4K60FPS jako standard pro Xbox Scarlett

Autor: tonyskatePublikováno: 16.8.2019, 9:32

Publikováno: 16.8.2019, 9:32

Sociální sítě

O autorovi

tonyskate

tonyskate

Je autorem 3963 článků

Příští generace herních konzolí se nás pokusí oslnit už příští rok. Zatímco ta současný díky „mezigeneračním“ konzolím jako Xbox One X umožnila hraní ve skutečném 4K rozlišení, příští Xbox zatím známý jako Project Scarlett se pokusí ohromit hratelností a především frame ratem, tedy vyšším počtem snímků vykreslených za sekundu. Už Xbox One X zvládá některé hry na 60 FPS, ačkoliv často jen při 1080p. Phil Spencer, vedoucí Xboxu, tak v rozhovoru řekl, že zprovoznit hry v rozlišení 4K při 60 FPS bude skutečným cílem pro příští generaci.

Často už padla i slova o rozlišení 8K a nemáme pochyb, že některé hry na něm spíše symbolicky poběží, ale cílem Xbox Scarlett bude především rychlejší načítání a hlavě vyšší frame rate. 4K60FPS by tak mohl být standard pro každou hru příští generace, alespoň z hlediska Xboxu. Možná to ovšem bude v některých situacích i lepší. Mike Ybarra totiž na svém Twitteru na tuto zprávu zareagoval slovy „That’s all?“, což si lze vyložit jako „A to je všechno?“. Vypadá to, že nám tak chtěl naznačit, že by to nemuselo skončit jen u 60 FPS a třeba některé hry poběží i při 120 FPS…

  • DandyCZE

    tak ja bych obecne uvital vzdy 60 FPS a pak to ostatni 🙂

    • p.a.c.o

      Tak 60 FPS hry ve FHD dávají už na XOX v 90% případů, takže Scarlet jasný pokrok dál a 4K jasná volba. Navíc 4K televize jsou již velice dostupné…

      • tyfusyt

        Velice? Spis naprosto 😁

  • Ondrej Colon

    ja by som sa radšej na 4k vykašľal a vyšperkovať vyzual a tobôž 60fps. Zasa nam bude stagnovať grafika lebo výkon zahodia do FPS a rozlíšenia. 😒

  • StriderCZ

    4k60fps by bylo super nepřekročitelné minimum.

  • FABIOOZO

    Jaj furt vsichni resite 4k a 60fps, proc (bez urazky) ja jako hardcore hrac nepotrebuju takove prkotiny hraju hry pro zabavu a ne pro absoulutni techno orgasmus. Hry od dob PS3/X360 jsou skvele a nechapu tu posedlost toho vseho. JAK bude standart tech vasich 4k60fps zase vam to vsem bude malo a budete se dusovat, hmm 8k120fps by bylo lepsi a furt dokola.
    A ted pojdte vsichni hejtovaci komentare (jsem uz zvykly)

    • p.a.c.o

      Venco, nikdo tady neříká, že všechny hry musí být takové. Zase na druhou stranu se tomu říká pokrok, protože v opačném případě by nebylo třeba nových konzolí, stačilo by třeba NES nebo Atari, však tam taky byly super hry, tak proč je nehrát i po třiceti letech… Kolo bylo taky fajn, když bylo loukoťové a i to se posunulo. Je normální, že chceme pokrok, na tom není nic divného nebo snad posedlost, ale chápu, že asi ne všichni to vidí stejně….

      • FABIOOZO

        chapu to, pokrok nejde zastavit, ale je to bohuzel za urcitou cenu (to je na jinou debatu) 😀 ale to lidstvo jako takove zjisti az bude PS22, Xbox 40 a 150Kpri 10000fps 😀 LOL bude se to jmenovat mozkovize, zobnem si piluli a budem hrat primo v nasem mozku LOL 😀
        PS kdy odstartuje nova sezona s vama ve streamu 😀

        • p.a.c.o

          Já bych si hraní dokázal představit tak, jak je to ukázáno v Ready Player One, to se mi moc líbí, jenom bych si odpustil ty překážky kolem 😀 Ale uvidíme, co budoucnost přinese.
          Co se streamů týče, jak bylo avizováno, další sezóna není na pořadu dne. Aktuálně si chystáme témata na XKO MAG, ten naopak v plánu je 😉

11. 09. 2019 • tonyskate1

Phil Spencer už hrál na Xbox Scarlett

Následující rok bude pro Xbox velmi důležité, jelikož dojde nejen k řádnému představení konzole nové generace, ale i k jejímu vydání. Zatím známe next-gen pouze jako projekt Scarlett, ale počítáme, že nejpozději v květnu už dostane daleko reálnější obrysy včetně prvních her, jejichž počet se pak navýší na červnové E3. Phil Spencer, vedoucí hraní v Microsoftu, během včerejšího streamu z Bungie při hraní Destiny zmínil, že tento týden hrál první hry na next-gen konzoli Xbox...

»
23. 07. 2019 • tonyskate19

Microsoft ukazuje hardware pro xCloud

Herní streamovací služba Project xCloud se dočká veřejného testu během října a doufejme, že bude fungovat na první dobrou bez znatelných propadů při hraní. V rámci rozhovoru pro magazín Fortune vyšlo nové video, v němž Kareem Choudhry a Phil Spencer hovoří o infrastruktuře projektu a jeho obchodním modelu. Spatříme především hardware pro xCloud, který se skládá z osmi konzolí Xbox One S. Tyto „servery“ jsou momentálně rozmísťovány do 13 zemí světa, takže snad...

»
08. 07. 2019 • tonyskate0

Spekulace: Microsoft pracuje na streamovací konzoli

Cloud se stále více a více skloňuje ve spojení s hraním a Microsoft samozřejmě nechce zůstat pozadu. O jeho plánech jsme se dozvěděli na E3, kdy bylo jednak zmíněno streamovaní z vlastní herní konzole, která poslouží jako váš osobní server, ovšem ještě zajímavěji zní streamovací služba xCloud, která vám umožní hrát hry pro Xbox na různých zařízeních včetně telefonů. Letos na podzim dojde k jejímu otestování a ostrý provoz by mohl být zahájen...

»
25. 06. 2019 • tonyskate7

Spekulace: Microsoft upustil od levnější next-gen konzole Lockhart

Už několik měsíců se spekuluje o tom, že příští generace konzolí by měla nabídnout Xbox ve dvou variantách. Pod kódovým označením Lockhart měla vzniknout levnější varianta pro tradiční uživatele a jako Anaconda měla být velmi výkonná prémiová konzole především pro hardcore hráče, samozřejmě za odpovídající cenu. Nicméně po letošním E3 to vypadá, že Microsoft od tohoto plánu upustil a pro next-gen Xbox známý už oficiálně jako Project Scarlett se počítá...

»
14. 06. 2019 • tonyskate4

Xbox Scarlett a kompletní zpětná kompatibilita

Už dříve v týdnu jsme vás informovali, že Xbox One dostal poslední várku zpětně kompatibilních her a rozhodně bylo o co stát. Z původního Xboxu dorazila série Splinter Cell či třeba Indiana Jones and the Emperor’s Tomb, byla vylepšena většina her studia Rare pro Xbox One X a z Xboxu 360 jsme se dočkali řady oblíbených klasik včetně Too Human, Skate, Enslaved či třeba Infinite Undiscovery.

»
12. 06. 2019 • tonyskate4

Phil Spencer: Xbox Scarlett bude mít mechaniku

Spousta hráčů byla s vydáním konzole Xbox One S All-Digital Edition trochu zmatena a především nesvá, protože se následně domnívali, že next-gen Xbox nebo Project Scarlett, taktéž nebude mít mechaniku. Všichni si mohou oddechnout, protože Phil Spencer v rozhovoru potvrdil, že Xbox Scarlett bude mít mechaniku a nadále v budoucnu počítají s fyzickými disky. Jeho slova pak stvrdil Matt Booty v jiném rozhovoru.

»
10. 06. 2019 • tonyskate3

E3 2019: Project Scarlett – next-gen Xbox na podzim 2020

Už měsíce víme, že Microsoft next-gen Xbox označil kódovým označením Scarlett a během Xbox E3 jsme se dočkali videa, v němž vývojáři, inženýři, technici a další členové týmu Xbox hovoří o projektu Scarlett. Samozřejmě nebylo řečeno nic vyloženě konkrétního, tedy kromě známé skutečnosti, že nový Xbox vyjde na podzim příštího roku a doprovázet jej bude Halo Infinite.

»
26. 04. 2019 • tonyskate33

Next-gen Xbox Scarlett a dvě konzole – která bude pro vás?

O příští generaci herních konzolí se objevují různé spekulace a úniky prakticky denně. Sony dokonce zveřejnila částečné specifikace, které ovšem pouze naznačují a zatím není úplně jasné, jaký výkon bude PS5 mít. Nicméně Microsoft půjde do příští generace naplno a už nyní se z hlediska insiderů spekuluje, že jejich konzole pod kódovým označením Anaconda bude příští generaci tou nejvýkonnější. Určitě se to projeví na ceně, ale důležitější je, že Microsoft chce...

»