Herní pacárna #1

Publikováno: 26.5.2019, 17:55

Sociální sítě

O autorovi

Lukáš Michal

Lukáš Michal

Je autorem 3476 článků

U hraní se dá krásně relaxovat, což se snažím aplikovat nejen na sebe, ale i své okolí...

Každý den se vám snažíme servírovat novinky z herního světa. Tahle serózní práce je naší hlavní náplní, kterou následně doplňují recenze. Herní pacárna taktéž přináší nálož zpráv z herního světa, které jsou však podstatně „pravdivější“, exkluzivnější a dohalují pozadí herní scény (někdy i doslova). Tvůrčím způsobem se na nich podílí místní duo Lukáš (p.a.c.o) a Lukáš (ChaosteoryCZ), u něhož moc dobře víte, že občas mají trochu bujnější fantazii nebo velice progresivní nápady či myšlenky. A právě tyto své schopnosti se promítají do herní pacárny, jejíž první díl právě startuje. Užijte si nejlepší zprávy z herního světa, které jinde nenajdete a nezapomeňte do komentářů přidat své názory na tuto produkci.

  • Microsoft se spojil se Sony. Tato zpráva proletěla médii jako střela a u hráčů se dočkala celé řady reakcí. Na jistém webu to vypadalo na hromadné sebevraždy, jinde se oslavovalo. Bohužel spousta redakcí přehlédla vyjádření šéfa Sony, Jima Ryana. Ten pro herní web Gemratsu řekl: „Je to první část naší transformace stát se lepší herní společností. Sice jsme se poslední roky Microsoftu smáli, ale jak se ukázalo, jejich kroky byly správné. My je proto kopírujeme (placený online multiplayer, ea access, vysoký výkon konzole – pozn. redakce), abychom hráčům nabídli moderní technologie a přístup k nim.“ Bylo jenom otázkou času, než se něco takového stane, přeci jenom rivalita je fajn, ale v technologické stránce by se pomyslné „táhnout za jeden provaz“ mohlo vyplatit všem. Ryan rozhovor zakončil tajemným vyjádřením: „Uvidíme, kam nás společná spolupráce nakonec zavede. Jsme jedna velká herní rodina, takže by bylo rozumné ukončit ty nesmyslné a nekonečné souboje.“ Zajímavá myšlenka pro herní komunitu. Může to však znamenat něco převratného v politice obou firem, nebo snad může dojít k jejich sloučení? To jsou všechno otázky, na které nám snad odpoví nadcházející herní výstava E3.

  • RAGE 2 má zaděláno na velký problém. Sdružení Woman First, konkrétně odbor blondýn, si všimlo, že ač je hra stylizována do růžové barvy, je zde málo doplňků v této barvě. Dále je překvapilo, že se ve hře nenachází žádné funkční nákupní centrum a salóny krásy. Jejich tisková mluvčí Elle Woodsová k tomu řekla: „Pomineme-li fakt, že chybí nová móda a celá hra jako by se zasekla v minulosti, dokázali bychom se přes tyto věci přenést. Co však akceptovat nelze, je velikost zbraní ve hře. Všechny jsou až příliš velké a chudáček Rambo se s nimi do našich kabelek prostě nevejde. Myslel někdo z vývojářů na to nebohé zvíře, nebo muži, kteří mezi vývojáři převládají, mají neustálou potřebu si tou velikostí něco kompenzovat?“ Chystají proto uspořádat schůzku s ochránci virtuálních zvířat, aby se poradili, jak postupovat proti vývojářům z Avalanche Studios a id Software. Doufejme, že se všechno podaří vyřešit ke spokojenosti všech. Přeci jenom udělat update, klidně i za poplatek, přidávající nové oblečení nebude problém a stejně tak zredukovat velikost zbraní by mělo být záležitostí chvilky. Příště by vývojáři takovou zřejmou věc měli odhalit v čas sami. Přeci nechceme hrami někoho urážet nebo utiskovat.

 

  • Květnová aktualizace přinesla do našich konzolí několik změn. Většina se jich týká přátel, odesílání zpráv nebo práce se seznamem her a aplikací. Některé změny se však odehrávají i na pozadí, jak odhalil web XWare.com. Dle jeho zjištění došlo k nasazení progresivní umělé inteligence (vše za přispění Microsoft Azure), jejímž úkolem je optimalizovat každou jednotlivou hru pro ideální herní zážitek. V průběhu hraní tak bude náhodně upravován výkon konzole pro neplynulé hrání, nebo zvyšování otáček chlazení konzole do nepříjemných zvukových hladin. Kdo se rozhodne si v nastavení konzole zaškrtnout možnost „výzva“, u toho bude docházet k náhodnému vypínání konzole, samozřejmě bez uložení poslední herní pozice. Je zkrátka vidět, že v Microsoftu vědí, co hráči chtějí a nezatěžují se drobnostmi, jako je třeba plynulý chod dashboardu. To přece ke štěstí nepotřebujeme.

 

  • Po úspěchu dodatečného obsahu u DiRT Rally, přichází Codemasters s novou politikou u letošní F1. Nový obsah bude nově distribuován formou předplatného. Za symbolických 199 Kč měsíčně budeme mít k dispozici všechny tratě, vozidla a polepy na ně. Dále budou přidány jednotlivé historické sezóny z F1 a F2. Kdo předplatné zruší, bude mít přístup ke dvěma vozidlům, prvním třem tratím, ale bohužel nebude možné hrát multiplayer. Rozhodnutí vývojářů je více než pochopitelné. Přece nemůžeme dostat všechen obsah jenom tím, že si jejich hru na začátku koupíme za plnou cenu. Vývoj her něco stojí a hráči by si měla zvykat za kvalitu zaplatit.

  • Hra o trůny to má prozatím, co se seriálové stránky týče, úspěšně za sebou. Fanoušky konec sice nepotěšil, ale značka má stále velké jméno. Proto není překvapivé, že na světlo světa unikla informace ohledně návštěvy George R. R. Martina u vývojářů z FromSoftware (tvůrci Dark Souls nebo Sekira). Zde měl Martin poskytovat informace k chystané hře. Jak se podařilo zjistit novinářům z Game Freeze, půjde o hru pro další generaci konzolí, jelikož k jejímu chodu počítají s velkým výpočetním výkonem. Za celým konceptem stojí samotný Martin, jehož k této hře inspirovalo dění „na place“ při natáčení seriálu. Produkci se totiž nepodařilo zajistit dostatečný počet mobilních záchodů, což vedlo k opravdové Hře o trůny. V tomto herním zpracování bude naším úkolem za každou cenu obsadit Trůn, protože jinak dojde k obrovské tragédii, z níž se kalhoty našeho hrdiny nebo hrdinky hned tak nevzpamatují. Bude možné záchody převracet na bok, schovávat toaletní papír nebo za pomoci draků (v případě nasbírání dostatečného počtu bodů) sežehnout zbývající protivníky. Myšlenka rozhodně zajímavá, protože spousta z nás se jistě v zaměstnání nebo jinde dostala do podobné situace, díky čemuž budeme moct do hry promítnou vlastní strategie. Dočkat bychom se měli v průběhu prázdnin, prý aby to herní sucho nebylo tak velké.

  • EA mají problém. Obliba jejich battle royale hry Apex Legends klesá, ačkoliv, na rozdíl od konkurence, nemá tisíc a jednu chybu a necílí na degenerované puberťáky s nejasnou sexuální orientací. Osazenstvo Respawn Entertainment tak bylo přinuceno F2P hru zařadit jako povinný doplněk očekávaných Star Wars: Fallen Order. Pro hraní nových Hvězdných válek bude nutné odehrát určitý čas v Apex Legends. Herní poměr je prozatím nastaven v poměru jedna ku pěti, tedy za pět hodin v Apexu získáte hodinu hraní se světelným mečem. Andrew Wilson se nechal slyšet, že jestli se metoda osvědčí, rozšíří se battle royale také do sportovních her FIFA a NHL, kde vyplní čas mezi poločasy a třetinami. A to v reálném čase.

  • Nový raid ve hře The Division 2 naráží na konzolích na nečekaný problém. Prý je příliš náročný, a tak hráči volají po nižší obtížnosti. Objevují se dokonce organizované skupiny, které spojuje společná myšlenka řešení. Skupina „We First“ navrhuje, aby umělá inteligence mohla vystřelit až po hráči, tedy jako druhá. Aliance „Equality for All“ žádá snížení počtu protivníků na osm nebo adekvátní navýšení skutečných hráčů. Přesila, v našich krajích známá také jako „šluknovská férovka“, totiž v dnešním rovnocenném světě nemá prostor. Se zajímavým řešením přišla francouzská Mensa. Podle ní se má bojovat mozkem, a tak navrhuje uložení zbraní a rozhodnutí boje v inteligenční olympiádě. Otázky samozřejmě organizace připraví. Proti tomu však vystoupili severokorejští esportovci. Podle jejich nejmenovaného vůdce je řešení v jaderné raketě extra krátkého doletu. Navíc prý mají natrénováno. Chris Gansler z Ubisoftu vzkázal jediné: „Nic měnit nebudeme, naučte se konečně hrát.“

 

  • Nenadálé události v britské politice se rozhodlo využít studio Playground Games. Na oslavu odstoupení britské premiérky začlení příští týden speciální playlist „May, go away!“. Za jeho nesplnění hráči získají teleskopický nos, módní modrý kostýmek a limitovanou registrační značku „BYE BYE BRXT“.
26. 04. 2023 • Lukáš Michal0

The Division 2 nejspíš Xbox Series update nedostane

The Division 2 se i po letech od vydání stále těší poměrně velké oblibě u hráčů. Mnoho z nich si tedy logicky klade dotaz, zda se náhodou nechystá nějaké vylepšení pro konzole rodiny Xbox Series. Dle vyjádření z Ubisoftu to tak úplně nevypadá. „Je to nepravděpodobné, protože kdybychom je chtěli skutečně plně využít (konzole nové generace) a jelikož máme pouze jednu verzi hry, která je dostupná na všech platformách, znamenalo by...

»
27. 10. 2021 • Lukáš Michal0

Nový obsah do The Division 2 příští rok

Může se zdát, že práce na novém obsahu do skvělého The Division 2 skončily, ale opak je pravdou. Vývojáři z Ubisoftu stále pracují a připravují pro nás velký obsahový update. Ten měl být původně k dispozici ještě v letošním roce, ale jelikož prý zatím nesplňuje požadavky na kvalitu, byl posunut. Novým termínem jeho uvedení do hry by měl být únor příštího roku, kdy se více novinek dozvíme měsíc před jeho...

»
07. 05. 2021 • Lukáš Urban0

Sérii The Division rozšíří nový titul Heartland

Dle hesla „mlaťte osla, dokud z něj padají zlaťáky“ se Ubisoft pustil do univerza oblíbené akční hry The Division, které má v plánu rozšířit do všech možných směrů a platforem. Hra Heartland nebude pomyslnou trojkou, ale samostatným projektem, u něhož se počítá s konceptem free-to-play. Oznámenou novinku vyvíjí studio Red Storm Entertainment a my můžeme jen spekulovat, zda půjde o další MMO, battle royale nebo survival. Vydání je v plánu mezi roky 2021 a...

»
02. 02. 2021 • Lukáš Michal0

The Division 2 dostává next-gen update

Seznam her, které dostaly update pro konzole nové generace Xbox Series S/X se nám pomalu, ale pěkně rozšiřuje. Na dnešní den dokonce vyšly updaty dva, kdy po Control došlo také na akční jízdu od Ubisoftu, The Division 2. Takže hurá do New Yorku a Washingtonu v pěkně plynulém 4K rozlišení se stabilními 60 FPS na Xbox Series X. Na jejím slabším bratříčkovi hra poběží také při 60 FPS, ale samozřejmě...

»
03. 12. 2020 • tonyskate2

The Division 2 se dočká 4K@60FPS na Xbox Series X

Ubisoft byl vždy nadšený pro nové platformy a není tak divu, že jeho letošní novinky už jsou rovnou optimalizovány pro Xbox Series X|S a podobné péči se dostává i starším hrám jako třeba Rainbow Six Siege, která nedávno zavítala do Xbox Game Pass. Teď francouzský vydavatel potvrdil další titul, který se zpětně dočká vylepšení pro nové konzole. Z titulku už víte, že se jedná o Tom Clancy’s The Division 2, která...

»
11. 09. 2020 • Lukáš Urban1

Dobývání věžáku v The Division 2

Otevřený prostor je krásná věc, ale nejspíš nebudeme jediní, kdo si při průchodu budovami druhého dílu The Division říkal, že by z toho byl pěkný koridor. Autoři online střílečky interiéry umí a pořádně vybavený agent si i v nich najde spoustu prostoru pro strategii. A tak je tu máme v plné kráse a zcela novém režimu The Summit. Sto pater, jeden až čtyři hrdinové a touha vyčistit budovu lépe než úklidová četa. Update...

»
09. 09. 2020 • waggon1

Xbox Weeks Deals – 8.9. až 15.9.2020

Je naprosto jasné, že veškerá pozornost je nyní soustředěna na oficiálně ohlášenou („lidovou“) Xbox Series S. Její výkon je samozřejmě nižší než Xbox Series X, ale nutno poznamenat, že Series S je cílená na jinou sortu hráčů, skupinu, kteří tvoří nejpočetnější skupinu. Takový hráči či rodiče hráčů jsou velmi citlivý na cenu, proto je pro ně Xbox Series S v kombinaci s Game Passem přímo ideální volbou. Pro zajímavost je to nejlevnější konzole, co...

»
09. 03. 2020 • Lukáš Michal3

RECENZE: The Division 2 – Warlords of New York

Nepřehlédnutelným znakem dnešní herní doby je dodatečný obsah. Tytam jsou doby, kdy nám vývojáři naservírovali všechno, co měli v úmyslu při vydání hry a my tak hned dostali ucelený zážitek. Internetová doba vývojářům umožnila oslovit hráče i po vydání hry, kdy nejen že přinesou další herní zážitek, ale ještě na tom něco vydělají. To si pak kupujeme všechny možné Season Passy a věříme, že s nimi už se dostaneme ke všemu, co...

»