Six Days in Fallujah ukazují první gameplay
Velký okamžik si na dnešek připravili pro všechny fanoušky vývojáři z Highwire Games. Ukázali totiž hernímu světu první gameplay záběry z jejich chystané a trochu kontroverzní hry Six Days in Fallujah. Ovšem nejsou to ledajaké záběry z hraní, nýbrž záběry ukazující jak bude fungovat procedurální generování jejich světa. To je jedna z hlavních funkcí, kterou chtějí tvůrci hráče přilákat k jejich hře. A pokud všechno bude fungovat tak, jak si všichni představujeme, rozhodně by se jim to mohlo podařit. Přeci jenom kdo by nechtěl při každém průchodu hrou objevit něco nového a dostávat se stále do nových situací.
Vývoj technologie generování nových částí města trval skoro tři a jeho součástí je také propracované a dynamické Al nepřátel společně s realistickou hudební stránkou. Díky tomu bude každé herní scenário svým způsobem unikátní, ale i tak by měla pasovat do celkového vyprávění skutečných příběhů jednotky Six Days. Celé by to mělo navodit skutečný pocit a překvapení, protože i ve skutečnosti jednotky nejdou vždy do předem známých prostor a jistý faktor překvapení a nutnost improvizace se vždy objeví. Zní to opravdu skvostně a mi se už nemůžeme dočkat podzimu letošního roku, kdy by Six Days in Fallujah mělo vyjít. Přidáte se?