Zajímavosti z technických sezón Sea of Thieves

Autor: chaosteoryczPublikováno: 11.1.2018, 15:16

Publikováno: 11.1.2018, 15:16

Sociální sítě

O autorovi

chaosteorycz

chaosteorycz

Je autorem 1933 článků

V těchto dnech Rare obesílá členy insider programu, že jsou srdečně vítáni v brzké otevřené betě a jako bonus přikládá mimo jiné i infografiku z uzavřených technických testů. Co se z ní dozvídáme? Že vyzkoušet hru si mohlo už 356 192 hráčů, kterým se podařilo dohromady prodat necelých 670 000 truhel. Záměrně nepíšeme najít, protože ne vždy se vykopaný poklad dostane až do cílové destinace. Odevzdáním truhel hráči získali jednu miliardu a 840 tisíc zlatých. Když zrovna nekřižovali moře, oddávali se korbelům s povzbuzujícím mokem. Jejich počet se zastavil pod hranicí 584 000. Sami, ve dvojici nebo v partě čtyř pirátů strávili insideři ve hře více jak 54 tisíc dní. Během této doby byly vystřeleny necelé čtyři miliony koulí, žraloci zabili víc hráčů než pistole a nehoda se stala v porovnání s mečem mnohem účinnějším zabijákem. A kdo se stal nejobávanějším pirátem? Capta1n Cr0ss s dvěma tisíci odpravenými protihráči.      

 

06. 02. 2019 • chaosteorycz3

Ukažte kamarádům pravý pirátský život

Každý to zná. Máte oblíbenou kooperativní hru, a ne přesvědčit ostatní, aby ji alespoň vyzkoušeli. Jak se zdá, náš web není jediný, kde se občas vlci samotáři poptávají po posádce, která by dělala společnost jejich dobrodružným výpravám. A tak v Rare bouchli do stolu a přišli s akcí Friends Play Free. Každý, kdo Sea of Thieves již hrál, obdrží na e-mail tři kódy pro své kamarády. Ti jejich prostřednictvím získají plný přístup...

»
17. 01. 2019 • chaosteorycz0

Rare v únoru zmenší Sea of Thieves

Jak se zlepšuje technologie pro výrobu her, logicky se zvyšuje velikost instalačního základu. Vývojáři musí někam nacpat textury podporující 4K rozlišení a pokud mají v titulu navíc mnoho filmečků, je potřeba vymezit prostor také pro ně. Jsou ovšem hry, jejichž chod je úspornější a pokud se do nich pustí šikovné ruce optimalizačního týmu, může jít hodnota instalace rapidně dolů. To se týká pirátů, u nichž producent Joe Neate upozorňuje na únorovou...

»
03. 01. 2019 • chaosteorycz8

Dostane Sea of Thieves příběhovou kampaň?

Svět lebek, zkřížených hnát a potopených vraků byl od počátku prezentován jako multiplayerový počin, ve kterém se osamocený jedinec sice neztratí, ale lehké to mít rozhodně nebude. Studio Rare chtělo dodat značku, kde hráči budou sdílet dobrodružství, útrapy, výzvy a radost z vítězství. To se postupem měsíců dá považovat za splněný úkol. Nicméně nejenom v našem nedávném redakčním speciálu bylo vysloveno přání, že by tomu celému slušel příběh a s ním kampaň pro...

»
03. 12. 2018 • chaosteorycz0

Šetnáctý díl pořadu XKO MAG

Ještě dva díly a bude tu krásné číslo osmnáct. Plnoletost oslavíme za bujaré party, po které už asi další pokračování prožijeme v oparu lihové nevědomosti. To má ale čas, zatím máme sotva ošoupanou občanku a program složený z aktualizací. Nejdříve update služby Xbox Game Pass, kam tenhle týden zavítají jak úplné novinky, tak hry, které už možná znáte či dokonce máte. Nový díl se neobešel ani bez zlatých her, tedy bez programu...

»
28. 11. 2018 • chaosteorycz1

Shrouded Spoils pouští Sea of Thieves ze řetězu

Po několika měsících, kdy studio Rare proměnlivě upravovalo hru tak, aby byl v popředí vždy nový obsah a plynulý chod, nastal čas spojit vše dohromady. A samozřejmě přidat zase něco nového. Bezplatná aktualizace Shrouded Spoils dělá ze Sea of Thieves skutečně úplně jinou hru, než kterou jsme dostali po vydání. Megalodon nebo Kraken? Otázka už nepotřebuje odpověď, neboť ve vodách číhají oba. Kraken se nově přizpůsobí velikosti lodi, zatímco pozůstatek pravěku...

»
25. 11. 2018 • chaosteorycz5

První pirát má všechny achievementy za Sea of Thieves

Pro někoho jsou „ajchy“ zbytečností, pro jiné motivací, aby nad hrou strávili o nějaký ten pátek víc. Sbírání přitom není vždy jednoduché a řada her svůj skalp rozhodně nedá zadarmo. Jednou takovou je pirátská exkluzivita Sea of Thieves, kde teprve v minulých dnech první hráč odemknul všechny položky. S dotyčným přinesl rozhovor True Achievement, pro který Zyx upřesnil, že mu tato štace zabrala více jak dva tisíce hodin. Hrát začal dva dny...

»
12. 10. 2018 • chaosteorycz0

Po Forsaken Shores piráty rozšiřují Cargo Runs

Tentokrát nejde o novinku v pravém slova smyslu, ale spíše o rozšíření stávajícího systému. Merchant Alliance je ve hře přítomna už nějaký čas a umožňovala vám budovat renomé prostřednictvím dovozu zvířat. Pokud se vám poštěstilo a narazili jste na krabici exotického obsahu, nepohrdli obchodníci ani tím. Možnosti přepravní aliance se teď rozšiřují o slíbené Cargo Runs. Rozdílů oproti dodávkám zvířat je několik. Předně, nehoníte přepravní artikl po ostrovech, ale dojedete si...

»
08. 10. 2018 • chaosteorycz1

Sázka na jistotu

Naši pravidelní čtenáři dobře vědí, že Call of Duty se do redakce příliš nedostává. Pokud si ho tedy sami nepořídíme. Proto všichni určitě pochopí, že se mu nedostane pozornosti v programu streamů. Místo nového dílu nesmrtelné série vsadíme na jistotu. Aktuální týden otevře Mafie, a to s nejméně oblíbeným dílem série. Což nutně neznamená, že je špatný. V úterý se vrátíme pod vodu se Subnauticou, kterou bychom rádi doplnili ještě o nějaký menší...

»