Recenze Demolish & Build Classic Xbox verze

Publikováno: 18.10.2023, 9:24

Sociální sítě

O autorovi

Lindy

Lindy

Je autorem 263 článků

Miluji hry a to všech kategorií. Málo her ovšem dohraji do konce. Spíše mě baví objevovat a testovat nové věci. Jsem velký fanda hokeje a zejména NHL.

Demolish & Build Classic je „simulační hra“, ve které můžete řídit vlastní stavební firmu a demolovat různé stavby pomocí různých nástrojů a vozidel. Zní to zábavně, že? Tato hra je klasickým příkladem toho, jak se nemá dělat hra. Trápí ji špatná grafika, příšerné ovládání, nudná hratelnost a četné záseky. Je těžké najít něco pozitivního, co by se o této hře dalo říct, kromě toho, že si díky ní možná budete více vážit jiných her 🙂 

Hra začíná telefonátem od vašeho šéfa, který vám řekne, abyste udělali pár zakázek a nakoupili nové vybavení. Člověk by si myslel, že být šéfem vlastní firmy znamená, že si můžete vybrat, co a jak uděláte, ale kdepak. Musíte se řídit pokyny svého šéfa, který jako by četl ze scénáře. Práce se opakují a jsou nudné, musíte bourat zdi, kácet stromy, kopat jámy a převážet materiál. Nástroje a vozidla, které používáte, nereagují a jsou nerealistické, což úkoly ještě více frustruje. Hra vám neposkytuje žádnou zpětnou vazbu ani odměnu za splnění úkolů, kromě peněz, za které si můžete koupit další nástroje a vozidla. Rozhovory jsou opravdu nudné a vyloženě strojové. Je to jak když sedí dva lidé, ale každý u jiného stolu a vůbec se nebaví spolu.

Herní svět je nevýrazný a bez života, s nekvalitními texturami, problémy s vyskakováním a ořezáváním. Hra vypadá, jako by patřila do éry startu Xbox One a i to je místy urážka pro X1. Stejně špatný je i zvuk, který obsahuje generické zvuky motoru, tiché pily a slabé zvuky kladiva. Hudba je otravná a opakující se a vůbec se nehodí k tématu hry. Hra také trpí různými glitchy, jako jsou značky, kvůli kterým se obrazovka posouvá vodorovně, vozidla, která se zasekávají v terénu, a nástroje, které mizí z vašeho inventáře. Tahákem by mohlo být aspoň samotné hraní a plnění úkolů, ale i zde je to bída. Práce mohou být jednoduché, jako je bourání zdi, nebo komplikované, vyžadující k dokončení práce více nástrojů a vozidel. Je zřejmé, že musíme vydělat dostatek dolarů, abychom získali sadu, kterou potřebujeme, takže najít správnou práci ve správný čas je výzva hry. Často zjistíte, že tyto potřebné nástroje nebo stroje jste někde viděl, ale šance, že vám třeba něco prozradí mapa je jako vyhrát ve sportce, takže nic.

Doufám, že vám tato recenze nebo spíše názor pomůže. Po pravdě neměl jsem chuť to ani dohrávat. Proto jsou tyto dojmy tak krátké. Pojďme se věnovat jiným hrám a na tohle zapomenout.

Hru můžete koupit zde https://www.xbox.com/cs-cz/games/store/demolish-build-classic/9nf037sdsggm

3
Technické zpracováníHratelnostTrvanlivost

Verdikt

Demolish & Build Classic je hra, které byste se měli za každou cenu vyhnout. Není zábavná, není realistická, není strhující a nestojí za váš čas ani peníze. Je to mrhání potenciálem a plýtvání místem na vašem pevném disku. Je to i další ulázka, že špatné hry na původní platformě není potřeba předělávat nově a zase špatně na konzoli, kde výkon dovoluji nabídnout adekvátní grafiku a hratelnost.
02. 05. 2024 • Lukáš Urban0

Recenze: Tales of Kenzera: ZAU

Metroidvanie slaví úspěch od dob, kdy bylo možné rozpoznat herní postavu od pozadí. A to už nějakých pár dekád bude. Postupem času se i v tak malém a omezeném žánru plošinovek našly menší kategorie a větve, které se odlišovali náročností, herními prvky a využitím třetího rozměru. Tale of Kenzera: Zau nehodlá posouvat hranice toho, co už dávno znáte, ale umě využívá jejich linií, aby dala na vědomí, že i začínající studio...

»
02. 05. 2024 • p.a.c.o0

RECENZE: TopSpin 2K25

Tenisové hry jsou součástí herního světa již pěknou řádku let. V dřívějších dobách to měly docela snadné – dali jste panáčky na kurty, mezi nimi létalo něco jako míček a oni do něj pinkali. Grafika byla jednoduchá, fyzika taky nebyla nijak komplikovaná a hrálo se. Postupem času nároky vzrostly, ale i tak se s nimi dokázali vývojáři velice pěkně popsovat a my si mohli užívat kvalitního zpracování tohoto sportu.

»
30. 04. 2024 • p.a.c.o0

RECENZE: Ready, Steady, Ship!

Kooperativní hraní je skvělá věc, takže jsem velice rád, že na něj vývojáři myslí a zásobují nás poměrně velkým množstvím zábavných titulů. Díky nim můžeme prostřednictvím obrazovky vyzkoušet třeba vztahovou rodinou terapii v It Takes nebo utíkat z vězení v A Way Out. Jsou tady ale také přímočařejší činnosti, jako třeba Moving Out se stěhováním nábytku, Overcooked prověří koordinaci v kuchyni a Tools Up při rekonstrukci.

»
15. 04. 2024 • HusekD0

RECENZE: Dragon’s Dogma II

Ani se mi tomu nechce při psaní recenze věřit. První díl Dragon’s Dogma dorazil do našich obchodů před dlouhými dvanácti lety. Tehdy si okamžitě dokázal získat srdce spousty hráčů a ke dnešnímu dni se prodalo téměř osm miliónů kopií. Jednalo se o velmi specifické RPG, za kterým stálo asijské studio Capcom. Svým zpracováním a jedinečným přístupem si získal i západní publikum, čímž se odlišoval od své konkurence. Rok od svého...

»
13. 04. 2024 • Lukáš Urban0

Recenze: Outcast: A New Beginning

„Bože, ty devadesátky.“ Neříkají si jen milovníci starých časů, ale také herní tvůrci, kteří se stále častěji vrací do dob, kdy byly hry ambicióznější, hrdinové hrdinštější a komunita uzavřenější. Je pravdou, že oblast primitivní akční zábavy vykazovala tehdy kulminaci. Náš svět zachraňoval kde kdo, a tak se často cestovalo daleko za oběžnou dráhu, kde čekala vyspělejší mimozemská civilizace na Jardu od bagru, aby ji zachránil s důvtipem barbara a odhodláním tažné...

»
02. 04. 2024 • Lukáš Urban0

Recenze: Valiant Hearts: Coming Home

Nechce se tomu věřit, ale už je to deset let, co jsme se vydali do první světové války, abychom z pohledu čtyř různých osob poznali příběhy, o nichž se v historických zápiskách nemluví. Adventura, sázející na silný příběh a hratelnost větvenou různými styly dle hrdiny, zaznamenala úspěch a přebal vojáka se záchranářským psem se objevil na všech dostupných platformách tehdejší generace. A vlastně bylo otázkou času, kdy se k titulu někdo vrátí. A...

»
25. 03. 2024 • Lukáš Urban0

Recenze: The Outlast Trials

Když si uděláte jména na dusných hororech pro jednoho, kde si hráče vodíte jak psa po výstavním molu, třebaže on sám má mizivý pocit volného pohybu, je vykročení do multiplayeru poněkud ošidné. Zejména do žánru, kde si Dead by Daylight udělala těžké opevnění, které pravidelně zpevňuje rozšířeními se slavnými hororovými maniaky. A že napodobit podobný úspěch, třebaže máte v řiti zaražená lejstra od známé licence, není zrovna lehké, připomínají Resident Evil:...

»
25. 03. 2024 • SeedarCZ0

Recenze: Tram Simulator: Urban Transit

Se simulátory se nám roztrhl pytel a přistála nám tu k zhodnocení další z nich, tentokrát jsme se podívali do víru velkoměsta na železnici. Vývojářské studio Stillalive Studios je známé především simulátorem Bus Simulator, se tentokrát vydalo na podobnou cestu. Prostě jsme jen autobus vystřídali za tramvaj. Očekávání tedy byla vcelku vysoká, studio už má s produkcí v tomto žánru poměrně značné zkušenosti a tak jsem se s chutí do testování...

»