Recenze: Goat Simulator pro Xbox One

Autor: Josef Brožek Publikováno: 17.4.2015, 18:31

Publikováno: 17.4.2015, 18:31

Sociální sítě

O autorovi

Josef Brožek

Josef Brožek

Je autorem 748 článků

Byla jednou jedna koza z Kozí vesničky, každý den tam projíždělo to a samé auto 300x za hodinu, házelo smyky, a stejně tak projížděl i kamión bez návěsu každou hodinu také 300x. V tom městečku žili lidé bez mozku, kteří svojí prázdnou hlavu neustále oslavovali. Nikdy tam nepršelo, a proto pořád tam jezdilo auto s nekonečným obsahem nádrže a benzínu. Pořád a pořád dokola kolem sena a nikdy ho to nepřestalo bavit. Obyvatelé jásali a přilepení na mém jazyku skákali do sběrače kombajnu.

asdas

Nemuseli to být jen lidé, na můj nejdelší jazyk na světě se přichytilo cokoliv klidně i stonásobně větší a těžší než já. Nedělá mi problém takovou věc za sebou táhnout či tlačit. Pokud se například chytnu jazykem za rogalo, letím s ním dál, aniž by to pilot zaznamenal. Díky mému jazyku jsem schopná plnil různě těžké achievementy. Achivementy nejsou zrovna dvakrát jednoduché. K tomu abych je dosáhlaněkterých z nich, netrvá dlouho a listuji na internetové příručce, jelikož nikdo mi neřekl, jak se například chodí po předních nohách nebo jak se hází backflip či frontflip. Naštěstí mi hodní chlapci a holky z Youtube poradili, že stačí dvakrát smýknout páčkou a už jdu po dvou, leč nemůžu říct, že přiložený manuál ke mně není dostačující k pohybu po vesničce a blízkému městečku, kde létá vrtulník a hraje pouť.

dasd

Každopádně moje konverze z počítače nedopadla kdovíjak dobře, když se například pohybuji, tak objekty přede mnou se vykreslují s okatou odezvou, což se ani na konzolích moc nevidí. Méééé. Přesto všechny chyby z PC verze zůstaly zachovány, a tak můžu klidně mlátit hlavou o zeď a hlava se mi zakroutí až k ocásku. Samo sebou výbuchy mě jako onehdy na počítači odmrští dva tisíce kilometrů daleko. Tedy dál než rogalo. Přesto ráda plním výzvy, které mi vesnička s městečkem přináší, jako například donést obětního beránka k pohřebišti, kde mi p obětování živé bytosti narostou ďáblovy rohy, nebo když skočím do jámy a vyskočím díky přednastaveném dvojitém jumpu před začátkem skotačení ve této lokaci, kdy během tohoto začátku si mohu zvolit zda začnu žrát trávu v o něco prázdnější vesničce, či špinavějším městečku nebo si nastavit takové věci jako zmiňovaný dvojitý jump, jetpack a podobné, naprosto zbytečně, ovšem zábavné vychytávky mé kozí osobnosti.

image

Bohudík to celé mohu prožít až se třemi dalšími kozami z mého reálného friendlistu, protože s tím, co mám doma na konzoli pracovat nemohu, avšak rozděleně to jde, aspoň se zase sejdeme s kamarádkami kozama osobně. Méééé. Jen mi přijde trošku škoda, že se nemůžu spojit s kozama online masivně, jako tomu bylo kdysi na počítači. Méééé. Módy na upravení a vytunění sebe sama a téhle špinavé díry sice konzole nepřinesla a ani přinést nejspíš nemůže, ale stejně jsem na to líná a vystačím si s nabídkou, co mi tento velmi bizardní svět nabízí. Naštěstí architekti tohoto světa mají v plánu svět vylepšovat přidávat do něj další kraviny a vtipné plus zábavné achievementy splnitelné skrze hromadu nesmyslných a fyzice se naprosto příčících změn, nad kterou sice kroutím rohy, ale nedá mi to mi to a stejně si to všechno vyzkouším, dokud nebudu mít všechny. Ty achivementy.

Jelikož rozsáhlé dělení tabulky všech koz mě zrovna dvakrát nenapumpovalo k sbírání bodů za devastování okolí a plnění absurdních úkolů, tak by nebyl žádný důvod, proč v tomto světě setrvat, proto bych se radši nechal přejet autem. Což vlastně nejde, tak bych skočil do jámy, což vlastně taky nejde, a jelikož utopit se, shořet ani zemřít po skoku z dvaceti patrové budovy nejde taktéž, tak abych to prostě celý zrestartoval. Jednoduše za chyby se platí, což autoři Goat Simulatoru vzali doslova a vůbec se nebojí náš prostoduchý svět plný bugů glitchů a chyb vám prodat za dvě stovky, což ve výsledku není moc, protože jak jsem řekla, autoři už mají naplánované aktualizace hry, které brzo namontují do Kozí vesničky a třeba i nové lokace – Goat of Thrones. Do té doby snad stihnu všechna ta dosažení ulovit. Mééé.

7
Technické zpracováníHratelnostTrvanlivostMultiplayer

Verdikt

Hodnocením budiž samotná recenze. Méééé...
21. 02. 2024 • p.a.c.o0

RECENZE: Skull and Bones

Piráti jsou nedílnou součástí námořní historie a je jedno, zda ti nejznámější z nich doopravdy existovali nebo jsou příběhy o nich jenom dobře vymyšlené povídačky. I tak je na tom něco zajímavého, a nejeden hráč by si chtěl tento život, alespoň virtuálně, vyzkoušet. Jak nám ukázalo Sea of Thieves, je toto téma dost dobře herně zpracovatelné a dostatečně zábavné na stovky hodin. Ač se to nezdá, tak Sea of Thieves jsou...

»
15. 02. 2024 • Lukáš Urban0

Recenze: Banishers: Ghosts of New Eden

Romantika má mnoho podob. Na přídi potápějící se lodi, při úplňku mezi upírem a lykantropem nebo se smrtkou místo Valentýna. Antea a Red jsou ukázkový pár, kterému to klape jak v soukromí, tak v práci, A to navzdory faktu, že mají náročné zaměstnání. Toho času v kolonii New Eden, kde se jako smrtící epidemie rozpíná Noční můra dělající z nebohých osadníků duchy. Bohužel při osudovém střetu se jedním z nich stává i Antea, čímž pro...

»
15. 02. 2024 • DandyCZE0

Recenze Truck & Logistics Simulator

Člověk by řekl, že v poslední době máme podobných her docela hodně. Většina se snaží něčím zaujmout a ukázat specifickou část dopravy. Na PC je to snažení vydavatelů velmi obtížné, jelikož tam mají ETS, které sice nabízí „pouze“ přepravu, ale i tak vládne danému segmentu. Na konzolích je situace jiná a tak vždy s velkým zájmem sleduji další pokusy studií přinést kvalitní dopravní simulátor. Dnes se podíváme na Truck & Logistics Simulator...

»
14. 02. 2024 • lindros88cze0

RECENZE: Tomb Raider I-III Remastered

Je až neuvěřitelné, že za dva roky Lara Croft oslaví teprve své třicátiny. Série Tomb Raider si odbyla premiéru v roce 1996 a od té doby jsme viděli nespočet různých dobrodružství zasazených do celého světa napříč různými platformami i filmy. Ovšem teprve teď jsme se na Xboxu vůbec poprvé dočkali původní trilogie.

»
12. 02. 2024 • Lukáš Urban0

Recenze: Baldur’s Gate 3

Hodnotit hru s dvouměsíčním odstupem nebývá zvyklostí. Každý se snaží přinést svoje dojmy co nejdříve, aby si pohladil ego a přesvědčil hráče o své jediné správné pravdě. Osobně si myslím, že všechno má svůj čas. Navíc zkušenosti posledních let mě naučily, že jsou určité typy projektů, jimž je třeba se věnovat trochu déle. Ať už z důvodu technické kvality nebo herní nabídky. V případě Baldur’s Gate 3 bychom mohli mluvit o obou aspektech,...

»
06. 02. 2024 • lindros88cze0

RECENZE: Suicide Squad: Kill The Justice League

Studio Rocksteady se do paměti nespočtu hráčů zapsalo výtečnou trilogií Batman Arkham, která mezi jednu z nejlepších her podle superhrdiny. Všichni tak napjatě očekávali, co dalšího tento talentovaný tým chystá. Představení Suicide Squad: Kill The Justice League navzdory napojení na oblíbenou sérii nevzbudilo příliš pozitivní ohlasy a nepomohlo ani postupné ukazování záběrů z hraní, kdy pomyslným hřebíčkem do rakve bylo potvrzení, že hra bude stavět na online kooperaci a především bude tzv....

»
29. 01. 2024 • SeedarCZ0

Recenze: War Hospital

Počátkem ledna vydalo vcelku neznámé studio Brave Lamb, pro které jde o první vydanou hru, titul War Hospital. Pro menší studia mohou být začátky strastiplné a bývá to znát i na jejich tvorbě. Jak si War Hospital vedl?

»
16. 01. 2024 • DandyCZE0

Recenze: Jagged Alliance 3

Jako fanoušek tahových strategií si v poslední době nemohu stěžovat. Tento styl her sice není nijak masivně oblíben, ale rozhodně stojí za vyzkoušení.

»