Recenze: Goat Simulator pro Xbox One

Autor: Josef Brožek Publikováno: 17.4.2015, 18:31

Publikováno: 17.4.2015, 18:31

Sociální sítě

O autorovi

Josef Brožek

Josef Brožek

Je autorem 748 článků

Byla jednou jedna koza z Kozí vesničky, každý den tam projíždělo to a samé auto 300x za hodinu, házelo smyky, a stejně tak projížděl i kamión bez návěsu každou hodinu také 300x. V tom městečku žili lidé bez mozku, kteří svojí prázdnou hlavu neustále oslavovali. Nikdy tam nepršelo, a proto pořád tam jezdilo auto s nekonečným obsahem nádrže a benzínu. Pořád a pořád dokola kolem sena a nikdy ho to nepřestalo bavit. Obyvatelé jásali a přilepení na mém jazyku skákali do sběrače kombajnu.

asdas

Nemuseli to být jen lidé, na můj nejdelší jazyk na světě se přichytilo cokoliv klidně i stonásobně větší a těžší než já. Nedělá mi problém takovou věc za sebou táhnout či tlačit. Pokud se například chytnu jazykem za rogalo, letím s ním dál, aniž by to pilot zaznamenal. Díky mému jazyku jsem schopná plnil různě těžké achievementy. Achivementy nejsou zrovna dvakrát jednoduché. K tomu abych je dosáhlaněkterých z nich, netrvá dlouho a listuji na internetové příručce, jelikož nikdo mi neřekl, jak se například chodí po předních nohách nebo jak se hází backflip či frontflip. Naštěstí mi hodní chlapci a holky z Youtube poradili, že stačí dvakrát smýknout páčkou a už jdu po dvou, leč nemůžu říct, že přiložený manuál ke mně není dostačující k pohybu po vesničce a blízkému městečku, kde létá vrtulník a hraje pouť.

dasd

Každopádně moje konverze z počítače nedopadla kdovíjak dobře, když se například pohybuji, tak objekty přede mnou se vykreslují s okatou odezvou, což se ani na konzolích moc nevidí. Méééé. Přesto všechny chyby z PC verze zůstaly zachovány, a tak můžu klidně mlátit hlavou o zeď a hlava se mi zakroutí až k ocásku. Samo sebou výbuchy mě jako onehdy na počítači odmrští dva tisíce kilometrů daleko. Tedy dál než rogalo. Přesto ráda plním výzvy, které mi vesnička s městečkem přináší, jako například donést obětního beránka k pohřebišti, kde mi p obětování živé bytosti narostou ďáblovy rohy, nebo když skočím do jámy a vyskočím díky přednastaveném dvojitém jumpu před začátkem skotačení ve této lokaci, kdy během tohoto začátku si mohu zvolit zda začnu žrát trávu v o něco prázdnější vesničce, či špinavějším městečku nebo si nastavit takové věci jako zmiňovaný dvojitý jump, jetpack a podobné, naprosto zbytečně, ovšem zábavné vychytávky mé kozí osobnosti.

image

Bohudík to celé mohu prožít až se třemi dalšími kozami z mého reálného friendlistu, protože s tím, co mám doma na konzoli pracovat nemohu, avšak rozděleně to jde, aspoň se zase sejdeme s kamarádkami kozama osobně. Méééé. Jen mi přijde trošku škoda, že se nemůžu spojit s kozama online masivně, jako tomu bylo kdysi na počítači. Méééé. Módy na upravení a vytunění sebe sama a téhle špinavé díry sice konzole nepřinesla a ani přinést nejspíš nemůže, ale stejně jsem na to líná a vystačím si s nabídkou, co mi tento velmi bizardní svět nabízí. Naštěstí architekti tohoto světa mají v plánu svět vylepšovat přidávat do něj další kraviny a vtipné plus zábavné achievementy splnitelné skrze hromadu nesmyslných a fyzice se naprosto příčících změn, nad kterou sice kroutím rohy, ale nedá mi to mi to a stejně si to všechno vyzkouším, dokud nebudu mít všechny. Ty achivementy.

Jelikož rozsáhlé dělení tabulky všech koz mě zrovna dvakrát nenapumpovalo k sbírání bodů za devastování okolí a plnění absurdních úkolů, tak by nebyl žádný důvod, proč v tomto světě setrvat, proto bych se radši nechal přejet autem. Což vlastně nejde, tak bych skočil do jámy, což vlastně taky nejde, a jelikož utopit se, shořet ani zemřít po skoku z dvaceti patrové budovy nejde taktéž, tak abych to prostě celý zrestartoval. Jednoduše za chyby se platí, což autoři Goat Simulatoru vzali doslova a vůbec se nebojí náš prostoduchý svět plný bugů glitchů a chyb vám prodat za dvě stovky, což ve výsledku není moc, protože jak jsem řekla, autoři už mají naplánované aktualizace hry, které brzo namontují do Kozí vesničky a třeba i nové lokace – Goat of Thrones. Do té doby snad stihnu všechna ta dosažení ulovit. Mééé.

7
Technické zpracováníHratelnostTrvanlivostMultiplayer

Verdikt

Hodnocením budiž samotná recenze. Méééé...
  • Míla

    Na tohle recenze?!! Mám dost!!

  • Hardombre01

    poradte mi jak se postavit na predni nohy 😀

17. 02. 2019 • lindros88cze0

RECENZE: Jump Force

Je tady další bojovka, která vytváří směs postav z různých světů anime. Tentokrát se jedná o týmovku Jump Force, které určitě ani zdaleka nebude posledním z tohoto žánru, ale přeci by byla škoda jej minout. Od ostatních her svého typu se odlišuje především svým vizuálním stylem, kdy se snaží anime postavy zpodobnit realističtěji, což může působit trochu směšně, ale ve výsledku dokáže zaujmout, i když určitě ne každého.

»
16. 02. 2019 • chaosteorycz5

Recenze: Crackdown 3

„Tak se podívej chlapče. Už máš dost let, aby si pochopil, že jsi nechtěný. Dnes tu s tebou mluvím jen díky brzké zavírací době obchodů a faktu, že moje jediná ochrana byl tehdy deštník. Šanci zbavit se tě okamžitě jsme propásli, a tak došlo na komplikovanější řešení. Do Nigérie si nedoputoval, protože jsem část peněz na poštovné propil U Fleků. A řvoucí balík byl beztak podezřelý. Snaha o prodej v internetové aukci...

»
14. 02. 2019 • p.a.c.o4

RECENZE: Far Cry: New Dawn

Pokračování zaběhnutých sérií to zejména v poslední době nemají vůbec snadné. Zde se totiž, mimo jiné, projevují sympatie či antipatie k jednotlivým značkám nebo vývojářským domům, a to radikálněji než kdy dříve. Onou otázkou a problémem je, jak moc danou hru inovovat, aby si ještě zachovala svou identitu, ale zároveň mohla hráči nabídnout něco nového. Série Asssassin’s Creed je dobrým příkladem toho, jak to může dopadnout a pomalu se toto ožehavé...

»
13. 02. 2019 • chaosteorycz15

Recenze: Metro Exodus

Rusko. Řekněte bez opovržení jméno východní velmoci ve špatný čas, ve špatné společnosti a máte zaděláno na pěkný problém. V lepším případě se setkáte s ostrým slovníkem. V tom horším vás čeká hloubková lustrace, kdy se kolektiv odhodlá k osobní prohlídce, hledajíc odposlechy, rudou knížku, podepsanou fotografii Vladimíra Vladimiroviče a zbytky smrtící látky. Ale proč ta hysterie? Země rozprostírající se na asijském kontinentu dala světu i dobré věci. Tak třeba architekturu, vodku, jednoduché věci...

»
12. 02. 2019 • CryLineT0

Recenze: DreamWorks Dragons Dawn of New Riders

Rodiče to nemají lehké. Při výběru vhodné hry často bývají omráčeni krásným přebalem a lehce tak přehlédnou věkové doporučení, které je alespoň drobným návodem ke správnému věku. Ukázkovým případem byla nedávná RPG Kingdom Hearts III, která by se vnutila i nemluvněti. U dračího příběhu podobný přešlap nehrozí, protože jde o přímočarou jednohubku pro malé.

»
06. 02. 2019 • CryLineT10

Recenze: Kingdom Hearts III

Odvaha, odhodlání, láska, přátelství, spravedlnost. To jsou motivy, se kterými manipuluje každé dobrodružství, každá báchorka pro děti a každý hrdinský epos. Jako malí jsme tyto vlastnosti brali za své, stejně jako postavy, jež je ztělesňovaly. Vařečky byly našimi světelnými meči, násady od košťat symbolizovaly mušketýrské kordy a poklice od zavařovacího hrnce posloužila coby štít Kapitána Amerika. Víte co? Ono ale stačí mnohem méně. Třeba obyčejný klíč.

»
05. 02. 2019 • p.a.c.o0

RECENZE: Genesis Alpha One

Vesmír je nekonečný a stejně tak i možnosti v něm. Kolikrát nás jeho zákonitosti až překvapí a ne jinak je tomu i v herním vesmíru. Snad poprvé se mi stalo, že hra, o kterou jsem stál, byla nakonec něco úplně jiného, než jsem původně očekával. Z počátku jsem byl trochu zklamaný, ale nakonec jsem hře přišel na chuť a byl jsem rád, že jsem se o ní zajímal.

»
29. 01. 2019 • chaosteorycz1

Recenze: Resident Evil 2

Hra roku už na jeho počátku? Jsem si vědom drzosti mé otázky, která v některých z vás vzbudí nechápavý výraz. Čeká nás rok plný nových značek a velkolepých pokračování, tak jak si dovoluji vytahovat recyklát dvacetileté hry, který se veze na pseudo-vlně remasterů a remaků. Povím vám zatím jediné, Resident Evil 2 se neveze, on tu vlnu vede. Jestli jste někdy pochybovali, zda dnešní hráči potřebují pohlavek z minulosti, aby prozřeli ze všednosti...

»