
F1 25 ukazuje přepracovaný My Team
První „hluboký ponor“ do novinek chystaného F1 25 a přináší nám detaily ohledně notně přepracovaného My Team 2.0. Ten slibuje největší přepracování od roku 2020. Režim nově definuje naši roli majitele týmu a poskytne nám autentičtější zážitek zaměřený na řízení. To zahrnuje každodenní provoz důležitého zázemí našeho týmu F1, stejně jako převzetí odpovědnosti nebo nábor našich dvou jezdců, z nichž za jednoho z nich budeme moci během závodních víkendů závodit.
Inženýrské, personální a firemní oddělení budou vyžadovat taktéž pod naším vedením, přičemž oddělený výzkum a vývoj umožní větší flexibilitu v inženýrském oddělení, zatímco v personálním oddělení budeme díky dynamickému systému smluv s jezdci utvářet budoucí sestavu týmu. To zahrnuje osobní schůzky k projednání podmínek, ale pozor na uniklé rozhovory, které mohou dohody zhatit. V rámci vyvažování nákladů a efektivity je třeba poskládat tým velký tak akorát, aby s minimem nákladů zvládl maximum práce. V oblasti Corporate určíme svou finanční strategii a budeme sledovat sezónní výdaje, abychom nepřekročili limit nákladů. Editor polepů nám pak umožní více možností designu pro lépe definovanou vizuální identitu našeho týmu.
Kromě toho My Team 2.0 nabídne zcela nový prostor Team HQ, kde budeme svůj tým rozvíjet, dále také přepracovaný systém postupu, do kterého jsou nyní integrována ocenění z kariéry řidiče. Čím více ocenění získáme, tím lákavější bude náš tým pro potenciální řidiče. Jezdce můžete rekrutovat my nebo naši soupeři s umělou inteligencí a do startovního pole je opět možné přidat jedenáctý tým – Konnersport z příběhového režimu Braking Point nebo tým APXGP z připravovaného filmu Apple Original F1. EA Sports F1 25 vychází na konzolích Xbox Series 30. května.


F1 25 oficiálně oznámeno
EA a vývojáři z Codemasters představili první pohled na EA Sports F1 25, přičemž potvrdili datum vydání na konec května a návrat příběhového režimu Braking Point pro jeho třetí kapitolu.