Recenze Truck & Logistics Simulator
Člověk by řekl, že v poslední době máme podobných her docela hodně. Většina se snaží něčím zaujmout a ukázat specifickou část dopravy. Na PC je to snažení vydavatelů velmi obtížné, jelikož tam mají ETS, které sice nabízí „pouze“ přepravu, ale i tak vládne danému segmentu. Na konzolích je situace jiná a tak vždy s velkým zájmem sleduji další pokusy studií přinést kvalitní dopravní simulátor. Dnes se podíváme na Truck & Logistics Simulator který dorazil na konci minul=ho roku a stojí za zrecenzování.
V Truck & Logistics Simulatoru můžete řídit a upravovat více než 30 různých vozidel, od minivanů až po těžké nákladní vozy, z nichž každý má vlastní fyziku a interiér. Vlastní fyzika je dost důležitý obrat, jelikož se rozhodně nejedná o realistickou simulaci jízdy. Váha nákladu nemá moc vliv na vaše auto, samotné ovládání mi přišlo spíše arkádovité. Na ovladači i přes nastavení nejnižší odezvy auta zatáčejí příliš rychle, což mě hodně narušovalo pocit jízdy. Ovšem po připojení volantu, který každá podobná hra nepodporuje se začalo jezdit velmi dobře a požitek z jízdy byl skutečně výborný. Zde si autoři zaslouží palec nahoru.
Jistě se budete ptát na grafiku a osobně musím říct, že na podobnou hru je to spíše standard možná trošku lepší. Ocenil jsem plynulejší dokreslování objektů na větší vzdálenost. Z oblohy na mě nic nepadlo a ani se mi auta nepropadali do jiného světa 😊 Těšit se můžete i na kosmetické změny počasí.
Samotný svět vypadá velmi slušně a autem můžete jezdit i dost mimo vyznačená místa. Počítačem řízených aut najdete také dost, ale jejich inteligence je na bodu mrazu. ČERVENÁ není červená, přednost zprava je „pade na pade“. Pokud řídíte na našich silnicích, tak jistě máte vybudované dostatečné reflexy, takže při dodržování odstupu se dá hra velmi dobře hrát. Pro vás červená sice platí, ale ne vždy jsem dostal pokutu a asi nejpřísnější jsou stojany s měřením rychlosti, není jich moc, ale fungují dobře. Kromě provozu se musíte starat i o doplňování paliva a opravy vozidel. Celkový pocit z jízdy je špatným fungováním AI zatím dost ovlivněn a je to škoda, hlavně to chování zprava a na kruhácích.
Samotná náplň hry je přemístit zejména stavební věci z místa na místo. Trošku netradičně si vyzkoušíte i jízdu s pickupem nebo dodávkou. Určité náklady si budete muset i naložit vysokozdvižným vozíkem, což mě dost bavilo. Hra tak nabídne celou řadu misí, od jednoduchých rozvozů až po terénní dobrodružství, které prověří vaše řidičské dovednosti a plánovací schopnosti. Můžete také prozkoumávat mapu a objevovat skrytá tajemství po cestě. Autoři od vydání hry přidávají průběžně obsah a je stále co dělat. V tomto směru mi hra přišla hodně zajímavá a rozhodně nabízela o zlomek víc než konkurence. Progres hry vám umožňuje vylepšovat auta a odemykat těžší dopravní kalibry od pickupů až po tahače. Stále vyhlížím Xbox verzi hry Alaskan Road Truckers, které vypadá také velmi dobře a měl jsem šanci si vyzkoušet na PC.
Co potěší je i fakt, že do práce můžete pozvat i s kolegy a kamarády a rozhodně doporučuji. Lze připravit i speciální konvoje na kterých se budete všichni podílet.
Verdikt
Podobných her je opravdu hodně a málokterá je dotažena do AAA hry. Tato hra nabízí sice průměr, ale to bez závažnějších nedodělků, které defakto znemožňují hrát zábavně hru. Nabídka misí je dostatečná a potěšila mě mezihra s nakládáním. Pokud máte rádi podobný styl dopravních her, tak tato podle mě patří rozhodně k tomu lepšímu co na Xboxu máme a to hlavně s velmi dobrou implementací volantu, co posune zážitek z jízdy.podpora volantů | AI ostatních řidičů |
mezihra s nakládáním | neohrabené ovládání na gamepadu |
multiplayer | nízká úroveň simulace jízdy |
bez větších technických chyb |
Recenze: Dead Rising Deluxe Remaster
Recenzi začínám chtivým zvoláním: kéž by dnes vznikaly nové IP (intelectuall properties) tak často, jako v době druhé generace Xboxu. Tehdy ještě byli velcí vydavatelé ochotni zariskovat a vytvořit něco zcela nového – jako učinil Capcom v případě masivní zombie akce Dead Rising v roce 2006. Capcom, u nás v Evropě známý nejvíce asi sérií Resident Evil, měl v plánu využít popularity zombie her a vytěžit jí na maximum. První...
Recenze FrostPunk 2
Dneska zabrouzdám opět do vod Game Passu, který nám PC hráčům nabídl FrostPunk 2. Pro moji milovanou konzoli si musíme ještě nějaký ten pátek počkat, ale věřím, že tyto řádky budou platit i pro konzolovou verzi. Ještě, než jsem se pustil do hraní, tak jsem juknul na film Snowpiercer, který vřele doporučuji, sice to s hrou nemá moc společného, ale ta atmosféra na vás dýchne (pro ty co mají hodně času,...
RECENZE: Harry Potter: Quidditch Champions
Famfrpál je bezesporu jedním z nejzajímavějších prvků knih o Harry Potterovi z pera spisovatelky J. K. Rowling. Stejně tak se ale při čtení knih (či sledování filmů) nelze ubránit dojmu, že spíše než o sport se jedná o účelovou věc, ve které by mohla na specifické pozici vynikat hlavní postava. Sledování famfrpálu je vzhledem k rychlosti a složitosti poměrně náročná činnost, přičemž samotné hraní není o nic jednodušší. Změnit se...
Recenze EA Sports FC 25
Minulý rok skončilo dlouholeté partnerství s FIFA, hra přišla o svůj tradiční název a EA se rozhodlo ho pojmenovat jednoduše, EA Sports FC. Loňský díl přinesl inovaci v oblastech herních módů, grafice a některých prvků hratelnosti.
Recenze: The House of Da Vinci 3
Umělec a badatel, který se pro mnohé stal synonymem renesance, měl jistě i spoustu koníčků a zálib, jejichž náplň už navždy zůstane střežena minulostí. O mnohém by možná mohly vyprávět stěny jeho příbytku, kde docházelo ke zrodu geniálních myšlenek a dalším jiným aktivitám. Peprné historky nechme bulvárním kamelotům 15. století a místo toho se věnujme třetímu výletu do světa hádanek, v němž je Leonardo průvodcem a zároveň ústředním artefaktem obdivu. A...
Recenze: MindSeize
Kvalitních her speciálního plošinovkového žánru „Metroidvania“ není nikdy dost, takže můžeme být rádi, že je na nás vývojáři chrlí i v moderní době. Koncept 2D plošinovky s drobnými rpg prvky v podobě vylepšování postavy a zbraní, nápaditým designem levelů a rozmanitými nepřáteli s třešničkou na dortu v podobě vychytaných boss fightů, jak se zdá, má stále co říci i modernímu hráči. Dovolím-li si lehce sklouznut k obvyklému videohernímu recenznímu klišé,...
Recenze: Ara: History Untold
Pohled do historie si dnes uděláme s novinkou Ara: History Untold, která hned v den vydání je součástí Xbox Game Passu a je potřeba zdůraznit, že POUZE na PC. Možná si říkáte, proč o tom píšu na XboxWebu, ale vysvětlení je jednoduché. Rádi bychom na našem webu rozjeli kompletní informace o značce Xbox, dočkáte se tak informací i o PC Game Passu. Ale nyní už se pojďme podívat na hru, která nám...
Recenze: Selfloss
Přátelé, 13.9.2024 nám v obchodu xboxu přistál takový malý, drobný titul s názvem Selfloss. Z počátku jsem jsi řekl do čeho jsem se to uvrtal, jelikož jsem převážně hráč FPS, RPG a Survival žánrů. Ale v den kdy nám přišel na svět Selfloss, jsem si ráno udělal čaj, a protože venku pršelo, tak jsem si sedl k Xboxu a s velkou nejistotou zapl hru. To, co následovalo cca 5 hodin...