House of Ashes jako pocta ikonickým monster hororům

Autor: Lukáš UrbanPublikováno: 27.5.2021, 18:45

Publikováno: 27.5.2021, 18:45

Sociální sítě

O autorovi

Lukáš Urban

Lukáš Urban

Je autorem 3325 článků

Do třetice všeho rozvážného s další částí The Dark Pictures Anthology. Studio Supermassive Games vypustilo poměrně dlouhou ukázku z hraní House of Ashes, kterou okořenilo komentářem o vývoji a náplni hry. Krom toho, že můžeme vidět vojenskou jednotku v akci, jak se léta páně 2003 ocitá v pasti irácké jeskyně, dostáváme detailnější pohled na příběh a hratelnost. Jak už jsme očekávali z předešlých trailerů, hra se nechala inspirovat depresivním hororem Pád do tmy. Zároveň ale čerpala od Vetřelce a Predátora, přičemž příběhovou nejednoznačnost má na starosti troška H. P. Lovecrafta. Do poslední chvíle tak nebude jisté, zda v chrámu řádí monstrum, starodávný duch nebo člen jednotky postihnutý šílenstvím. Hra je v plánu pro obě generace ještě letos a její výňatek z obsahu můžete vidět níže.