Recenze Truck & Logistics Simulator

Publikováno: 15.2.2024, 9:13

Sociální sítě

O autorovi

DandyCZE

DandyCZE

Je autorem 239 článků

Člověk by řekl, že v poslední době máme podobných her docela hodně. Většina se snaží něčím zaujmout a ukázat specifickou část dopravy. Na PC je to snažení vydavatelů velmi obtížné, jelikož tam mají ETS, které sice nabízí „pouze“ přepravu, ale i tak vládne danému segmentu. Na konzolích je situace jiná a tak vždy s velkým zájmem sleduji další pokusy studií přinést kvalitní dopravní simulátor. Dnes se podíváme na Truck & Logistics Simulator který dorazil na konci minul=ho roku a stojí za zrecenzování.

V Truck & Logistics Simulatoru můžete řídit a upravovat více než 30 různých vozidel, od minivanů až po těžké nákladní vozy, z nichž každý má vlastní fyziku a interiér. Vlastní fyzika je dost důležitý obrat, jelikož se rozhodně nejedná o realistickou simulaci jízdy. Váha nákladu nemá moc vliv na vaše auto, samotné ovládání mi přišlo spíše arkádovité. Na ovladači i přes nastavení nejnižší odezvy auta zatáčejí příliš rychle, což mě hodně narušovalo pocit jízdy. Ovšem po připojení volantu, který každá podobná hra nepodporuje se začalo  jezdit velmi dobře a požitek z jízdy byl skutečně výborný. Zde si autoři zaslouží palec nahoru.

Jistě se budete ptát na grafiku a osobně musím říct, že na podobnou hru je to spíše standard možná trošku lepší. Ocenil jsem plynulejší dokreslování objektů na větší vzdálenost.  Z oblohy na mě nic nepadlo a ani se mi auta nepropadali do jiného světa 😊 Těšit se můžete i na kosmetické změny počasí.

Samotný svět vypadá velmi slušně a autem můžete jezdit i dost mimo vyznačená místa. Počítačem řízených aut najdete také dost, ale jejich inteligence je na bodu mrazu. ČERVENÁ není červená, přednost zprava je „pade na pade“. Pokud řídíte na našich silnicích, tak jistě máte vybudované dostatečné reflexy, takže při dodržování odstupu se dá hra velmi dobře hrát. Pro vás červená sice platí, ale ne vždy jsem dostal pokutu a asi nejpřísnější jsou stojany s měřením rychlosti, není jich moc, ale fungují dobře. Kromě provozu se musíte starat i o doplňování paliva a opravy vozidel. Celkový pocit z jízdy je špatným fungováním AI zatím dost ovlivněn a je to škoda, hlavně to chování zprava a na kruhácích.

Samotná náplň hry je přemístit zejména stavební věci z místa na místo. Trošku netradičně si vyzkoušíte i jízdu s pickupem nebo dodávkou. Určité náklady si budete muset i naložit vysokozdvižným vozíkem, což mě dost bavilo. Hra tak nabídne celou řadu misí, od jednoduchých rozvozů až po terénní dobrodružství, které prověří vaše řidičské dovednosti a plánovací schopnosti. Můžete také prozkoumávat mapu a objevovat skrytá tajemství po cestě. Autoři od vydání hry přidávají průběžně obsah a je stále co dělat. V tomto směru mi hra přišla hodně zajímavá a rozhodně nabízela o zlomek víc než konkurence. Progres hry vám umožňuje vylepšovat auta a odemykat těžší dopravní kalibry od pickupů až po tahače. Stále vyhlížím Xbox verzi hry Alaskan Road Truckers, které vypadá také velmi dobře a měl jsem šanci si vyzkoušet na PC.

Co potěší je i fakt, že do práce můžete pozvat i s kolegy a kamarády a rozhodně doporučuji. Lze připravit i speciální konvoje na kterých se budete všichni podílet.

7
Technické zpracováníHratelnostTrvanlivostMultiplayer

Verdikt

Podobných her je opravdu hodně a málokterá je dotažena do AAA hry. Tato hra nabízí sice průměr, ale to bez závažnějších nedodělků, které defakto znemožňují hrát zábavně hru. Nabídka misí je dostatečná a potěšila mě mezihra s nakládáním. Pokud máte rádi podobný styl dopravních her, tak tato podle mě patří rozhodně k tomu lepšímu co na Xboxu máme a to hlavně s velmi dobrou implementací volantu, co posune zážitek z jízdy.
podpora volantůAI ostatních řidičů
mezihra s nakládánímneohrabené ovládání na gamepadu
multiplayernízká úroveň simulace jízdy
bez větších technických chyb
02. 05. 2024 • Lukáš Urban0

Recenze: Tales of Kenzera: ZAU

Metroidvanie slaví úspěch od dob, kdy bylo možné rozpoznat herní postavu od pozadí. A to už nějakých pár dekád bude. Postupem času se i v tak malém a omezeném žánru plošinovek našly menší kategorie a větve, které se odlišovali náročností, herními prvky a využitím třetího rozměru. Tale of Kenzera: Zau nehodlá posouvat hranice toho, co už dávno znáte, ale umě využívá jejich linií, aby dala na vědomí, že i začínající studio...

»
02. 05. 2024 • p.a.c.o0

RECENZE: TopSpin 2K25

Tenisové hry jsou součástí herního světa již pěknou řádku let. V dřívějších dobách to měly docela snadné – dali jste panáčky na kurty, mezi nimi létalo něco jako míček a oni do něj pinkali. Grafika byla jednoduchá, fyzika taky nebyla nijak komplikovaná a hrálo se. Postupem času nároky vzrostly, ale i tak se s nimi dokázali vývojáři velice pěkně popsovat a my si mohli užívat kvalitního zpracování tohoto sportu.

»
30. 04. 2024 • p.a.c.o0

RECENZE: Ready, Steady, Ship!

Kooperativní hraní je skvělá věc, takže jsem velice rád, že na něj vývojáři myslí a zásobují nás poměrně velkým množstvím zábavných titulů. Díky nim můžeme prostřednictvím obrazovky vyzkoušet třeba vztahovou rodinou terapii v It Takes nebo utíkat z vězení v A Way Out. Jsou tady ale také přímočařejší činnosti, jako třeba Moving Out se stěhováním nábytku, Overcooked prověří koordinaci v kuchyni a Tools Up při rekonstrukci.

»
15. 04. 2024 • HusekD0

RECENZE: Dragon’s Dogma II

Ani se mi tomu nechce při psaní recenze věřit. První díl Dragon’s Dogma dorazil do našich obchodů před dlouhými dvanácti lety. Tehdy si okamžitě dokázal získat srdce spousty hráčů a ke dnešnímu dni se prodalo téměř osm miliónů kopií. Jednalo se o velmi specifické RPG, za kterým stálo asijské studio Capcom. Svým zpracováním a jedinečným přístupem si získal i západní publikum, čímž se odlišoval od své konkurence. Rok od svého...

»
13. 04. 2024 • Lukáš Urban0

Recenze: Outcast: A New Beginning

„Bože, ty devadesátky.“ Neříkají si jen milovníci starých časů, ale také herní tvůrci, kteří se stále častěji vrací do dob, kdy byly hry ambicióznější, hrdinové hrdinštější a komunita uzavřenější. Je pravdou, že oblast primitivní akční zábavy vykazovala tehdy kulminaci. Náš svět zachraňoval kde kdo, a tak se často cestovalo daleko za oběžnou dráhu, kde čekala vyspělejší mimozemská civilizace na Jardu od bagru, aby ji zachránil s důvtipem barbara a odhodláním tažné...

»
02. 04. 2024 • Lukáš Urban0

Recenze: Valiant Hearts: Coming Home

Nechce se tomu věřit, ale už je to deset let, co jsme se vydali do první světové války, abychom z pohledu čtyř různých osob poznali příběhy, o nichž se v historických zápiskách nemluví. Adventura, sázející na silný příběh a hratelnost větvenou různými styly dle hrdiny, zaznamenala úspěch a přebal vojáka se záchranářským psem se objevil na všech dostupných platformách tehdejší generace. A vlastně bylo otázkou času, kdy se k titulu někdo vrátí. A...

»
25. 03. 2024 • Lukáš Urban0

Recenze: The Outlast Trials

Když si uděláte jména na dusných hororech pro jednoho, kde si hráče vodíte jak psa po výstavním molu, třebaže on sám má mizivý pocit volného pohybu, je vykročení do multiplayeru poněkud ošidné. Zejména do žánru, kde si Dead by Daylight udělala těžké opevnění, které pravidelně zpevňuje rozšířeními se slavnými hororovými maniaky. A že napodobit podobný úspěch, třebaže máte v řiti zaražená lejstra od známé licence, není zrovna lehké, připomínají Resident Evil:...

»
25. 03. 2024 • SeedarCZ0

Recenze: Tram Simulator: Urban Transit

Se simulátory se nám roztrhl pytel a přistála nám tu k zhodnocení další z nich, tentokrát jsme se podívali do víru velkoměsta na železnici. Vývojářské studio Stillalive Studios je známé především simulátorem Bus Simulator, se tentokrát vydalo na podobnou cestu. Prostě jsme jen autobus vystřídali za tramvaj. Očekávání tedy byla vcelku vysoká, studio už má s produkcí v tomto žánru poměrně značné zkušenosti a tak jsem se s chutí do testování...

»