Recenze: HyperX Cloud Flight pro Xbox

Autor: DandyCZE Publikováno: 7.12.2020, 13:38

Publikováno: 7.12.2020, 13:38

Sociální sítě

O autorovi

DandyCZE

DandyCZE

Je autorem 140 článků

Zážitky z hraní se dají vnímat hned několika způsoby, kdy tou nejdůležitější je samozřejmě hratelnost samotné hry, ale příslušenství dodává hraní ten správný rozměr.

Letos se chystá vydání Flight Simulátoru na konzole a doufám, že ho bude čím ovládat, jelikož při vydaní na PC to způsobilo naprostý kolaps a vyprodání téměř všech zásob herních leteckých ovladačů. I závodní simulátory si chce v poslední době každý užít na pořádném volantu a hry jako Asseto Corsa nebo Forza Motorsport 7 si o to říkají.

Dost lidí ale zapomíná, že sluchátka a obecně zvuk nám dávají další obrovský rozměr při vstřebávání obsahu a naprostého soužití s atmosférou hry. Například střílečky a horory, kde potřebujete slyšet každé prasknutí větvičky, abyste našli protivníka nebo se k smrti vyděsili z příšery za stromem. Proto jsem rád, že se mi do rukou dostali další kvalitní sluchátka a konkrétně HyperX CloudX Flight Wireless ve verzi pro Xbox. Doba drátů postupně končí a jak jsem jednou ochutnal kvalitnější a bezdrátová sluchátka, jsem vždy ve velkém očekávání. Takže pojďme si je prohlédnout pěkně z blízka.

Zapojení
Jedná se o bezdrátová sluchátka, která se ale nepřipojí přímo k vašemu Xboxu, ale musíte použít klasicky 2,4 Ghz přijímač, který je samozřejmě součástí balení. Pokud byste je chtěli připojit i k PC, tak je postup stejný, nejedná se tedy o sluchátka s Bluetooth připojením, neřešíte tedy žádné párovaní ani typ Bluetooth, pouze si zablokujete jedno USB. Pokud si vezmu v potaz, že konzole má tři porty a v jednom mám volant, v druhém externí disk a třetí často používám pro Charge kit k ovladači, je tato zapojení na zvážení. Dá se to samozřejmě řešit a není to žádný problém, pouze upozorňuji na základní počet USB vs obsazení.

První osahání
Nevím, jestli vy, ale já se při každém rozbalování velmi těším, jak produkt bude vypadat. Je defacto jedno, jestli je to top nebo průměr, prostě se těším. U sluchátek si vždy kromě zvuku 😊nejvíce cením provedení a možností. Provedení náušníků je z jemné koženky, molitan na boltcích není příliš tvrdý, takže se vám s uchem krásně spojí. Zde je pak otázka, jak dlouho vydrží. Tlak na náušníky je mírně tvrdší, což u mě kompenzovala měkkost molitanu v náušnících.  Nastavitelnost velikosti mostu v pohodě zvládne vše od teenegerských hlav až po Hulky.
Co jistě potěší je tematické zelené podsvícení z boku, které vám sice něco ubere z výdrže, ale kdo by si to nezapnul že.

Mikrofon je slušně nastavitelný a na konci i světelně zabarvený do červena, pokud ho máte vypnutý. Na levém sluchátku z boku pak najdete ovládání na party a mikrofon, což mi při prvním používání dělalo trošku problém najít, ale to je způsobeno hlavně střídáním testovaných vzorků a pak v tom má člověk trošku zmatek. Ve spodní části pak najdete ovládání na klasickou hlasitost. Jenom upozorním, že narozdíl od PC verze sluchátka nedisponují 3,5 mm jackem. Mikrofon je pro hraní a komunikaci naprosto dostačující a nemusíte se bát ani streamovat, vše bude na jedničku.

Nyní troška těch oficiálních čísel. Co vás asi bude nejvíce zajímat je výdrž baterie, kterou výrobce udává 30 hodin, což je velmi pěkné. Naše testy se pohybovali kolem 22-25 hodin a to i při hlasité hudbě ze Spotify nebo při hraní her. Na hlavě vás moc nezatíží s hmotností 298 g. Samotná sluchátka pracují na frekvenci 20-20000 Hz,

Zvukový projev mají sluchátka zajištěn díky podpoře Windows Sonic, takže nepotřebujete žádné placené Dolby Atmos a podobné služby. Nastavení provedete v menu konzole (viz obrázek). Jelikož mám aktuálně i dvoje sluchátka podobné úrovně s Dolby Atmos nastavením, nepoznal jsem výraznější rozdíl. Snad jedině při sledování BR filmu, což už asi dneska v době Netlixu a podobných služeb nikdo nedělá, tak zařízení s Dolby Atmos mělo poslechově lepší výšky a pocit z prostorových zvuků. Ve hrách jsem výraznější rozdíl nepoznal, a naopak hloubky byly pro mě místy i lepší právě u HyperX.

 

8

Verdikt

Zbavte se kabelů a nechte si proudit kvalitní zvuk u her a filmů rovnou do uší. Tyto sluchátka se nebojím doporučit, jsou opravdu kvalitní a ve své třídě naprosto konkurenční. Cena není ovšem nijak zanedbatelná a pohybuje se kolem 3500Kč. Díky podpoře Windows Sonic si užijete prostorového zvuků i bez placených služeb. Abych nebyl jenom pozitivní, tak menší výtka za absenci klasického Bluetooth, což by bylo pro konzoli lepší a možná až moc měkké náušníky, což sice nevadí, ale malinko se bojím o výdrž.
Kvalitní zpracováníNení plnohodnotné Bluetooth
Windows Sonic potřebuje USB slot
Bezdrátová
25. 07. 2021 • Lukáš Urban0

Recenze: Thrustmaster T.Flight Hotas One

Gamepad jako univerzální ovladač všech her je nedílnou součástí herní konzole. A to už od dob, kdy připomínal spíš dálkové ovládání a značka Xbox byla hudbou budoucnosti. Ale nutně to neznamená, že není k mání lepší varianta, která vaši oblíbenou hru prodá v úplně jiném světle. V reálnějším a možná i pohodlnějším, čímž se okamžitě dostávám především k simulátorům. A rozhodně není náhodou, že v době vydání Microsoft Flight Simulatoru pro konzole Xbox Series X/S...

»
22. 07. 2021 • Lukáš Urban0

Recenze: GreedFall – Gold Edition

Pokud mají rozšíření někde smysl, je to rozhodně v žánru RPG. Tituly dělající z nás hrdiny, jejichž velikosti se nikdy nebudeme rovnat, jsou živnou půdou příběhů a neotřelých dobrodružství. Ostatně takový Zaklínač by mohl vyprávět, jak se dá základní hra natáhnou pořádnými přídavky. GreedFall studia Spiders se sice nemůže rovnat s polskou trilogií, ale před pár lety překvapil zajímavým příběhem, neprobádaným prostředím a vlastní verzí kolonizace.

»
21. 07. 2021 • p.a.c.o0

RECENZE: F1 2021

Velkou novinkou letošního roku byla koupě závodních matadorů z Codemasters, které pod svá křídla pojala neméně známá společnost Electronic Arts. Codemasters se pečlivě starají o několik závodních her, kdy jednou z nejpovedenějších značek jsou jistě licencované závody Formule 1. Ty nám přináší rok co rok a my jsme zatím vždy byli s dosavadním pokrokem spokojeni. Nový ročník F1 2021 je ale první, který vychází pod hlavičkou EA, takže se jistě mnohým hráčům vkrádají...

»
29. 06. 2021 • Lukáš Urban0

Recenze: HyperX ChargePlay Duo

Ačkoli se tomu nechce věřit, baterie tu jsou s námi už nějaké to století. A vzhledem k tomu, že je do nich soustředěna budoucnost nejen automobilového průmyslu, nejspíš nám ještě dlouhou dobu sloužit budou. Jde totiž o nejúčinnější zdroj mobilní energie, který se dokáže přizpůsobit použití a umožňuje relativně rychlé opětovné dobití. No, a právě ta poslední výhoda článků je v případě základního balení xboxových ovladačů trochu mimo.

»
18. 06. 2021 • p.a.c.o0

RECENZE: Chivalry 2

V nablýskané zbroji za srdcem krásné princezny, nehynoucí slávou v básních a půlkou království. Tak nějak idylicky jsem si vždycky představoval život ve středověku. Jak mi ukázalo Kingdom Come, tak úplně skvělé to nebylo, jelikož všechny zužovali nějaké patálie. Tím spíš, když se člověk, coby pěšák, dostal do nějaké hromadné bitvy. V herním průmyslu se pak najdou firmy specializující své hry právě na tuto soubojovou část.

»
15. 06. 2021 • Lukáš Urban0

Recenze: Song of Horror

Pojetí hororového žánru za časů mistra Alana Edgara Poea a za časů Alfreda Hitchcocka se diametrálně lišilo. Oba pánové si potrpěli na poctivé budování atmosféry, na vykreslení postav a na závěr, který vlastně ani nemusel být závěrem. Přesto kinematografie dala druhému jmenovanému výhodu audiovizuální prezentace, kdy kombinace dobře sladěného příběhu, brilantní kompozice obrazu a hudebního doprovodu, předčí i ten nejlepší tištěný text. Dnešní doba děsivý žánr dost zrychlila, zjednodušila a...

»
08. 06. 2021 • japo0

Recenze: Sniper Ghost Warrior Contracts 2

Pokračování sniperské hry Ghost Warrior Contracts od polských City Interactive je tu. City Interactive se sniperským hrám věnuje už od roku 2008, dosud ovšem s rozporuplným úspěchem. Jejich sérii Ghost Warrior se přeci jen daří o trošku hůře,  než například poslednímu dílu Sniper Elite 4, který byl hodnocen jako velmi nadprůměrný. Pro mě vždy byly jejich hry spíše na úrovni „guilty pleasure“, což by se dalo do češtiny asi volně...

»
08. 06. 2021 • Lukáš Urban0

Recenze: Necromunda: Hired Gun

Mohl bych tu začít tahat triko, jak je Warhammer 40 000 neustále zpracováván do sotva průměrných her. Jenže s ohledem na jeho velikost bych toho musel znát mnohem víc než jen rozložení frakcí, hrubý obrys dějových pozadí a fakt, že jde o univerzum, které je mohutně adaptováno do knih, filmů a samozřejmě her. A není třeba hlubokých znalostí, abych si všiml pravidelné roční ofenzívy titulů, kterým propůjčuje licence Games Workshop. A přestože...

»