Cyberpunk 2077 prodal 30 miliónů kusů
Od vydání Cyberpunku 2077 uplynuly téměř čtyři roky a od tohoto bouřlivého vydání toho hra prožila hodně. Nakonec se vývojářské studio CD Projekt RED dočkalo napravení různých chyb a i díky neustále péči se hry prodalo neuvěřitelných 30 milionů kopií. „Díky za podporu Cyberpunk 2077 y’all!“, napsal globální PR ředitel Radek Grabowski na Twitter/X a oslavil tento milník obrázkem s impozantním milníkem 30 milionů prodaných kopií. Zajímavý milník slaví také rozšíření Phantom Liberty, kterému se podařilo překročit hranici 8 milionů prodaných kopií, což je na DLC docela významné číslo.
Čtveřice her na prodloužený víkend zdarma
Velikonoce klepou na dveře a s nimi i prodloužený víkend, takže je docela velká šance, že se najde nějaká chvilka na hraní. Jak jsme si již řekli z kraje týdne, jednou z her v nabídce bude 5 hodin dlouhá trial verze skvělého Cyberpunk 2077. Do kategorie trial se řadí také Assassin’s Creed Mirage, který si můžeme vyzkoušet na 2 hodiny, ale na poznání toho, zda vás hra bude bavit nebo...
Cyberpunk 2077 bude možné vyzkoušet zdarma
Víkendová nabídka zdarma oznamuje svůj první titul poměrně brzy a tentokrát půjde o opravdu zajímavý kousek. K zahrání totiž bude skvělý Cyberpunk 2077, ze kterého si můžeme zahrát celých 5 hodin bez nutnosti vlastnit nějaký typ předplatného. Hrát bude možné od čtvrtka 28. března do pondělního rána, tedy 1. dubna. Ve zkušební verzi budou samozřejmě přítomny všechny aktualizace, včetně rozsáhlé aktualizace 2.0 s přepracovanou hratelností, přepracovanými stromy dovedností a perky, souboje s...
Cyberpunk 2077 dostane funkční metro
Ač měl být update na verzi 2.0 tím posledním velkým vylepšením pro Cyberpunk 2077, není tomu tak. Vývojáři nadále pokračují na vylepšeních hry a další přijde ve formě updatu 2.1. Tím hlavním, co přinese, bude zprovoznění městského systému metra NCART. Díky Radioportu si budeme moct rádiové stanice Night City užívat i mimo vozidla. Aktualizace také možnost pozvat své partneryx do bytu, kde si budou moci užít společné chvíle. Chybět nebudou také další...
Cyberpunk 2077 pokořil další milník
Z velice zajímavým prohlášením přišel CD Projekt Red ohledně prodejů hry Cyberpunk 2077. Ještě na konci září vývojáři hlásili 20 miliónů prodaných kusů a ani ne o 14 dní později se toto číslo navýšilo na 25 miliónů. Zásluhu na tom má nejen vydání patche 2.0, který hru posunul na úroveň, kde ji hráči chtěli mít už na začátku, ale také vydání DLC Phantom Liberty. To během prvního týdne od vydání zapsalo...
Phantom Liberty dostává launch trailer
Netrpělivě očekáváné první a zároveň poslední DLC do Cyberpunku 2077 je tady a tak nesmí chybět obligátní launch trailer lákající na téměř až detektivní dobrodružství, kterým nás provede Idris Elba. Podle vývojářů se v traileru ponoříme do světa Phantom Liberty a špionážního příběhu, kde mezi témata patří loajalita, důvěra, svoboda a odpovědnost za vlastní činy. Jak se dalo očekávat, objevuje se v něm i nová postava Idrise Elby, spící agent Solomon Reed,...
Cyberpunk 2077 Update 2.0 je tu
Velká očekávání jsou spojena s vydáním nového datadisku pro Cyberpunk 2077, který nese název Phantom Liberty a společně s Idrisem Elbou nabídne opravdu hutnou dávku nového obsahu na ploše nějakých třiceti hodin. Před tímto DLC však vychází také velký update hry na verzi 2.0, který slibuje opravit nebo zlepšit celou řadu věcí. Mezi klíčové změny patří přepracovaný kybernetický software, souboje s vozidly, automobilové honičky, policejní systém nebo stromy dovedností a perky,...
Phantom Liberty posouvá Cyberpunk 2077 novým směrem
Na adresu opulentního projektu od CD Projekt Red toho bylo za poslední léta řečeno hodně. Ať toho dobrého nebo špatného. Sami jsme si v redakci prošli od fascinace po zklamání mnohými emocemi, a přesto ty upoutávky stále fungují. Rozšíření Phantom Liberty je jakousi druhou šancí pro titul, který to neměl zrovna lehké, protože… a následuje vagon špatných rozhodnutí, křivd a pochybení.
Cyberpunk 2077 se opět hlásí o pozornost
Poslední velkolepý projekt studia CD Projekt RED zanechal v herním průmyslu, jakožto v celé komunitě, nezapomenutelný dojem. A je úplně jedno, zda se na to podíváme očima zarputilého kritika nebo zaslepeného studiového fanouška. O hře se mluvilo dlouhá léta, kopie se prodávaly jako čerstvé rohlíky, ti v kancelářích vydělali dřív, než hra vůbec vyšla a hráči se pravidelně potkávali v rinzích redakčních diskuzí, aby se ubili neochvějnými argumenty. Jako by to bylo včera, co?...