Studio tři dny po vydání Ghostbusters zbankrotovalo

Autor: arisentiePublikováno: 1.8.2016, 15:10

Publikováno: 1.8.2016, 15:10

Sociální sítě

O autorovi

arisentie

Je autorem 2 článků

Tři dny po vydání nové hry na motiv filmu Krotitelé duchů, vývojářské studio Fireforge zbankrotovalo. Společnost se v červenci snažila rozprodat majetek, aby zaplatila dluh ve výši 12 milionů dolarů. Hra Ghostbusters (Krotitelé duchů) vyšla teprve 12. července 2016 pro Xbox One. Tři dny po vydání hry studio ohlásilo bankrot. 

Pokus o remake celé značky tímto velmi zakolísal. Hra, která vyšla společně s novým filmem si vede v hodnoceních velmi špatně – na metacritic je průměrné hodnocení 31%. Ani film není tak populární. Hodnocení na IMDb se pohybuje nad 50 % a tržby jsou spíše průměrné až podprůměrné.

Ve Fireforge games mají s neúspěšnými projekty zkušenost. Společnost byla založena v roce 2011 bývalým zaměstnancem Blizzardu, Timem Campbellem. Jejich dvě MOBA hry – Zeus, Atlas – nikdy nevyšly. Navíc společnost čelí žalobě, že peníze od investora na vývoj hry Zeus použili v jiném projektu.

Zdroj: Kotaku