NHL 25 přibruslí v říjnu
Letošní ročník NHL 25 rozhodně nebude chybět a dle nejnovějších informací se ho dočkáme 4. října, přičemž jak bývá každý rok zvykem, kdo si koupí Deluxe edici, bude se moct na led vydat s týdenním předstihem. Obal hry ozdobí hned trojice hráčů, na které je zajímavé to, že jsou to všichni bratři. Znalci NHL jistě dobře vědí, že to budou Quinn, Jack a Luke Hughesovi. Za velký přelom je označována technologie ICE-Q, což je nový logicky řízený animační systém, který reaguje na kontextové události pro ještě větší realismus.
Nová technologie by měla zlepšit herní režim Chel, zatímco bruslení prostřednictvím „Next-Gen Vision Control“ nabídne větší přesnost, takže budeme moci lépe manévrovat po modré čáře, lépe hrát jeden na jednoho a být důraznější a přesnější v oblasti branky. Upravené „reaktivní akce“ využívají nové animace, díky nimž bruslaři reagují pohotověji. K dispozici bude nová struktura živých událostí WOC, režim HUT Wildcard a zjednodušený, jednocestný XP postup sdílený napříč HUT, stejně jako systém Grudge Match, který sleduje historii zápasů mezi týmy v online i offline režimech, zatímco technologie Sapien a Frostbite Engine slibují lepší podobu hráčů. Špatnou zprávu mají vývojáři pro všechny majitele konzolí Xbox One, protože NHL 25 pro tyto konzole již nevyjde.
NHL 25 v novém gameplay videu
Hlavní roli v novém gameplay „ponoru“ do chystaného NHL 25 získává systém ICE-Q. Ten je postavený na zcela novém logicky řízeném animačním systému, který reaguje na události na ledě s nebývalou autenticitou a je základem přepracované hratelnosti hry. Next-Gen Vision Control nám pak nabídne nové schopnosti, vylepšení a režim bruslení, který zvyšuje rychlost reakce, výbušnost a pohyby jak pro námi ovládané hráče, tak pro hráče řízené umělou inteligencí. Zcela přepracovaný...