
Hra Indiana Jones bude exkluzivní pro Xbox
Nejspíše vaší pozornosti neuniklo, že v Americe právě probíhá soud, kde musí Microsoft obhájit akvizici Activision Blizzard na popud otravné antimonopolní komise FTC. Předběžné slyšení přináší řadu zajímavých informací jako třeba, že 76letý otec Sarah Bond z týmu Xbox zbožňuje Diablo IV. Daleko zajímavější je ovšem zmíněný chystané hry Indiana Jones, na které pracuje studio MachineGames stojící za povedeným restartem série Wolfenstein.
Hra byla původně oznámena začátkem roku 2021, tedy ještě před ukončením akvizice Bethesdy, a nebylo jasné, jak to bude s její exkluzivitou, jelikož u licencovaných titulů to není tak jednoduché jako u vlastních her. Pete Hines z Bethesdy u soudu potvrdil, že po uzavření akvizice došlo k projednání dohody s Disney, aby hra Indiana Jones byla exkluzivní pro Xbox a samozřejmě PC, a pochopitelně aby také v den vydání byla dostupná v předplatném Game Pass.
Na závěr tedy jen doufejme, že studio MachineGames odvede s hrou na motivy legendárního archeologa skvělou práci.

Update 3 pro Indiana Jones And The Great Circle je nyní dostupný na Xboxu
Bethesda a MachineGames vydaly Update 3 pro Indiana Jones and the Great Circle. Opravuje poměrně velké množství chyb.

Indiana Jones and the Great Circle slaví 4 miliony hráčů
Uběhly už téměř dva měsíce od vydání Indiana Jones and the Great Circle na Xboxu a PC a generální ředitel Microsoftu Satya Nadella nyní prozradil, že si hru na těchto platformách zahrálo už více než čtyři miliony hráčů.

Úspěch Indiana Jones and the Great Circle zaujal Disney, který bude chtít pokračování
Úspěch hry Indiana Jones and the Great Circle od prosincového vydání očividně zaznamenal skvělý měsíc a podle nových spekulací se zdá, že Disney má zájem o potenciální pokračování od studia MachineGames.

RECENZE: Indiana Jones and the Great Circle
Na světě není slavnějšího archeologa, než je Indiana Jones. Kromě pěti filmů, několika knih a komiksů se dočkal ztvárnění také na poli videoher, byť s kolísavou kvalitou. Studio MachineGames, které spadá pod Bethesdu, se rozhodlo vytvořit tu nejlepší akční adventuru s Indiana Jonesem v hlavní roli, jaká tady doposud byla. Jak se jim tento nelehký úkol podařil?

Indiana Jones and the Great Circle láká trailerem
Indian Jones odstartuje svoji další výpravu a tentokrát to bude očekávaná hra. Star studio připomnělo vydáním nového traileru na který můžete juknout níže. Pokud u sebe v kapsách najdete nějaké to zlato, můžete se pustit do hraní o tři dny dříve, díky zakoupení Premium edice. Na ostatní dojde 9.12. kdy si hru můžete zahrát díky GamePassu nebo koupit standardní verzi. Jakou verzi jste pořídili?

Indiana Jones nejdelší hrou MachineGames
MachineGames si dávají na vývoji hry Indiana Jones and the Great Circle opravdu záležet. Podle kreativního ředitele Axela Torveniuse má hra hodně cutscén, které dohromady tvoří skoro 4 hodiny obsahu. Torvenius uvedl, že jde o největší a nejdelší hru, jakou kdy MachineGames udělali. Poznamenal také, že příběh se přesně drží osnovy, kterou ředitel Bethesdy Todd Howard předložil režisérovi Indiana Jonese a Hvězdných válek Georgi Lucasovi v roce 2009, než společnost Disney...

Indiana Jones ukazuje 15 minut dlouhý gameplay
Jak bylo avizováno, tak se nakonec také děje. Slavný archeolog se nám ukazuje v novém, 15 minut dlouhém gameplay videu zaměřeném na prvky hratelnosti, jako jsou hádanky, lokace a nezbytný boj. To vše doprovodil slovem šéf audio části vývoje, Pete Warda. Velký důraz kladli vývojáři na všemožné detaily v herním světě, ať už jde o vozidla, oblečení nebo architekturu. Cílem bylo udělat hru nejen pěknou a uvěřitelnou, ale také probudit v...

Překlad rozhovoru s vývojáři a producentem Indiana Jones and Great Circle
Přinášíme vám redakčně upravený překlad rozhovoru s Jensem Anderssonem, kreativním ředitelem MachineGames a Craigem Derrickem, exekutivním producentem LucasFilm Games. Původní rozhovor vyšel 29.10. 2024 na IGN. Jak se přibližuje datum vydání, co se naučili MachineGames během mise „Udělej dokonalou hru s Indym“? Jens Andersson, Creative Director, MachineGames: No, byl to dlouhý vývoj. Naučili jsme se strašně moc, ale samozřejmě jsme použili veškeré zkušenosti z našich předchozích projektů, ať již se...