LEGO Worlds rec
18.3.2017 • p.a.c.o1

RECENZE: LEGO Worlds

Na první pohled se to nemusí zdát, ale hraním her si můžete něco odnést i do skutečného života. U strategií trénujeme plánování, u jiných her logické myšlení a taková střílečka je hodně dobrá na procvičení rychlosti našich reakcí a postřehu. I dnes recenzovaná hra má co nabídnout, hlavně po stránce představivosti a tvořivosti, takže je vhodná i pro děti. Přesně takový je LEGO Worlds a vy si pojďte společně semnou…

»
flatout recenze
17.3.2017 • Josef Brožek9

Recenze: Flatout 4: Total Insanity

Je tomu 13 let od vydání prvního dílu ze série Flatout a od té doby se toho se značkou stalo celkem dost. Bugbear Games, puvodní vývojáři, se po Ultimate Carnage značky vzdali a od té doby pracují na všem známém projektu Next Car Game: Wreckfest, na jehož předběžný přístup mají hráči prozatím smíšené názory. Třetí díl si vzalo do rukou studio Team 6, které ze značky udělalo naprostý propadák, proto…

»
Styx recenze
15.3.2017 • lindros88cze0

RECENZE: Styx: Shards of Darkness

Francouzské studio Cyanide nás poměrně stabilně zásobuje lehce nadprůměrnými tituly a když v roce 2012 vydali akční RPG Of Orcs and Men, asi málokdo počítal s tím, že ve stejném světě vytvoří titul pro gobliního zloděje, jež se jednou dočká i vlastního pokračování, což se stále právě teď. Opět se nejedná o žádný hit, který se ale poučil z předešlých chyb a tak si nové dobrodružství zlodějíčka Styxe určitě zaslouží naši recenzi.

»
verdun recenze
13.3.2017 • wellkeybig1

RECENZE: Verdun

Díky hrám jako Verdun si připomínáme první světovou válku. Zásadní vojenský konflikt, který navždy změnil tvář světa. Při myšlence na Velkou válku mě jako první napadne známý německý spisovatel Erich Maria Remarque a jeho válečné povídky i romány, které nám vylíčily zrůdnost války. Verdun nám sice neukazuje hrůzy války, ale nebojí se být více simulací a autentičtějším zážitkem.

»
Ghost Recon Wildlands recenze
12.3.2017 • chaosteorycz4

Recenze: Ghost Recon Wildlands

Ti, co hrávali nebo stále hrají Černého Petra, mi dají za pravdu, že dostat do ruky nejméně populární kartu není žádná loterie. Obzvláště zbude-li vám jako poslední potom, co si spoluhráči rozeberou všechny karetní dvojice. Podobně jsem se cítil před vydáním novinky od Ubisoftu, kdy se z jindy dravých redakčních kolegů stali lidumilové, kteří kamarádovi rádi přenechají recenzi. S ohledem na skutečnost, že ačkoliv francouzské vydavatelství patří mezi mé oblíbence, dvě…

»
zombie vikings_recka
1.3.2017 • chaosteorycz0

Recenze: Zombie Vikings

Severská mytologie byla vždy vděčným cílem autorů, protože vedle vikingských válečníků překypuje božstvem, v němž se zhlédli i tvůrci komiksů. Jen málokdo tak dnes nezná Thóra, proradného Lokiho nebo Ódina, hlavního boha sídlícího v Ásgardu. Zde se nachází i Valhalla, božská síň, do níž valkýry vodí padlé bojovníky. Takto bych mohl pokračovat hodiny, až byste si nakonec uvědomili, že o těchto pověstech víte více, než jste si možná mysleli. Na to ostatně…

»
Torment_recka
28.2.2017 • Josef Brožek4

Recenze: Torment: Tides of Numenera

Tentokrát začnu z trošku z jiného soudku. Je to už přes rok zpátky, co jsem se po Fallout 4 rozhodl psát recenze stručnější a kratší. Je to ale docela těžké. U některých her to úplně nejde, a když už se to povede, najde se mnoho čtenářů, kteří obsah kritizují. Já je ale chápu, byl jsem vždycky zvyklý na dlouhé a obsáhlé recenze, nicméně doba šla dopředu, dopředu šel i věk dnes už…

»
FoHo_recenze
20.2.2017 • Josef Brožek2

Recenze: For Honor

Říká vám něco War of Roses nebo Chivarly? Jestli ano a hráli jste v nejlepším případě obě, tak je to jisto jistě důvod, proč jste rozklikli tuto recenzi. Středověkých multiplayerových řezaček je málo a s klidem byste je napočítali na jedné ruce, a to i po práci na pile. To je ostatně důvod, proč Ubisoft s For Honor přišel. Tam kde je totiž na trhu díra, tam se nejlépe vydělává,…

»
Riptide_recka
19.2.2017 • chaosteorycz0

Recenze: Riptide GP Renegade

Nelegální závody se sice nevysílají během nedělního odpoledne v bedně, ale mají celou řadu jiných výhod. Když se nebudu bavit o finanční motivaci, za níž stojí touha oholit ostatní účastníky o peníze na činži, je tu nárůst adrenalinu. Ten vyvolává kombinace vzrušení a strachu, která ovládá celé těle ještě předtím, než startovní ukazatel nahodí zelenou barvu. Bohužel zábava za hranicí zákona má i své proti, a to v případě, vyhlídnou-li…

»
HW2_recenze
16.2.2017 • lindros88cze5

Recenze Halo Wars 2

Svět Halo se probouzí. Jsem rád, že jsem si po letech mohl opět zahrát RTS strategii na Xboxu. Recenze Halo Wars 2 je tady!

»
Hitman_recka
8.2.2017 • chaosteorycz0

Recenze: Hitman – The Complete First Season

Epizodické hry jsme se naučili vnímat jako synonymum příběhově založených interaktivních titulů, jenž jsou produkovány autory, kteří zrovna nesedí na rendlíku se zlatem. Vydání po částech jim tak umožňuje přilepšení do rozpočtu ještě před kompletním dokončením, aniž by hráči dostali nedodělek formou předběžného přístupu. S ohledem na historii značky a zázemí, Hitman do této škatulky absolutně nepasuje a jeho šestidílné rozkouskování se mohlo jevit jako čiré zoufalství, jak na letité sérii vydělat…

»
RE_VII_B_recka
28.1.2017 • chaosteorycz0

Recenze: Resident Evil VII: Biohazard

Za starých dávných časů, kdy sociální funkce byly vlhkým snem vývojářů a tuzemský internet svištěl na vytáčeném připojení, vznikla hororová značka, která pozdější léta udávala rytmus žánru a k níž se ostatní chtěli alespoň přiblížit. Aby také ne, když Resident Evil byl prvním titulem honosícím se označení „survival horor“. Naneštěstí to bylo před dvaceti lety, a tak zatímco my jsme přestávali používat pevnou linku i na volání, Capcom vršil další díly…

»
Assembly_recka
22.1.2017 • chaosteorycz0

Recenze: The Assembly

Obliba virtuální reality nabírá na objemu s každým měsícem, a tak se logicky rozrůstá i nabídka titulů, kterou je možné rozdělit na dvě části. První je pro hraní budoucnosti vytvářena úpravou klasických her, zatímco ta druhá je vyráběna přímo a jen výjimečně je „portována“ pro běžné hráče. Pokud už se tak stane, můžeme být sice rádi, nicméně titul tím ztrácí jednu ze svých předností a také masku, za kterou může…

»
YO_recka
18.1.2017 • tonyskate0

RECENZE: Yesterday Origins

Adventur či dobrodružných her je na konzolích jako máku, ale klasickou point-and-click adventuru na současných konzolích abyste pohledali. Samozřejmě to není tak úplně zlé, jak by se mohlo zdát, ale ve srovnání s PC je to velká slabota. Proto nás potěšilo listopadové vydání hry Yesterday Origins a renomované studia Pendulo Studios. Ano, hra už opravdu vyšla v listopadu, ale my jsme se k ní dostali teprve nyní a snad si rádi přečtěte i…

»
DE2_recka
16.1.2017 • chaosteorycz1

Recenze: Dead Effect 2

Možná už i vy, naši čtenáři, jste zaregistrovali, že trpím až chorobnou zálibou ve sci-fi, hororech a 80. létech minulého století. Pakliže je možnost tyto tři faktory nacpat, byť jen do jednoho velkého balené, nemůžu u toho chybět. Pravděpodobně i proto mi padl do oka Dead Effect 2. Akční a velice brutální FPS odehrávající se na vesmírné lodi plné naprosto zbytečných existencí, která jako by vypadlo z nabídky videopůjčoven v době, kdy…

»
thelittlearc_recka
13.12.2016 • chaosteorycz0

Recenze: The Little Acre

Recept, jak vytvořit zaručený herní hit patrně neexistuje, protože hra stojí a padá až na příliš mnoha prvcích, ale jsou jistoty, kterými si můžete jít lehce naproti. Chcete mít sympatické hlavní hrdiny? Tak je promítněte do dětiček a zvířátek. Poutavost děje zaručí rodinná tématika a oku nejlépe polahodí zdařilá grafická stránka, vycházející z děl, která baví už desetiletí. Máte-li pak k ruce zkušeného vývojáře, půlka úspěchu je zaručena stejně, jako v případě novinky…

»
1 2 3 23