Spoluzakladatel Irrational Games představil Void Bastards
Když už na akci X018 byla nějaká novinka, patřila spíše do ranku nezávislých her. To byl případ i strategické sci-fi střílečky Void Bastards, kterou vyvíjí studio Blue Manchu. Tým vedený režisérem prvního BioShocku a druhého Systém Shocku by rád pojal vesmírné střílečky trochu jinak a tomu odpovídá i představený koncept. Jako vedoucí skupiny vězňů putujete vesmírem a snažíte se dostat do bezpečí. To není úplně jednoduché, neboť po cestě číhají desítky vesmírných plavidel, kterých je třeba se zbavit. A jak jinak než zevnitř.
Projekt zaujme naprostou svobodou. Je jen na vás, kterou loď navštívíte a jaké úkoly si tam vytyčíte. Při plánování mise musíte brát v potaz předpokládané nepřátele, rozložení lodi, využitelné prostředky a potřebný arzenál. Titul obsáhne i survival a rouge like prvky. Jakmile totiž nějakého trestance ztratíte, jeho pozici zaujme jiný. Kampaň Void Bastards zabere zhruba čtrnáct hodin a zda je tomu skutečně tak, zjistíme až z kraje příštího roku.