Deníček Sea of Thieves zaměřený na vraky lodí

Autor: chaosteoryczPublikováno: 15.7.2017, 13:43

Publikováno: 15.7.2017, 13:43

Sociální sítě

O autorovi

chaosteorycz

chaosteorycz

Je autorem 1147 článků

Parné odpoledne, na horizontu nic než nekonečná vodní pláň, a tak se posádka baví karbanictvím. Náhle hlídka na stěžni, která má za úkol Dlouhému Johnovi nenápadně hlásit trumfy ostatních, zpozoruje soudek následovaný dalším. Počet dřevěných barelů se neustále zvyšuje, až loď škrtne o kýl potopeného vraku. V tu chvíli nerudný kapitán zařve k pozoru lijíce si do rozkroku zbytky letitého alkoholu. Kotva jde okamžitě ke dnu a s ní i několik členů posádky, kteří dostali za úkol prozkoumat potopenou loď a dopravit její cenný obsah na koráb. Neúspěch se neomlouvá a prázdné ruce už vůbec ne, a tak je třeba požádat štěstěnu o trošku té přízně, protože žraloci čekají. A mají hlad.

Sedmnáctý díl deníčku Inn-side Story je zaměřený právě na potopené vraky, o nichž debatují softwarový inženýr David Dempsey a designér Andrew Preston. Utopené lodě k pirátství patří stejně jako lebka se zkříženými hnáty, takže se není čemu divit, že nechybí ani v Sea of Thieves. Jak už jsme naznačili, narazit na děravou chloubu nějakého kapitána nebude příliš velký problém, ten přijde až ve chvíli, kdy se s kamarády vydáte na jeho průzkum. Vrak může schraňovat nezměrný poklad nebo také drobnosti, pro které by se správný pirát ani neohnul, a to nemluvíme o vzduchu, jehož množství není nekonečné. Projekt studia Rare má plánované vydání v první polovině příštího roku a vy nezapomínejte, že se stále můžete hlásit do Insider programu.

15. 12. 2017 • chaosteorycz6

Sea of Thieves v zatím nejlepší ukázce aneb Jak se stát legendárním pirátem

Nadšení, se kterým někteří členové naší redakce přistupují k projektu Sea of Thives, konečně dostává zasloužené odměny. Autoři otáčejí plachty po větru a za zvuku praskajících lan dávají pirátské hře jasné obrysy finální hry. Sea of Thives nebude jen o hledání pokladů, ale promítne do sebe prvky přepravních simulátorů a akčních multiplayerových her. Nová ukázka jako by přeskočila několik měsíců v čase, aby ukázala pravou tvář jedné z exkluzivních her pro příští rok. Ještě,...

»
08. 12. 2017 • chaosteorycz1

Sea of Thieves se otevře pirátům v březnu

Britské studio Rare slibovalo na show The Game Awards 2017 velké oznámení spojené s vydáním hry. Jelikož špatné zprávy se neoznamují na obdobných akcích, bylo jasné, že dostaneme přinejmenším datum vydání. A tak se i stalo. Hra zaměřená na éru pirátů a neustálý hon za pokladem, vyjde 20. března 2018 a vy si ji samozřejmě můžete předobjednat. Sea of Thieves dostalo cenovku 1 809 Kč, předobjednávkový balíček Black Dog, v němž jsou tematické...

»
27. 11. 2017 • chaosteorycz0

Sea of Thieves nemusí procházet certifikací

Certifikace je při vývoji nesmírně důležitým procesem, protože Microsoft během ní titul hodí pod drobnohled. Hra je testována hned z několik úhlů a musí splňovat celou řadu ustanovení, předpisů, paragrafů a bůh ví, co ještě. Nejdůležitější ovšem je, že tento proces může trvat i několik měsíců a občas stojí za odložením vydání, protože není-li něco v pořádku, musí to vývojáři napravit. Jak ale řekl Joe Neate z Rare, na akci PAX AUS,...

»
24. 11. 2017 • chaosteorycz2

Kocábka pro dva nepluje na rum aneb v Rare hrají Sea of Thieves

O pirátech na našich webových stránkách vyšlo už více jak čtyřicet článků a pořád se neprodávají. Sice netušíme, co tím přesně chceme říct, ale jistě víme, že sdílnost autorů se rovná vesnickému tlampači. V Rare se prostřednictvím Sea of Thieves naučili hodně o spolupráci s komunitou a až hra jednou vyjde, mohou být na sebe hrdí všichni účastníci zpětných vazeb. I oni totiž velmi přispívají k tomu, jak se práce na hře...

»
23. 11. 2017 • chaosteorycz1

Sea of Thieves pro všechny insidery

Zdá se, že projekt studia Rare se přehoupne do další fáze. Jak tvůrci informují, technické alfy v podobě, jak je známe, brzy skončí a z toho důvodu budou všichni insideři vpuštěni do prosincového testování. Tam si vyzkouší nejen nynější stav Sea of Thieves, ale také nové prvky, které zatím nebyly představeny. Podmínka účasti je jediná, do 1. prosince se musíte zaregistrovat do insider programu, který je samozřejmě zdarma. Členem programu se může...

»
17. 11. 2017 • chaosteorycz0

Sea of Thieves připomíná podporu pro Xbox One X

V redakci jsme opravdu zvědaví, jak si povedou piráti po vydání. Pokud tedy k němu jednou dojde. Máme totiž pocit, že díky technickým testům, do nichž je pouštěn stále větší počet hráčů, se hry nabaží velká část potencionálních kupců. To jsou ovšem stejné spekulace, jako datum vydání stanovené předběžně na jaro 2018. Jestli mu věříme nebo ne, je momentálně minoritní, protože pozornost byste měli věnovat traileru #BeMorePirate. Sestřih z aktuální podoby hry je...

»
05. 11. 2017 • chaosteorycz1

Může se korzár plavit sám? V Sea of Thieves ano

Celý tento týden mohou vybraní insideři testovat mimo jiné menší lodě, které jsou navrženy pro jednoho až dva piráty. Strašně moc bychom vám chtěli sdělit naše dojmy, protože v posledních dnech jsme strávili na moři opravdu mnoho hodin, nicméně restrikce nepustí. Pokusíme se tedy více rozvést malé lodě, o nichž je řeč v novém deníčku Inn-side Story. Jak potvrzují designéři Shelley a Andrew Prestonovi, menší lodě bylo nutné pojmout jinak. Jelikož původní,...

»
28. 10. 2017 • chaosteorycz0

Sea of Thieves už počítá i s osamocenými piráty

O pirátské hře studia Rare už toho bylo řečeno tolik, že už jen teoreticky nosíme dříví do lesa. Proto tentokrát vynecháme všeobecné informace a dáme přednost novinkách v technické fázi hry. Vy, co už jste o titul ztratili zájem, ještě svůj závěr přehodnoťte. Tvůrci možná pozvolna, nicméně s jistou rukou přidávají funkce, které slíbili na samotném počátku. Až tedy jednou hra vyjde a my stále doufáme, že se tak stane, otevře svět...

»