Vývoj Phantom Dust pokračuje jak má

Autor: Lukáš UrbanPublikováno: 12.1.2017, 19:07

Publikováno: 12.1.2017, 19:07

Sociální sítě

O autorovi

Lukáš Urban

Lukáš Urban

Je autorem 3325 článků

Poté, co exkluzivní titul Scalebound ukončil svou pouť jinak než vydáním na konzoli Xbox One, část hráčské komunity začala, mírně řečeně, propadat hysterii. I my jsme se tak stali svědky smělých výroků o zbytečnosti herního zařízení, jelikož letošní line up pozbyl jednu z her. Ti odvážnější dokonce začali prorokovat hořký armageddon celé divize, na jehož konci budeme všichni migrovat ke konkurenční konzoli, která je, jak jinak, tou jedinou správnou volbou. A tak zatímco menšina pesimistů vyhlíží další negativní oznámení, aby měla dostatek argumentů ke koupi jiného zařízení, druhá strana jde s otázkami přímo ke zdroji.

Objektem zájmu se tentokrát stal Phantom Dust a protože se jedná opět o exkluzivní záležitost, dotazy spojené s jeho osudem mířily prostřednictvím Twitteru přímo na Shannon Loftis, generální manažerku vydavatelství Microsoft Studios. V záplavě více či méně dotěrných otázek nás zajímali především dvě, a to, jak si značka jako taková stojí a zda se na ní opravdu pracuje. Jak už předeslal titulek, na značku se nepráší někde v trezoru, ale je stále ve fázi vývoje. Důvod, proč se hra příliš nepřipomíná je ten, že práce na remaku potřebuje svůj čas, aby výsledek odpovídal očekávání.

Pakliže o Phantom Dust slyšíte poprvé, nepatřili jste mezi majitele první konzole Xbox, na které si akční strategie v letech 2004 a 2005 odbyla premiéru. První zpráva o modernizované verzi pro nynější generaci se objevila v roce 2013 z úst Phila Spencera. V tu chvíli nikdo netušil, jak složitým se celý vývoj stane. V následujícím roce na projektu začal pracovat malý tým Darkside Studios s odsouhlaseným rozpočtem 5 miliónů $ a cílem vytvořit multiplayerovou část. Později v tom samém roce byl titul oznámen na E3 a tvůrci dostali na hřbet další zátěž v podobě kampaně a velkých očekávání, ovšem bez dodatečného času. V roce 2015 se členové studia Darkside snažili získat více času a peněz ukázkou singleplayeru, ale neúspěšně. Během následujících týdnů Microsoft projekt zmrazil, vývojářský tým ukončil činnost a nastalo hledání nového celku, jenž se zbývajícím rozpočtem práce dokončí. Projekt si pod svá křídla vzala nakonec sama Shannon Loftis, která za pomoci interních prostředků udržela obnovení vývoje pod pokličkou až do loňského veletrhu E3, kde se hra připomněla trailerem. Phantom Dust by tak měl být momentálně v režii studia Code Mystics, které je známo spoluprací na hrách Rare Replay a Killer Instinct.

23. 05. 2017 • tonyskate17

Watch Dogs, Assassin’s Creed 3 a další červnové hry zdarma

Microsoft v náloži her zdarma pro zlaté členy služby Xbox Live rozhodně nepolevuje. Ačkoliv by někteří označili květen za slabší měsíc, rozhodně jim to vynahradí červnová nabídka programu Games with Gold. Je sice pravda, že začátek června bude na Xbox One slabší, protože jej bude tvořit sice populární záležitost SpeedRunners pro více hráčů, ale je nám jasné, že na první pohled vás neosloví. Každopádně v polovině měsíce vám plně vynahradí městská akce...

»
17. 05. 2017 • Lukáš Urban4

Exkluzivní RPG Phantom Dust je zpět a zdarma

Ať žijí překvapení. Modernizovaná verze hry na hrdiny, kombinovaná se strategií a karetními prvky se vrací na místo činu, a to po dlouhých dvanácti letech. O hře Phantom Dust se poslední dny mluvilo relativně hojně, přičemž zveřejněné gameplay záběry nahrávaly brzkému vydání. To ovšem nikdo neočekával před veletrhem E3, na němž před lety remasterování letité značky bylo oznámeno. O to více nyní překvapuje, že titul vyjde již tento týden a...

»
04. 05. 2017 • Lukáš Urban1

První záběry z remasteru Phantom Dust

Přepracovaná verze exkluzivní hry z první generace konzole Xbox dostává konečně reálné obrysy, a to díky serveru Polygon, který dostal možnost vyzpovídat kreativního ředitele Microsoft Studios, Adama Isgreena. Jako bonus, web navíc přinesl téměř 20 minut čistého hraní, z něhož si už každý dokáže představit, co od Phantom Dust čekat. Hra, s premiérovým vydáním v roce 2004, měla původně projít kompletním přepracováním, na němž se před necelými čtyřmi roky začalo pracovat. Nicméně hvězdy zdánlivě...

»
08. 04. 2017 • Lukáš Urban0

Phil Spencer láká na Phantom Dust

Dobře, my víme, že bystřejší z vás už obrázek viděli před týdnem, kdy se s ním pochlubil Phil na Twitteru, nicméně na příští týdny to patrně bude jediné vodítko k remasteru kdysi populární hry. Skeptikům samozřejmě jediný screenshot příliš neřekne, spíše se ještě zastaví nad skutečností, že teď, v době známých specifikací Projektu Scorpio, je framerate zakotven pouze na třiceti snímcích za sekundu. Optimisté ovšem vidí sklenici poloplnou, a tak ocení vykreslování ve větším...

»
31. 01. 2017 • tonyskate0

Phantom Dust HD by mohl vyjít ještě před E3

Loni na E3 vám mohlo uniknout oznámení, ke kterému nedošlo na tradiční konferenci, takže vám mohlo uniknout. Microsoft tehdy opětovně oznámil hru Phantom Dust, jelikož restart série byl zrušen a tak se rozhodli udělat alespoň remake původního hry z prvního Xboxu. Tehdy jsme dostali trailer, ovšem od té doby naprosté ticho po pěšině. V posledních týdnech sice byla potvrzena existenci hry na Twitteru a že vývoj úspěšně pokračuje, ale nové materiály jsme...

»
14. 06. 2016 • tonyskate0

E3 2016: Phantom Dust opět žije

V roce 2014 byla na konferenci Xbox během E3 oznámena hra Phantom Dust, která značila návrat této japonské záležitosti z původního Xboxu. Jak už ale také víme, vývoj hry byl ukončen, jelikož najaté studio nenaplnilo očekávání a obecně oboustranná komunikace s Microsoftem zkrátka neklapala. Phantom Dust přes noc ale opět povstal z mrtvých, když byl nečekaně oznámen mimo konferenci ve speciálu YouTube E3. Oznámení včetně traileru můžete sledovat ve videu...

»
19. 01. 2016 • tonyskate0

Phantom Dust nejspíše povstane z mrtvých

Titul Phantom Dust se na původním Xboxu stal dnes už kultovní klasikou, o jejíž návrat stojí spousta hráčů. Nová hra či spíše restart byl oznámen na E3 2014, ovšem jak jsme se dozvěděli loni, vývoj byl pozastaven, protože Microsoft nebyl spokojen s prací studia Darkside Games, které tehdy hru vyvíjelo. Vůbec byl okolo hry slušný chaos, ačkoliv hra nebyla zrušena, jen se hledal nový tým pro její vývoj. Každopádně možná...

»
23. 02. 2015 • tonyskate0

Úroveň Palace ve Phantom Dust

Sice jsme se minulý týden dozvěděli, že vývoj exkluzivní hry Phantom Dust pro Xbox One přejde pod jiné studio anebo bude spíše nadále probíhat interně v Microsoftu. Byli jsme taktéž ujištěni, že se hry i přes zmíněné komplikace dočkáme. Aby se hráči cítili lépe, tak se objevily obrázky z úrovně Palace, kterou můžete znát i z původní hry. Původ obrázků sice není znám, ale vzhledem k načasování budou nejspíše oficiální....

»