Outlast 2 se nevrátí do psychiatrické léčebny
O pokračování populárního survival hororu, ve kterém jste v kůžu Milese Upshura čelili nemilosrdnému osazenstvu Mount Massive Asylum, se začalo mluvit několik málo měsíců po vydání na Xbox One. O rok později, koncem října, se objevil teaser trailer a již podle obráceného hořícího kříže kdesi na louce se dalo spekulovat, že prim tentokrát nebudou hrát studené stěny blázince.
A taky že ne. Studio Red Barrels na svém twitteru potvrdilo příběhové navázání na původní Outlast, opět si do syta užijeme zběsilé útěky s ukrýváním všude, kde to jen půjde a máme očekávat i nové prvky, do kterých opakovaná lokace rozhodně nepatří. Ostatně nový obrázek spíše ukazuje na jihoamerický venkov nebo jinou odlehlou destinaci, kterou také velmi často využívají i filmoví tvůrci.
Několik zajímavých informací přinesl také Philippe Morin, prezident studia. První díl si zahrálo již více než 3,5 milionu hráčů a zatímco při jeho tvorbě byli tvůrci brzděni malým rozpočtem, pokračování bude mnohem ambicióznější a vývoj není ovlivněný omezujícími faktory. V žádném případě to neznamená, že se na hře bude pracovat 10 let, pětkrát se odloží a nakonec vyjde až na příští generaci herních zařízení. Práce mají daný přesný harmonogram, a i přes neznámé datum vydání, se mají zakončit uvedením na trh letos na podzim.