Nový Iron Man využije Unreal Engine 5

Autor: p.a.c.oPublikováno: 23.10.2023, 20:36

Publikováno: 23.10.2023, 20:36

Sociální sítě

O autorovi

p.a.c.o

p.a.c.o

Je autorem 3263 článků

U hraní se dá krásně relaxovat, což se snažím aplikovat nejen na sebe, ale i své okolí...

Společnost EA a vývojářské studio Motive Studio potvrdily, že připravovaná hra Iron Man bude postavena enginu Unreal Engine 5 a nikoli na enginu Frostbite, který obvykle tituly od EA používají. Poté, co studio Motive začátkem tohoto roku uvedlo na trh velice vydařený remake hry Dead Space, se jeho pozornost přirozeně přesunula na projekt Iron Man, který je podle nejnovějších informací od generálního ředitele Patricka Klause v současné době ve fázi předprodukce. „Jsme stále na začátku preprodukce a dáváme si na čas, abychom se ujistili, že jsme vytvořili co nejlepší základ pro vývoj,“ píše Klaus. „Ale už teď mámě připravených dost variant, jak uchopit příběh, design a hratelnost Iron Mana, a je vzrušující vidět, jak naše představy začínají ožívat.“ Klaus dodává, že zavedl „komunitní radu“ v podobném duchu jako u Dead Space, v níž fanoušci Iron Mana a Marvelu dávají týmu zpětnou vazbu prakticky ke všemu v průběhu celého procesu vývoje.

Klaus mezitím poznamenal, že volba Unreal Engine 5 umožní vývojářskému týmu zhmotnit jejich představy a vytvořit něco opravdu výjimečného. Studio nadále zvyšuje laťku v tom, jak se snaží dodržet své hodnoty, včetně vytrvalého odhodlání učit se a pracovat týmově. Jsou velmi vděční za to, že můžou dělat to, co dělají, v oboru, který všichni milují a za důvěru, kterou jim dala společnost EA, spolupracovníci ze společnosti Marvel Games a samozřejmě hráči. Do vydání hry však zbývá ještě hromada času, takže si budeme muset nějaký ten rok na vydání ještě počkat, ale pokud bude výsledek stát za to, určitě se počkat vyplatí.