Recenze: Goat Simulator pro Xbox One

Autor: Josef Brožek Publikováno: 17.4.2015, 18:31

Publikováno: 17.4.2015, 18:31

Sociální sítě

O autorovi

Josef Brožek

Josef Brožek

Je autorem 748 článků

Byla jednou jedna koza z Kozí vesničky, každý den tam projíždělo to a samé auto 300x za hodinu, házelo smyky, a stejně tak projížděl i kamión bez návěsu každou hodinu také 300x. V tom městečku žili lidé bez mozku, kteří svojí prázdnou hlavu neustále oslavovali. Nikdy tam nepršelo, a proto pořád tam jezdilo auto s nekonečným obsahem nádrže a benzínu. Pořád a pořád dokola kolem sena a nikdy ho to nepřestalo bavit. Obyvatelé jásali a přilepení na mém jazyku skákali do sběrače kombajnu.

asdas

Nemuseli to být jen lidé, na můj nejdelší jazyk na světě se přichytilo cokoliv klidně i stonásobně větší a těžší než já. Nedělá mi problém takovou věc za sebou táhnout či tlačit. Pokud se například chytnu jazykem za rogalo, letím s ním dál, aniž by to pilot zaznamenal. Díky mému jazyku jsem schopná plnil různě těžké achievementy. Achivementy nejsou zrovna dvakrát jednoduché. K tomu abych je dosáhlaněkterých z nich, netrvá dlouho a listuji na internetové příručce, jelikož nikdo mi neřekl, jak se například chodí po předních nohách nebo jak se hází backflip či frontflip. Naštěstí mi hodní chlapci a holky z Youtube poradili, že stačí dvakrát smýknout páčkou a už jdu po dvou, leč nemůžu říct, že přiložený manuál ke mně není dostačující k pohybu po vesničce a blízkému městečku, kde létá vrtulník a hraje pouť.

dasd

Každopádně moje konverze z počítače nedopadla kdovíjak dobře, když se například pohybuji, tak objekty přede mnou se vykreslují s okatou odezvou, což se ani na konzolích moc nevidí. Méééé. Přesto všechny chyby z PC verze zůstaly zachovány, a tak můžu klidně mlátit hlavou o zeď a hlava se mi zakroutí až k ocásku. Samo sebou výbuchy mě jako onehdy na počítači odmrští dva tisíce kilometrů daleko. Tedy dál než rogalo. Přesto ráda plním výzvy, které mi vesnička s městečkem přináší, jako například donést obětního beránka k pohřebišti, kde mi p obětování živé bytosti narostou ďáblovy rohy, nebo když skočím do jámy a vyskočím díky přednastaveném dvojitém jumpu před začátkem skotačení ve této lokaci, kdy během tohoto začátku si mohu zvolit zda začnu žrát trávu v o něco prázdnější vesničce, či špinavějším městečku nebo si nastavit takové věci jako zmiňovaný dvojitý jump, jetpack a podobné, naprosto zbytečně, ovšem zábavné vychytávky mé kozí osobnosti.

image

Bohudík to celé mohu prožít až se třemi dalšími kozami z mého reálného friendlistu, protože s tím, co mám doma na konzoli pracovat nemohu, avšak rozděleně to jde, aspoň se zase sejdeme s kamarádkami kozama osobně. Méééé. Jen mi přijde trošku škoda, že se nemůžu spojit s kozama online masivně, jako tomu bylo kdysi na počítači. Méééé. Módy na upravení a vytunění sebe sama a téhle špinavé díry sice konzole nepřinesla a ani přinést nejspíš nemůže, ale stejně jsem na to líná a vystačím si s nabídkou, co mi tento velmi bizardní svět nabízí. Naštěstí architekti tohoto světa mají v plánu svět vylepšovat přidávat do něj další kraviny a vtipné plus zábavné achievementy splnitelné skrze hromadu nesmyslných a fyzice se naprosto příčících změn, nad kterou sice kroutím rohy, ale nedá mi to mi to a stejně si to všechno vyzkouším, dokud nebudu mít všechny. Ty achivementy.

Jelikož rozsáhlé dělení tabulky všech koz mě zrovna dvakrát nenapumpovalo k sbírání bodů za devastování okolí a plnění absurdních úkolů, tak by nebyl žádný důvod, proč v tomto světě setrvat, proto bych se radši nechal přejet autem. Což vlastně nejde, tak bych skočil do jámy, což vlastně taky nejde, a jelikož utopit se, shořet ani zemřít po skoku z dvaceti patrové budovy nejde taktéž, tak abych to prostě celý zrestartoval. Jednoduše za chyby se platí, což autoři Goat Simulatoru vzali doslova a vůbec se nebojí náš prostoduchý svět plný bugů glitchů a chyb vám prodat za dvě stovky, což ve výsledku není moc, protože jak jsem řekla, autoři už mají naplánované aktualizace hry, které brzo namontují do Kozí vesničky a třeba i nové lokace – Goat of Thrones. Do té doby snad stihnu všechna ta dosažení ulovit. Mééé.

7
Technické zpracováníHratelnostTrvanlivostMultiplayer

Verdikt

Hodnocením budiž samotná recenze. Méééé...
08. 04. 2021 • Lukáš Urban0

Recenze: Outriders

Vážení a milí, takhle bychom to daleko nedotáhli. Pořád dokola vám někdo opakuje moudra o vzorném chování k přírodě. Ale je to marné, je to marné, jste prostě tupí. Vážně si myslíte, že se najde jiná planeta, kde skot místo plynů vypouští kyslík, vepřová pečeně se peče sama přímo na seleti v odpoledním slunci a z horských potoků teče šampaňské francouzské chuti? Tak přestaňte koukat na pohádky a dejte si dveřmi přímo mezi...

»
07. 04. 2021 • p.a.c.o0

RECENZE: It Takes Two

Štěstí přeje připraveným. Dvakrát měř, jednou řež. Ve dvou se to lépe táhne. Ano, čtete správně. Pro úvod této recenze jsem si vybral hned tři česká přísloví, která krásně fungují ve skutečném světě, ale stejně tak dobře platí i pro ten herní. Občas má člověk dost štěstí, podaří se mu projít nějakou zapeklitou herní pasáž snadno, ani neví jak. V opačném případě to znamená ztrátu několika minut při opakovaném průchodu. U...

»
31. 03. 2021 • Lukáš Urban0

Recenze: DOOM Eternal: The Ancient Gods

Rozmáhá se nám tu takový nešvar. Ať už má hrdina v ruce pušku typu M4, plazmový kulomet, kuš nebo meč, jeho největším nepřítelem není nikdo jiný než bozi. Jakoby došli maniaci, blázniví imperátoři, pošetilí vědci a kruté nestvůry. Je přitom úplně jedno, která mytologie se rozsápe, znásilní a odkopne do příkopu. Na frak dostávají antika, vikingové, keltové a když dojde historická inspirace, peklo je přeci věčné. Vývojáři akorát zapomínají na to,...

»
26. 03. 2021 • Lukáš Urban0

Recenze: Black Legend

Když se mágové nechali utáhnout ve svírací kazajce, byli blázni, jistě. Ale jen do chvíle, než se z ní ve zdraví dostali, čímž otevřeli dveře modernímu pojetí kouzelníků, kde jsou vystoupení vším, jen ne přehlídkou magie a opravdových čárů. Jenže v 17. století se oblbováním lidí nevydělávalo na hypotéku a auto na leasing. Uvrhnutí města do věčné mlhy mělo mnohem démoničtější důvod, při kterém asistovala skutečná síla z jiného světa. A i tehdy...

»
25. 03. 2021 • p.a.c.o0

RECENZE: El Hijo – A Wild West Tale

Když se řekne divoký západ nebo Mexiko, většina z nás si představí přestřelky, drogy, kovboje a další s tím spojené věci. Stejně tak se toho většinou chytnou i vývojáři a naservírují nám podobný herní zážitek. Někdy se však objeví titul, který na první pohled vypadá jako Hitman z tohoto prostředí, ale bez jakéhokoliv násilí.

»
19. 03. 2021 • HusekD0

RECENZE: Beach Buggy Racing 2: Island Adventure

Společnost Vector Unit nám již přinesla pár závodních her. Žádný z předešlých projektů ale nepřirostl hráčům příliš k srdci a jednalo se převážně o jednohubky, které se brzy odložili. Nyní nám představili nové pokračovaní ze série Beach Buggy pod názvem Beach Buggy Racing 2: Island Adventure. A mohu s klidným hráčským srdcem říct, že se jedná o nejlepší titul, jaký jsme od Vector Unit doposud dostali. Pokud máte chuť na motokárové závody, ale...

»
17. 03. 2021 • SeedarCZ0

RECENZE: Dungeons Defenders: Awakened

V dnešní době vychází zajímavých novinek na hraní pramálo. Víceméně se jedná jen o další díly pravidelně vyházejících her, čest vyjímkám. A na jednu takovou vyjímku se podíváme v dnešní recenzi. Jedná se o třetí díl tower defense akční rpg Dungeon Defenders, s přívlastkem Awakened s možností hrát online až ve 4 hráčích. Sice se nejedná o žádnou AAA pecku ani grafickou nálož euforie, i tak jde ale o zajímavý...

»
09. 03. 2021 • Michael Chrobok0

RECENZE: Tales from the Borderlands

Když v roce 2009 vyšla postapokalyptická střílečka s RPG prvky Borderlands, způsobila tak trochu malou revoluci. Záhy se série rozrostla o další díly, přičemž nemohla chybět ani adventura Tales from the Borderlands z dílny dnes již zrušeného Telltale Games. Toho času bylo nicméně studio na vrcholu a plodilo jednu adventuru za druhou.

»