Falconeer a jeho využití konzole Xbox Series

Autor: Lukáš UrbanPublikováno: 3.10.2020, 8:41

Publikováno: 3.10.2020, 8:41

Sociální sítě

O autorovi

Lukáš Urban

Lukáš Urban

Je autorem 3020 článků

Přechod na novou generaci konzolí může být pro mnoho vývojářů komplikovaný. Potřebují co největší základnu hráčů, na druhou stranu by rádi využili přednosti silnějšího hardwaru, čímž se automaticky vydávají do řídkých hráčských vod. A ne každý touží dělat kompromisy. Proto tu jsou lidé jako Tomas Sala a jeho projekt Falconeer, který vyjde souběžně s konzolemi řady Series, a to bez ořezané varianty pro nynější generaci. Právě síla nových zařízení ho vedla k odvážnému kroku.

Podle jeho vyjádření není herním standardem 30 snímků, ale 60, a to při minimálním rozlišení 4K. Xbox Series X mu navíc dovolil přidat obsah navíc, aniž by to jakkoliv ovlivnilo chod hry. Díky next-genu tak přibyly lodě v přístavech, obchodní lodě, větší počet ostrovů a pevnosti s možností úpravy. To při ostré grafice, úplné plynulosti a lepších načítacích časech. Sala vyzdvihuje také prostorový zvuk, který dovolil studiovému autorovi hudby vykouzlit unikátní prostorový zvuk.

Jak se Falconeer povedl zjistíte 10. listopadu.