Recenze: Little Big Workshop

Autor: Lukáš Urban Publikováno: 8.10.2020, 6:10

Publikováno: 8.10.2020, 6:10

Sociální sítě

O autorovi

Lukáš Urban

Lukáš Urban

Je autorem 3374 článků

V dětství, kdy je všechno možné a nic není překážkou, jsme byli vším, čím nám naše hračky dovolily. Od závodníků, po bijce, až k ředitelům společností a stavebním inženýrům. Jsou tací, kteří přetavili dětské radosti do reality dospělosti. Nicméně my méně úspěšní máme právě hry, aby nás opět vracely pár let zpět. A tentokrát razíme hodně dozadu. Stůl, tedy průmyslová zóna čeká, tak se nenechte dlouho prosit.

Myšlenkou hry je, abyste řešili především výrobu, nikoliv ceny produktů, ekonomiku nebo dopravu. To je samozřejmě moc pěkné a do jisté míry i pravdivé. Jen v samotných počátcích hraní. Ve chvíli, kdy výroba komplikovanějších předmětů zabírá dny a na telefonu není určitá zakázka, vydáváte se pracovat na vlastní triko. Pak je zapotřebí sledovat poptávku po výrobku, jeho cenu, sumu za dopravu a samozřejmě náročnost. Hra má na všechno grafy, dokonce i na efektivitu jednotlivých dělníků, tudíž není špatné si je projít a s rozvahou volit třeba i jednodušší, ale trhem žádané zboží.

7
Technické zpracováníHratelnostTrvanlivost

Verdikt

Jako primitivní simulátor budování vlastní dílny je Little Big Workshop výborný. Dětská grafika jde ruku v ruce s méně bohatou herní náplní, která ovšem i tak dokáže vytlačit krůpěje potu na čele. Zejména získá-li hráč pocit, že už má fungující živnost. S ohledem na cenu a nějaké ty chyby technického rázu, nečekejte od hry zábavu na týdny či měsíce. Spíš jde o příjemného parťáka na pár hodin týdně, se kterým část mozku vypne, aby ta druhá mohla okusit myšlení dělnického vůdce.
04. 10. 2024 • japo0

Recenze: Dead Rising Deluxe Remaster

Recenzi začínám chtivým zvoláním: kéž by dnes vznikaly nové IP (intelectuall properties) tak často, jako v době druhé generace Xboxu. Tehdy ještě byli velcí vydavatelé ochotni zariskovat a vytvořit něco zcela nového – jako učinil Capcom v případě masivní zombie akce Dead Rising v roce 2006. Capcom, u nás v Evropě známý nejvíce asi sérií Resident Evil, měl v plánu využít popularity zombie her a vytěžit jí na maximum. První...

»
03. 10. 2024 • Pavel Dandy0

Recenze FrostPunk 2

Dneska zabrouzdám opět do vod Game Passu, který nám PC hráčům nabídl FrostPunk 2. Pro moji milovanou konzoli si musíme ještě nějaký ten pátek počkat, ale věřím, že tyto řádky budou platit i pro konzolovou verzi. Ještě, než jsem se pustil do hraní, tak jsem juknul na film Snowpiercer, který vřele doporučuji, sice to s hrou nemá moc společného, ale ta atmosféra na vás dýchne (pro ty co mají hodně času,...

»
02. 10. 2024 • Michael Chrobok0

RECENZE: Harry Potter: Quidditch Champions

Famfrpál je bezesporu jedním z nejzajímavějších prvků knih o Harry Potterovi z pera spisovatelky J. K. Rowling. Stejně tak se ale při čtení knih (či sledování filmů) nelze ubránit dojmu, že spíše než o sport se jedná o účelovou věc, ve které by mohla na specifické pozici vynikat hlavní postava. Sledování famfrpálu je vzhledem k rychlosti a složitosti poměrně náročná činnost, přičemž samotné hraní není o nic jednodušší. Změnit se...

»
01. 10. 2024 • nightwolfcz0

Recenze EA Sports FC 25

Minulý rok skončilo dlouholeté partnerství s FIFA, hra přišla o svůj tradiční název a EA se rozhodlo ho pojmenovat jednoduše, EA Sports FC. Loňský díl přinesl inovaci v oblastech herních módů, grafice a některých prvků hratelnosti.

»
30. 09. 2024 • Lukáš Urban0

Recenze: The House of Da Vinci 3

Umělec a badatel, který se pro mnohé stal synonymem renesance, měl jistě i spoustu koníčků a zálib, jejichž náplň už navždy zůstane střežena minulostí. O mnohém by možná mohly vyprávět stěny jeho příbytku, kde docházelo ke zrodu geniálních myšlenek a dalším jiným aktivitám. Peprné historky nechme bulvárním kamelotům 15. století a místo toho se věnujme třetímu výletu do světa hádanek, v němž je Leonardo průvodcem a zároveň ústředním artefaktem obdivu. A...

»
29. 09. 2024 • japo0

Recenze: MindSeize

Kvalitních her speciálního plošinovkového žánru „Metroidvania“ není nikdy dost, takže můžeme být rádi, že je na nás vývojáři chrlí i v moderní době. Koncept 2D plošinovky s drobnými rpg prvky v podobě vylepšování postavy a zbraní, nápaditým designem levelů a rozmanitými nepřáteli s třešničkou na dortu v podobě vychytaných boss fightů, jak se zdá, má stále co říci i modernímu hráči. Dovolím-li si lehce sklouznut k obvyklému videohernímu recenznímu klišé,...

»
23. 09. 2024 • Pavel Dandy0

Recenze: Ara: History Untold

Pohled do historie si dnes uděláme s novinkou Ara: History Untold, která hned v den vydání je součástí Xbox Game Passu a je potřeba zdůraznit, že POUZE na PC. Možná si říkáte, proč o tom píšu na XboxWebu, ale vysvětlení je jednoduché. Rádi bychom na našem webu rozjeli kompletní informace o značce Xbox, dočkáte se tak informací i o PC Game Passu. Ale nyní už se pojďme podívat na hru, která nám...

»
22. 09. 2024 • Daniel IceFoxCZ0

Recenze: Selfloss

Přátelé, 13.9.2024 nám v obchodu xboxu přistál takový malý, drobný titul s názvem Selfloss. Z počátku jsem jsi řekl do čeho jsem se to uvrtal, jelikož jsem převážně hráč FPS, RPG a Survival žánrů. Ale v den kdy nám přišel na svět Selfloss, jsem si ráno udělal čaj, a protože venku pršelo, tak jsem si sedl k Xboxu a s velkou nejistotou zapl hru. To, co následovalo cca 5 hodin...

»