Deníček Sea of Thieves zaměřený na vraky lodí

Autor: chaosteoryczPublikováno: 15.7.2017, 13:43

Publikováno: 15.7.2017, 13:43

Sociální sítě

O autorovi

chaosteorycz

chaosteorycz

Je autorem 909 článků

Parné odpoledne, na horizontu nic než nekonečná vodní pláň, a tak se posádka baví karbanictvím. Náhle hlídka na stěžni, která má za úkol Dlouhému Johnovi nenápadně hlásit trumfy ostatních, zpozoruje soudek následovaný dalším. Počet dřevěných barelů se neustále zvyšuje, až loď škrtne o kýl potopeného vraku. V tu chvíli nerudný kapitán zařve k pozoru lijíce si do rozkroku zbytky letitého alkoholu. Kotva jde okamžitě ke dnu a s ní i několik členů posádky, kteří dostali za úkol prozkoumat potopenou loď a dopravit její cenný obsah na koráb. Neúspěch se neomlouvá a prázdné ruce už vůbec ne, a tak je třeba požádat štěstěnu o trošku té přízně, protože žraloci čekají. A mají hlad.

Sedmnáctý díl deníčku Inn-side Story je zaměřený právě na potopené vraky, o nichž debatují softwarový inženýr David Dempsey a designér Andrew Preston. Utopené lodě k pirátství patří stejně jako lebka se zkříženými hnáty, takže se není čemu divit, že nechybí ani v Sea of Thieves. Jak už jsme naznačili, narazit na děravou chloubu nějakého kapitána nebude příliš velký problém, ten přijde až ve chvíli, kdy se s kamarády vydáte na jeho průzkum. Vrak může schraňovat nezměrný poklad nebo také drobnosti, pro které by se správný pirát ani neohnul, a to nemluvíme o vzduchu, jehož množství není nekonečné. Projekt studia Rare má plánované vydání v první polovině příštího roku a vy nezapomínejte, že se stále můžete hlásit do Insider programu.

04. 08. 2017 • chaosteorycz0

Čtyři pírka pro autory Sea of Thieves

Copak asi dělají piráti, když zrovna nepracují? Jak tráví čas mezi tím, co přepadávají lodě, hledají poklad a lámou rekordy v knajpě? Tak po různu, někteří pobíhají s kýblem v ruce, jiní simulují světlušky na zdánlivě opuštěném ostrově, další přenášejí předměty z jednoho bodu do druhého a ti poslední se zaujetím hypnotizují banán před jeho konzumací. Studio Rare se pochlubilo novým gameplay videem, v němž můžete vidět vše, co jsme popsali výše, ale mimoto také...

»
24. 07. 2017 • chaosteorycz0

Hádanky vedoucí k pokladu nedílnou součástí Sea of Thieves

Jako pokud si myslíte, že si nasadíte falešný hák na ruku, na rameno posadíte vycpaného papouška a s partou karnevalových návštěvníků vyrazíte kostlivcům sebrat jejich léta střežený poklad, tak na to rychle zapomeňte. V Rare nehodlají dát vzácné truhly zadarmo, a proto připravili questy obestření jinotajy, které rozluštíte za pomoci selského rozumu, mapy a kompasu. Tedy jen v případě, že pro vás anglický jazyk nepředstavuje žádnou překážku. V novém deníčku relace Inn-Side Story je...

»
10. 07. 2017 • chaosteorycz1

Bouře v Sea of Thieves nejsou žádný med

Není zrovna příjemné, když se vesele promenádujete rozpálenou betonovou džunglí a bouřka se zrovna chystá na šichtu. Tmavá mračna se přiženou v doprovodu vydatných srážek a nebe začne malovat pomocí elektrostatických výbojů. Dnes naštěstí máme meteorology, ale co v dobách zkřížených hnát a pověstí o Krakenovi? Tvůrci Sea of Thieves se v novém deníčku věnují právě bouřlivému počasí a když je posloucháte, máte pocit, že v Rare pracují na závodním simulátoru, a ne...

»
18. 06. 2017 • chaosteorycz10

Sea of Thieves je pro Rare přerodovým milníkem

Na herním veletrhu E3 nemohlo samozřejmě chybět Sea of Thieves, které v rámci Xbox konference ukázalo gameplay trailer, jenž je dosavadním výsledkem spolupráce vývojářů a herní komunity zapojené do programu testování. Vydání oznámené na první čtvrtletí příštího roku pak jasně dalo najevo, že hru čeká ještě mnoho vylepšení, než se dostane do fáze, s níž se Rare spokojí. Mezi hráči pak často najdeme názory, že studio mělo zůstat u žánru, který umí,...

»
17. 06. 2017 • chaosteorycz6

E3 2017 po telegrafním drátě

Za normálních okolností bychom pro vás připravili speciál o desetitisících slovech, který by nejlépe vystihl skončený herní veletrh, ale. S ohledem na mimořádné Redakční plky a podrobné informování během samotné akce, ohlédnutí vměstnáme do kratší podoby, kterou obohatíme hrami a vydavateli, na něž se za poslední dny nedostalo. Vezměte místo, čaj, štrůdl nebo kávu a udělejte si společně s námi resumé za E3 2017. EA Electronic Arts začala jako první se svým...

»
12. 06. 2017 • chaosteorycz1

E3 2017: Sea of Thieves

Ani piráti studia Rare nemůžou chybět ve výčtu budoucích her. Kooperativní záležitost prochází už dlouhou dobu testováním, které má za následek neustálé zlepšování. Poměrně dlouhá ukázka tak mohla představit celou řadu věcí, na jejímž odladění se podílela komunita. Hra již tradičně těží z výborné stylizace, o níž se může opřít opravdu výtečná grafika ukazující rozmanitý pirátský svět v plné kráse. A nejde zdaleka jen o střídání počasí či denní doby, ale...

»
05. 05. 2017 • chaosteorycz0

Phil Spencer podebatoval v hospůdce o Sea of Thieves

Hned v úvodu zklameme všechny, kteří očekávají na šrot zlámaného šéfa divize Xbox, jak nesouvisle diskutuje s tekutým kolegou Jimem nad vyvíjenou hrou. Tou nálevnou samozřejmě myslíme prostředí Inn-side Story deníčků studia Rare, kde jeho členové pravidelně mluví o Sea of Thieves a novinkách s ním spojených. Jak jsme nedávno informovali, Phil si odskočil do Anglie vyzkoušet aktuální podobu dobrodružné hry a už ze záznamu bylo vidět, že he neskutečně baví. Nicméně v rámci gameplay...

»
28. 04. 2017 • chaosteorycz0

Phil Spencer korzárem v Sea of Thieves

Třetí vývojářský deníček, v němž členové studia Rare hrají proti ostatním hráčům, je tu, a tentokrát se speciálními hosty. Už předem bylo avizováno, že do centrály anglického vývojářského celku míří hráči milovaný Phil Spencer, a že se zapojí do nadcházejícího testu. Jeho účast ve video deníčku pak byla spíše jen přislíbena, nicméně všichni to brali jako samozřejmou věc. Malým překvapením je, že ve hře nebyl jedinou VIP osobou. Pojmenování „We Look...

»