Deníček Sea of Thieves zaměřený na vraky lodí

Autor: chaosteoryczPublikováno: 15.7.2017, 13:43

Publikováno: 15.7.2017, 13:43

Sociální sítě

O autorovi

chaosteorycz

chaosteorycz

Je autorem 1381 článků

Parné odpoledne, na horizontu nic než nekonečná vodní pláň, a tak se posádka baví karbanictvím. Náhle hlídka na stěžni, která má za úkol Dlouhému Johnovi nenápadně hlásit trumfy ostatních, zpozoruje soudek následovaný dalším. Počet dřevěných barelů se neustále zvyšuje, až loď škrtne o kýl potopeného vraku. V tu chvíli nerudný kapitán zařve k pozoru lijíce si do rozkroku zbytky letitého alkoholu. Kotva jde okamžitě ke dnu a s ní i několik členů posádky, kteří dostali za úkol prozkoumat potopenou loď a dopravit její cenný obsah na koráb. Neúspěch se neomlouvá a prázdné ruce už vůbec ne, a tak je třeba požádat štěstěnu o trošku té přízně, protože žraloci čekají. A mají hlad.

Sedmnáctý díl deníčku Inn-side Story je zaměřený právě na potopené vraky, o nichž debatují softwarový inženýr David Dempsey a designér Andrew Preston. Utopené lodě k pirátství patří stejně jako lebka se zkříženými hnáty, takže se není čemu divit, že nechybí ani v Sea of Thieves. Jak už jsme naznačili, narazit na děravou chloubu nějakého kapitána nebude příliš velký problém, ten přijde až ve chvíli, kdy se s kamarády vydáte na jeho průzkum. Vrak může schraňovat nezměrný poklad nebo také drobnosti, pro které by se správný pirát ani neohnul, a to nemluvíme o vzduchu, jehož množství není nekonečné. Projekt studia Rare má plánované vydání v první polovině příštího roku a vy nezapomínejte, že se stále můžete hlásit do Insider programu.

14. 04. 2018 • chaosteorycz2

Sea of Thieves se začne od příštího měsíce měnit

Když se mi po poslední aktualizaci samovolně potopila loď, aniž by o ní škrtnul třeba jen kolibřík, říkal jsem si, že by se v Rare na ty záplaty měli vykašlat a raději dělat na novém obsahu. Po třech týdnech se sice opravila většina prvotních chyb, stále ale nacházím nové, které považuji za horší než ty předešlé. Naštěstí budoucnost Sea of Thieves není jen o nekonečných opravách, které nás čekají v průběhu dubna,...

»
10. 04. 2018 • chaosteorycz0

Sea of Thieves kdysi připomínalo sraz tic taců

Poslední hře od Rare, která je stále nejnovějším exkluzivním titulem, můžete vyčítat všelicos, ale rozhodně ne špatnou grafiku. Málo kdo ale ví, že pirátská onlinovka v počátcích vypadala jako projekt, který by patrně neobstál ani na prvním Xboxu. Zapomeňte na čarokrásné západy slunce nebo okouzlující moře a pokochejte se pohledem na fázi hry, s níž Rare nejspíš získalo svolení k plnému vývoji. Místo pirátů jsou nejprve malé oválné dropsy, které v pozdější fázi vystřídali...

»
28. 03. 2018 • chaosteorycz10

Sea of Thieves uhranulo miliony hráčů

Pro jedny prázdný nedodělek bez budoucnosti, pro druhé, po dlouhé době, originální zábavná hra, která spojuje hráče, apeluje na jejich spolupráci a nechává je tvořit „vlastní hru“. Náš postoj znáte a jak se pochlubilo studio Rare, úplně stejný zastávají statisíce hráčů z celého světa. Je týden po vydání, čehož tvůrci využili k malé rekapitulaci. Určitě jste si kladli otázku, jak na tom Sea of Thieves bylo v den, kdy po dlouhém vývoji vyšlo....

»
27. 03. 2018 • chaosteorycz9

Co přináší update Sea of Thieves?

Ještě před vydáním pirátů Rare vyhlásilo úterky za dny, kdy probíhají aktualizace. Někdy mají velikost malého DLC, jindy stahují hru v plné velikosti, neboť jde o kompletně novou verzi hry. To je případ i tohoto týdne. Je třeba tak učinit, aby vývojáři mohli napravit závažnější chyby, které nesnesou odkladu do původně plánovaného patche. Úplně ztratit se má problém s nenačítajícími se předměty, jako jsou doplňky, oblečení a zbraně. Xbox One X nemá...

»
25. 03. 2018 • chaosteorycz37

Recenze: Sea of Thieves

„Nečum a pojď vylít vodu z lodi“, řve na mě parťák, zatímco zatlouká díry s kadencí sovětského úderníka. To ale půjde dost špatně, když se nacházíme v bouři a kormidlo se mé pirátské alter ego pokouší vyzout ze sandálů. Nedá se svítit, musím, blesk nám právě bouchl do paluby, až mi třísky provětraly ofinu. S kýblem v ruce přicházím za minutu dvanáct. Kolega je zalitý jak deštný prales a podpalubí připomíná krytý bazén mongolských kočovných...

»
24. 03. 2018 • chaosteorycz9

Sea of Thieves vám naúčtuje poplatek za smrt

Zatím, co usilovně pracujeme na přípravě recenze, v Rare vymýšlí novinky, kterými by opepřili jejich pirátskou novinku. Taky jste rádi, že nepřijdete o žádné nastřádané peníze, když vás protivník nebo kostlivci pošlou na loď zatracených? Tak začněte šetřit, protože v jednom z příštích updatů má dojít ke změně. Hra má na základě určitého systému propočítávat podíl vaší „hlouposti“ na smrti (velice zjednodušeně řečeno) a čím méně se skonu budete bránit, tím více si...

»
19. 03. 2018 • chaosteorycz1

Dostanete se do muzea pirátů?

Dneska máme poslední den, abychom nabrousili meče, zakytovali dřevěné nohy, vyčistili optiky dalekohledů, opravili lopaty, nabili zbraně a přepočítali zásoby. Chyby se neodpouští a kdo nepřidá ruku, popřípadě hák, k dílu, projde se po prkně v nejhlubším místě moře. Náš cíl je totiž jediný, chceme se stát legendami. Kdo nejde s námi, jde proti nám a zvolání „parley“ mu bude stejně platné, jako děravá loď uprostřed bouře. Už se vidíme v pirátském muzeu, jak...

»
15. 03. 2018 • chaosteorycz3

Piráti ze Sea of Thieves připomínají brzké vydání

Vydání první exkluzivní hry letošního roku je tak blízko, že když otevřeme okno, cítíme slanou vodu a dřevění nám noha. Už za pár dní osazenstvo studia Rare zjistí, zda jejich sen uspěje mezi širokou hráčskou obcí a zda se z něho stane hit či ne. Ať už bude výsledek jakýkoliv, Sea of Thieves z klasické produkce Microsoft Studios vyčnívá natolik, že se už teď může pyšnit označením originální. Launch traileru nechybí dobrodružná...

»