Deníček Sea of Thieves zaměřený na vraky lodí

Autor: chaosteoryczPublikováno: 15.7.2017, 13:43

Publikováno: 15.7.2017, 13:43

Sociální sítě

O autorovi

chaosteorycz

chaosteorycz

Je autorem 1272 článků

Parné odpoledne, na horizontu nic než nekonečná vodní pláň, a tak se posádka baví karbanictvím. Náhle hlídka na stěžni, která má za úkol Dlouhému Johnovi nenápadně hlásit trumfy ostatních, zpozoruje soudek následovaný dalším. Počet dřevěných barelů se neustále zvyšuje, až loď škrtne o kýl potopeného vraku. V tu chvíli nerudný kapitán zařve k pozoru lijíce si do rozkroku zbytky letitého alkoholu. Kotva jde okamžitě ke dnu a s ní i několik členů posádky, kteří dostali za úkol prozkoumat potopenou loď a dopravit její cenný obsah na koráb. Neúspěch se neomlouvá a prázdné ruce už vůbec ne, a tak je třeba požádat štěstěnu o trošku té přízně, protože žraloci čekají. A mají hlad.

Sedmnáctý díl deníčku Inn-side Story je zaměřený právě na potopené vraky, o nichž debatují softwarový inženýr David Dempsey a designér Andrew Preston. Utopené lodě k pirátství patří stejně jako lebka se zkříženými hnáty, takže se není čemu divit, že nechybí ani v Sea of Thieves. Jak už jsme naznačili, narazit na děravou chloubu nějakého kapitána nebude příliš velký problém, ten přijde až ve chvíli, kdy se s kamarády vydáte na jeho průzkum. Vrak může schraňovat nezměrný poklad nebo také drobnosti, pro které by se správný pirát ani neohnul, a to nemluvíme o vzduchu, jehož množství není nekonečné. Projekt studia Rare má plánované vydání v první polovině příštího roku a vy nezapomínejte, že se stále můžete hlásit do Insider programu.

15. 02. 2018 • chaosteorycz1

Kraken v Sea of Thieves není žádný pumprlík

Jestli budou informace o aktuálním projektu studia Rare vylézat na povrch tempem posledních dní, nezůstane autorům příliš es v rukávu, kterými by nás před samotným vydáním ještě překvapili. Ale co už, když se všude mluví o největší bestii mořských plání, nemůžeme být pozadu. Nemyslíme Sindibáda, Sandokana a ani kapitána Nema, ale Krakena, který byl prozatím asi největším tajemstvím Sea of Thieves. Tvůrci o něm občas zběžně mluvili, vyskytuje se na artworcích,...

»
14. 02. 2018 • p.a.c.o11

Sea of Thieves bez vytváření postav

Sea of Thieves je hrou, na kterou se celá naše redakce neskutečně těší. Bohužel ještě budeme muset vydržet ten měsíc, něž k nám piráti v plné parádě dorazí. Bohužel dnes dorazila ze studia Rare jedna smutnější zpráva. Dle jejich slov zatím není ve vývoji nástroj, díky němuž by bylo možné udělat si vlastního piráta k obrazu svému. Na výběr bude z několik předdefinovaných „forem“ pro postavy, kdy jedinou možností, jak...

»
13. 02. 2018 • chaosteorycz4

Sea of Thieves bez lootboxů, ale za to s propracovaným systémem postupu

Občas je smutné sledovat vývoj určitých herních odvětví, protože nejdou zrovna tím směrem, kterým bychom si představovali. Lootboxy, zlo velkých multiplayerových her, si postupně nachází cestu i do čistě singleplayerových titulů, což už minulý rok poznali fanoušci Forzy nebo série Middle-earth. Asi se není čemu divit, že se komunita bála, aby tajemné truhly nenašly uplatnění i v Sea of Thieves. Kdo by pak chtěl potkávat koráb hráčů, kteří za náhodné vylepšení...

»
11. 02. 2018 • chaosteorycz2

Další příslušenství s pirátskou tematikou

Microsoft má obrovské množství barevných ovladačů a Design Lab jejich počet násobí minimálně dvouciferným číslem. Přesto jsou nejatraktivnější ty, které nosí design exkluzivních her tak, jako magický ovladač z edice Sea of Thieves. O hře si můžete myslet, co chcete, ale ovladač je opravdu parádní a v průběhu roku dostanete příležitost, rozšířit sbírku příslušenství o další kousky s obdobným potiskem. Microsoft spojil síly s firmami Seagate a Controller Gear, díky čemuž vnikla hned trojice...

»
09. 02. 2018 • chaosteorycz1

Svět Sea of Thieves má bohatou historii

Uzavřená betaverze nechala více jak 300 000 hráčů nahlédnou do světa pirátů, kde čest má hodnotu zlámaného meče a kde salva z děl řekne více než hodinová rozmluva. I když jsou dojmy ze hry ve směs pozitivní, mnoho hráčů se obává konečného obsahu, který byl ve zkušební podobě osekán na nějakou čtvrtinu. Z Rare teď ale přichází ujištění, že Sea of Thieves rozhodně nebude místem duchů. O herní náplň se primárně postará trojice obchodníků....

»
04. 02. 2018 • chaosteorycz0

Kolik lidí pohostila uzavřená beta Sea of Thieves?

Piráti se přesunuli zase za plentu a zatím to vypadá, že se dříve jak v březnu neukáží. Aktuálně brázdí vody opět jen v programu Pioneer, kde vybraným hráčům prezentuje novinky v betě neviděné. Rádi bychom vám řekli, co se chystá, ale nemůžeme. Ničemu se však neproviníme, když prozradíme, že veškeré novinky jdou na vrub rozšíření obsahu, jehož chudoba byla nejčastěji kritizována. Teď zpět k betě, která se může pochlubit opravdu pěknými čísly. Více...

»
30. 01. 2018 • chaosteorycz0

Poslední střet s piráty a souhrn negativ

Včera proběhla poslední plavba lodi „Zmatlaná harpyje“, na kterou jsme se nalodili ve dvojici, jak je naším zvykem. Výprava byla předem pojmenována jako „Všechny koule světa“, nicméně smůla se nám přilepila na kotvu, a ne potkat soupeře ochotného položit život za loď. Původní plány tedy nabraly nový směr a místo likvidace nepohodlných škunerů se naše duo rozhodlo naplnit loď poklady. Až po okraj. No, nakonec nás zradila vlastní obrana, když...

»
27. 01. 2018 • chaosteorycz9

Těžký život vlčice v Sea of Thieves

Nenechte se zmást nadpisem, rozhodně jsem včera v pirátské hře nelovil vlky. Jen odkazuji na pojmenování záznamu, které je s ohledem na mou ženskou (a velmi škaredou) herní postavu v ženském rodě. Slíbil jsem, že Sea of Thieves představíme v redakci ve všech hratelných variantách, což se také stalo. Jako jednočlenná posádka se moje Irma plavila dvě hodiny po moři, aby hledala poklady, odolávala neduhům počasí a čelila možným protivníkům. I když zastávám názor,...

»