všichni ale vědí, že se pyšní jménem Geralt z Rivie.

»
19. 10. 2018 • chaosteorycz0

Recenze: Space Hulk: Tactics

Jakmile se ve vesmíru střetnou mariňáci s mimozemšťany, nemusí z toho nutně vzniknout nový Vetřelec. Může klidně jít o adaptaci ze světa Warhammeru 40 000, která si na paškál bere značku Space Hulk. Oblíbenou deskovou hru, která milovníky taktiky baví už téměř třicet let. Podtitul Tactics je už pátým herním zpracováním. Z toho druhým, na kterém se jako vydavatel podílí Focus Home Interactive.

»
18. 10. 2018 • chaosteorycz4

Recenze: Call of Duty: Black Ops 4

Řekněme si na rovinu, že herní komunita si příliš nepotrpí na předsevzetí. Když se hry začaly vydávat ve stavu, který se nedá označit za finální, všude bylo slyšet „nikdy“. Jakmile vývojáři započali dělení herního obsahu na dodatečné díly, hlasitě se řvalo „nikdy“. A když se objevily první mikrotransakce, komunita skandovala „nikdy“. Přesto se z těchto „nikdy“ stal výdělečný standard a my už zase slyšíme, jak davy zapřisáhle slibují, že titul bez...

»
17. 10. 2018 • p.a.c.o1

RECENZE: Overcooked 2 – Sufr ‚n‘ Turf

Overcooked 2 opět přineslo parádní zábavu v kuchyních, kde jsme bojovali proti zástupům nemrtvých chlebů, jelikož jsme chtěli ochránit království, jemuž vládne král Cibule. Poslední díl přinesl celou řadu vylepšení, nové recepty, prvky hratelnosti a také online mutliplayer. Od vydání již nějaký čas uplynul, a tak milovníci pokrmů mohou hledat novou výzvu.

»
10. 10. 2018 • chaosteorycz0

Recenze: WWE 2K19

Klidně si myslete, že jde o cirkusovou atrakci lokálního charakteru. Svým způsobem budete mít pravdu. Bez obav to považujte za lacinou show, při níž si pár svalovců odře lokty a vnadné návštěvnice fitnessu zlomí nehet. Však i to se stává. Nic z toho ale nezmění skutečnost, že wrestling je profesionální sport, který se, za desítky let existence, rozrostl do obrovského byznysu. Z něho navíc tu a tam vzejde hvězda, jejíž záře zasvítí...

»
03. 10. 2018 • chaosteorycz0

Recenze: Amnesia: Collection

Když už nevíte kudy, na moment se zastavte. Nepříliš chytré moudro by se dalo tento rok aplikovat na hororový žánr, který, řekněme si to upřímně, není dvakrát štědrý. Jako by žánr zastavil na dálničním odpočívadle, aby si naplnil bachor a mohl znova hráče polévat studeným potem. Menší počet novinek využívají Frictional Games, které vydaly pro Xbox kolekci hororů Amnesia. No konečně, dodávám s uštěpačným úsměvem.

»
02. 10. 2018 • p.a.c.o1

RECENZE: FIFA 19

Každoroční souboj sportovních her s recenzenty opět vypukl a další na řadě, kdo se nás pokusí přesvědčit o kvalitách svojí hry, jsou ostřílení borci z EA Sports. Jejich série FIFA prodává milióny kusů ročně, snaží se sem tam v konceptu i něco změnit a ani aktuální ročník FIFA 19 na tom nebude jinak. Zároveň se nabízí otázka, jak jsou na tom v porovnání s konkurencí od Konami a celá řada z vás by jistě ráda také...

»