Recenze: Goat Simulator pro Xbox One

Autor: Josef Brožek Publikováno: 17.4.2015, 18:31

Publikováno: 17.4.2015, 18:31

Je autorem 748 článků

Byla jednou jedna koza z Kozí vesničky, každý den tam projíždělo to a samé auto 300x za hodinu, házelo smyky, a stejně tak projížděl i kamión bez návěsu každou hodinu také 300x. V tom městečku žili lidé bez mozku, kteří svojí prázdnou hlavu neustále oslavovali. Nikdy tam nepršelo, a proto pořád tam jezdilo auto s nekonečným obsahem nádrže a benzínu. Pořád a pořád dokola kolem sena a nikdy ho to nepřestalo bavit. Obyvatelé jásali a přilepení na mém jazyku skákali do sběrače kombajnu.

asdas

Nemuseli to být jen lidé, na můj nejdelší jazyk na světě se přichytilo cokoliv klidně i stonásobně větší a těžší než já. Nedělá mi problém takovou věc za sebou táhnout či tlačit. Pokud se například chytnu jazykem za rogalo, letím s ním dál, aniž by to pilot zaznamenal. Díky mému jazyku jsem schopná plnil různě těžké achievementy. Achivementy nejsou zrovna dvakrát jednoduché. K tomu abych je dosáhlaněkterých z nich, netrvá dlouho a listuji na internetové příručce, jelikož nikdo mi neřekl, jak se například chodí po předních nohách nebo jak se hází backflip či frontflip. Naštěstí mi hodní chlapci a holky z Youtube poradili, že stačí dvakrát smýknout páčkou a už jdu po dvou, leč nemůžu říct, že přiložený manuál ke mně není dostačující k pohybu po vesničce a blízkému městečku, kde létá vrtulník a hraje pouť.

dasd

Každopádně moje konverze z počítače nedopadla kdovíjak dobře, když se například pohybuji, tak objekty přede mnou se vykreslují s okatou odezvou, což se ani na konzolích moc nevidí. Méééé. Přesto všechny chyby z PC verze zůstaly zachovány, a tak můžu klidně mlátit hlavou o zeď a hlava se mi zakroutí až k ocásku. Samo sebou výbuchy mě jako onehdy na počítači odmrští dva tisíce kilometrů daleko. Tedy dál než rogalo. Přesto ráda plním výzvy, které mi vesnička s městečkem přináší, jako například donést obětního beránka k pohřebišti, kde mi p obětování živé bytosti narostou ďáblovy rohy, nebo když skočím do jámy a vyskočím díky přednastaveném dvojitém jumpu před začátkem skotačení ve této lokaci, kdy během tohoto začátku si mohu zvolit zda začnu žrát trávu v o něco prázdnější vesničce, či špinavějším městečku nebo si nastavit takové věci jako zmiňovaný dvojitý jump, jetpack a podobné, naprosto zbytečně, ovšem zábavné vychytávky mé kozí osobnosti.

image

Bohudík to celé mohu prožít až se třemi dalšími kozami z mého reálného friendlistu, protože s tím, co mám doma na konzoli pracovat nemohu, avšak rozděleně to jde, aspoň se zase sejdeme s kamarádkami kozama osobně. Méééé. Jen mi přijde trošku škoda, že se nemůžu spojit s kozama online masivně, jako tomu bylo kdysi na počítači. Méééé. Módy na upravení a vytunění sebe sama a téhle špinavé díry sice konzole nepřinesla a ani přinést nejspíš nemůže, ale stejně jsem na to líná a vystačím si s nabídkou, co mi tento velmi bizardní svět nabízí. Naštěstí architekti tohoto světa mají v plánu svět vylepšovat přidávat do něj další kraviny a vtipné plus zábavné achievementy splnitelné skrze hromadu nesmyslných a fyzice se naprosto příčících změn, nad kterou sice kroutím rohy, ale nedá mi to mi to a stejně si to všechno vyzkouším, dokud nebudu mít všechny. Ty achivementy.

Jelikož rozsáhlé dělení tabulky všech koz mě zrovna dvakrát nenapumpovalo k sbírání bodů za devastování okolí a plnění absurdních úkolů, tak by nebyl žádný důvod, proč v tomto světě setrvat, proto bych se radši nechal přejet autem. Což vlastně nejde, tak bych skočil do jámy, což vlastně taky nejde, a jelikož utopit se, shořet ani zemřít po skoku z dvaceti patrové budovy nejde taktéž, tak abych to prostě celý zrestartoval. Jednoduše za chyby se platí, což autoři Goat Simulatoru vzali doslova a vůbec se nebojí náš prostoduchý svět plný bugů glitchů a chyb vám prodat za dvě stovky, což ve výsledku není moc, protože jak jsem řekla, autoři už mají naplánované aktualizace hry, které brzo namontují do Kozí vesničky a třeba i nové lokace – Goat of Thrones. Do té doby snad stihnu všechna ta dosažení ulovit. Mééé.

7

Hodnocením budiž samotná recenze. Méééé...
  • Míla

Na tohle recenze?!! Mám dost!!

• Hardombre01

poradte mi jak se postavit na predni nohy 😀

22. 04. 2019 • p.a.c.o0

RECENZE: Road Redemption

Hráči rádi vzpomínají na staré dobré klasiky, které přinesly nějakou tu zajímavou herní mechaniku. Spousta z těchto her by byla velice zajímavých i pro dnešní hráče, protože moc nezestárly, nebo by jim stačilo jenom trochu, aby odpovídaly dnešním standardům. I proto je pro dnešní vývojáře lákavá představa toho, že vezmou starou hru a pokusí se na ní postavit svou herní budoucnost. Bohužel ne vždy to dobře dopadne.

»
21. 04. 2019 • chaosteorycz3

Recenze: World Enduro Rally

Občas strávíte s hrou desítky hodin a stále nacházíte překvapující momenty. Ještě lepší je, když si vývojáři pro sebe nechají nějaký ten taj a během propagace nepropálí veškeré trumfy. Poslední dobou se sice stává, že neočekávané momenty pramení z trestuhodného stavu hry, ale zrovna dnes se nechci bavit o Bethesdě. Vlastně ani nevím o čem se budu bavit, protože World Enduro Rally není tajemná diva ve večerních šatech. Je to laciná rajda,...

»

»

»